|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
16-05-2016, 16:10 | #81 | |
ford::specialist
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 18-01-2007
Skąd: okolice Poznania
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2016
Postów: 900
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Cytat:
__________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci Titanium ->> 180KM / 400 Nm Ford Kuga 2.0 Tdci Individual ->> 163KM / 340 Nm |
|
17-05-2016, 05:29 | #82 |
ford::average
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 12-04-2016
Skąd: o/k Pszczyny
Model: Focus C-max
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rocznik: 2007
Postów: 59
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Chyba już znalazłem przyczynę niedoładowania turbo (luz na wirnikach). Teraz muszę znaleźć jakiegoś fachowca od regeneracji turbo. Co do nowego zaworu pierburga to działa on poprawnie.
|
17-05-2016, 07:00 | #83 | |
ford::average
Zarejestrowany: 18-06-2012
Model: C-Max 1.8 Ghia
Silnik: 1,8
Rocznik: 2009
Postów: 82
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Cytat:
|
|
17-05-2016, 14:24 | #84 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-04-2011
Model: Ford c-max s-max
Silnik: 1,8 2,2 tdci
Rocznik: 2006, 2013
Postów: 590
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Silnik 1.8 TDCI z systemem Common Raill pojawiły się w 2001 roku. W zależności od modelu posiadał moc 100KM,115KM. Jednostka 4 cylindrowa z wtryskiem bezpośrednim realizowanym za pomocą systemu Common Rail występowała w modelach Focus ,C-Max. Początkowo był on realizowany przy pomocy układu wtrysków Delphi. W roku 2004 wprowadzono tzw. piezo wtryskiwacze Siemens. Ich bezsprzeczną zaletą jest precyzyjne dawkowanie paliwa wprost proporcjonalnie do obciążenia silnika, oraz mała usterkowość. Po stronie minusów należy zapisać wysoki koszt nowego elementu oraz trudną regenerację. Silnik współpracuje z turbosprężarką o zmiennej geometrii łopatek.
|
17-05-2016, 17:29 | #85 | |
ford::average
Zarejestrowany: 27-11-2011
Model: Focus mk3
Silnik: 1.6 TDCI 115
Rocznik: 2011
Postów: 139
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Cytat:
Powinno pompować do 2,5 bara u ciebie jest niecałe 1,5 |
|
17-05-2016, 19:03 | #86 |
ford::specialist
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 18-01-2007
Skąd: okolice Poznania
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2016
Postów: 900
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Rozumiem, że chodzi o wartość 148 przy 2700. Te 148 to prawie 1,5 bara, tak ?
__________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci Titanium ->> 180KM / 400 Nm Ford Kuga 2.0 Tdci Individual ->> 163KM / 340 Nm |
17-05-2016, 19:34 | #87 | |
ford::average
Zarejestrowany: 27-11-2011
Model: Focus mk3
Silnik: 1.6 TDCI 115
Rocznik: 2011
Postów: 139
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Cytat:
|
|
17-05-2016, 20:32 | #88 | |
ford::average
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-05-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK2 kombi Ghia
Silnik: 1,6 TDCi 109 KM
Rocznik: 2007
Postów: 69
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Cytat:
Jeżeli masz możliwość sprawdzenia i porównania tych wartości właśnie przy ruszaniu będę wdzięczny, bo skoro podawane jest za małe ciśnienie, to pewnie odczuje się to przy różnych prędkościach - dla mnie najbardziej wyczuwalny jest brak mocy przy ruszaniu (choć źle nie jest i tak). Wczoraj odbyłem bardzo owocne spotkanie z jednym z kolegów i mam już źródła ewentualnych problemów. Po długim weekendzie zdam meldunek jak sprawy stoją. |
|
17-05-2016, 21:01 | #89 | |
ford::average
Zarejestrowany: 27-11-2011
Model: Focus mk3
Silnik: 1.6 TDCI 115
Rocznik: 2011
Postów: 139
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Cytat:
|
|
17-05-2016, 21:03 | #90 | |
ford::specialist
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 18-01-2007
Skąd: okolice Poznania
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2016
Postów: 900
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Cytat:
Źle wyregulowana sztanga od turbo. Jedź na hamownię i zobaczysz, że moc jest ok ale moment baardzo słaby.
__________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci Titanium ->> 180KM / 400 Nm Ford Kuga 2.0 Tdci Individual ->> 163KM / 340 Nm |
|