|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
13-05-2016, 19:50 | #61 | |
ford::specialist
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 18-01-2007
Skąd: okolice Poznania
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2016
Postów: 900
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Cytat:
Ja dalem tak jak pisałem 209 zł z rabatami ... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci Titanium ->> 180KM / 400 Nm Ford Kuga 2.0 Tdci Individual ->> 163KM / 340 Nm |
|
13-05-2016, 19:51 | #62 |
ford::expert
Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,946
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Sa tansze ponizej 200zl, ale nie jestem google przeciez Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
13-05-2016, 20:05 | #63 | |
ford::specialist
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 18-01-2007
Skąd: okolice Poznania
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2016
Postów: 900
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Cytat:
Najważniejsze że auto żyje a to cieszy najbardziej ... a myślałem już by go pogonić ...
__________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci Titanium ->> 180KM / 400 Nm Ford Kuga 2.0 Tdci Individual ->> 163KM / 340 Nm |
|
13-05-2016, 20:11 | #64 | |
ford::advanced
Imię: Adam
Zarejestrowany: 10-02-2011
Skąd: Pajęczno
Model: FOCUS C-max
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 448
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Cytat:
|
|
13-05-2016, 21:18 | #65 | |
ford::specialist
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 18-01-2007
Skąd: okolice Poznania
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2016
Postów: 900
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Cytat:
Cóż za przyjemność z jazdy ....
__________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci Titanium ->> 180KM / 400 Nm Ford Kuga 2.0 Tdci Individual ->> 163KM / 340 Nm |
|
13-05-2016, 21:29 | #66 | |
ford::expert
Imię: Radek
Zarejestrowany: 06-10-2013
Skąd: Zielona Góra
Model: Focus Mk2
Silnik: 1.6tdci 90ps
Rocznik: 09.2009
Postów: 2,551
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Cytat:
|
|
13-05-2016, 21:35 | #67 | |
ford::specialist
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 18-01-2007
Skąd: okolice Poznania
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2016
Postów: 900
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Cytat:
Wrzuciłem jeszcze film nagrany co prawda telefonem jak teraz jedzie auto. Nie łatwo jakoś jechać i nagrywać ale jakoś wyszło. Najlepiej widać jak zapitala od 39 sek kiedy zaczynam wyprzedzanie (4 bieg). [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci Titanium ->> 180KM / 400 Nm Ford Kuga 2.0 Tdci Individual ->> 163KM / 340 Nm |
|
13-05-2016, 21:52 | #68 | |
ford::expert
Imię: Radek
Zarejestrowany: 06-10-2013
Skąd: Zielona Góra
Model: Focus Mk2
Silnik: 1.6tdci 90ps
Rocznik: 09.2009
Postów: 2,551
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Cytat:
|
|
14-05-2016, 20:00 | #69 |
ford::specialist
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 18-01-2007
Skąd: okolice Poznania
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2016
Postów: 900
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Dziś była trasa (krajówka, eSka, A2), potem trochę po zatłoczonym mieście, powrót do domu. Myślę, że mogę pozwolić sobie na małe podsumowanie.
- sterownik silnika chyba dopiero dziś zrozumiał, że wszystko jest już ok i jeszcze poprawił osiągi w porównaniu z dniem wczorajszym (patrz film z postu #67) - dynamika jest niewyobrażalna, tak to auto chyba nigdy nie jeździło. Startuje na każdym biegu z obrotów jak powinno, efekt wciskania w fotel ... dostępny - po ruszeniu i wrzuceniu 2-go biegu (jak zechcę) to potrafi zerwać nawet przyczepność - po powrocie podłączyłem pod elma bo ciekawiło mnie czy błąd P0234 z którym walczyłem od zawsze nadal się pojawia ... nic, zero błędów. Walczyłem z tym dwa lata - hmmm, teraz najlepsze .... cytuję słowa mojej małżonki (która jest tak jak ja motoryzacyjnie skrzywiona) "daj moją 308 do Wojtasa i niech mi zrobi program tak jak u Ciebie ..... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.", Cóż jak zaczną się problemy z FAP-em to pewnie tak się skończy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci Titanium ->> 180KM / 400 Nm Ford Kuga 2.0 Tdci Individual ->> 163KM / 340 Nm |
15-05-2016, 17:45 | #70 |
ford::average
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-05-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK2 kombi Ghia
Silnik: 1,6 TDCi 109 KM
Rocznik: 2007
Postów: 69
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Skoro padły słowa o odczytach to mam takie (w ruchu nieduże prędkości):
n MAP MAF VGTDC obr/min kPa g/s % 800 102 9,8 67 1000 102 10,2 62 1100 102 10,2 61 1200 102 13,0 60 1300 103 16,0 58 1400 106 21,7 57 1500 107 20,0 56 1600 108 21,0 55 1700 109 22,0 55 1800 111 24,0 56 1900 123 29,0 54 2000 125 28,0 53 2100 127 32,0 52 2200 129 36,0 52 2300 131 40,0 51 2400 136 46,0 51 2500 140 50,0 51 2600 143 50,0 51 2700 148 48,0 51 Można prosić słowo komentarza? Ostatnio edytowane przez pablod ; 15-05-2016 o 17:57 |
|
|
|