Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Transit
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 08-02-2012, 20:25   #11
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
Domyślnie Odp: Co to jest za urządzenie?

Cytat:
Napisał dab1978 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czyli Ford wniosków nie wyciągnął...
Wprowadziłem w błąd, chłodniczka nadal jest tam gdzie była... Wstyd...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Silniki 2,2tdci od 2006 nadal mają chłodniczkę na dole, załączam zdjęcia silnika 2,2 tdci 2006 - 2011. Co gorsza - w nowych silnikach od 2012 też jest tam na dole...

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

__________________
Zgredzik

Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 08-02-2012 o 20:46
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-02-2012, 20:33   #12
guccio
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 19-04-2010
Skąd: opolskie tu zostaję ?
Model: TRANSITY
Silnik: 2.2,2.0
Rocznik: 2004-2008
Postów: 15
Domyślnie Odp: Co to jest za urządzenie?

jak to jest takie samo jak z 2.0 tdci to mam taka za pare zł plus przesyłka (koszt nie przekroczy 70 zeta)
guccio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-02-2012, 22:44   #13
2KORONA
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 15-01-2008
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2,0TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 235
Domyślnie Odp: Co to jest za urządzenie?

Sprawa tyczy się Transita z 2008r silnik 2,2.
Panowie, jak już trochę ochłonąłem to dochodzę jak to było.(coś podobnie jak kolega wyżej pisał)A więc:
Auto pozostawiło plamę oleju nie po przyjeździe, tylko podczas długiego odpalania.A podczas jazdy ochlapało mi misę oleju i spód silnika(pozostałości oleju który wyciekł podczas odpalania).A że teraz dopiero zauważyłem więc myślałem że, to od stania z czasem wyciekło(ale nie). Wytarłem ten olej odpaliłem, przejechałem się i nic nie wycieka(ale tak jakby na łączeniu pojawiło się mokro delikatnie)Ale ani kropli nie kapnęło.
Prawdopodobnie podczas długiego odpalania (gdy każdy z nerwów wciska pedał gazu by auto odpaliło) a auto chwyta, chwyta a w końcu jak wskoczy na obroty to powstaję bardzo duże ciśnienie w silniku(prawdopodobnie dwa nawet razy takie jak powinno być) i coś musi pościć i prawdopodobnie ta uszczelka co łączy.
Jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi.
A i mam pytanie czy leźć tam i tą uszczelkę wymieniać, czy delikatnie tak dokręcić śrubki i jeździć obserwując czy nie cieknie?Jak uważacie?
__________________
Najlepszym lekarstwem na wszystkie dolegliwości jest zwykła woda. Dwie krople na szklankę wódki i wszystko przejdzie...
---------------------------------------------------
-FORD MONDEO MK3 2,0TDDi
-SUBARU LEGACY 2,5-Bokser
2KORONA jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-02-2012, 07:31   #14
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
Domyślnie Odp: Co to jest za urządzenie?

Cytat:
Napisał 2KORONA Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Prawdopodobnie podczas długiego odpalania (gdy każdy z nerwów wciska pedał gazu by auto odpaliło) a auto chwyta, chwyta a w końcu jak wskoczy na obroty to powstaję bardzo duże ciśnienie w silniku(prawdopodobnie dwa nawet razy takie jak powinno być)
Hm... Po pierwsze - po co wciskać gaz podczas odpalania, skoro komputer ma to... gdzieś i dawkuje podczas startu swoją dawkę? Wciskanie gazu tu NIC KOMPLETNIE nie daje.

Natomiast kiedy silnik już odpali i trzymasz nadal wciśnięty gaz wkręcając silnik na obroty - to jest to zgroza co robisz.
-------------------------------------
W układzie olejenia jest zawór regulacyjny ciśnienia i ciśnienie nie wzrasta razem z obrotami silnika, lecz jest stabilizowane na nieprzekraczalnym poziomie.
Największe wycieki oleju są na rozgrzanym silniku, a nie na zimnym.
__________________
Zgredzik

Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 09-02-2012 o 07:35
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-02-2012, 09:17   #15
dab1978
ford::specialist
 
Avatar dab1978
 
Zarejestrowany: 21-09-2008
Skąd: Warszawa/Gliwice
Model: Były Transit i Focus, jest Lexus is200
Silnik: 2.0tddi, 1,6 benzyna, jest 2,0 benzyna :)
Rocznik: były 2004 i 2006, jest 2001 ;)
Postów: 861
Domyślnie Odp: Co to jest za urządzenie?

Cytat:
Napisał 2KORONA Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A i mam pytanie czy leźć tam i tą uszczelkę wymieniać, czy delikatnie tak dokręcić śrubki i jeździć obserwując czy nie cieknie?Jak uważacie?
ja bym sam tego nie ruszał, to wbrew pozorom dość delikatne dziadostwo...dokręcisz trochę za mocno i juz nie pojedziesz nigdzie, tylko laweta...
__________________
Patrz w lusterka, motocykle są wszędzie!!!
Transit sprzedany,Focus również zmienił właściciela... Jest śliczny Lexus is200 i jego tylne, napędzane koła
dab1978 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-02-2012, 11:48   #16
ziemek56
ford::expert
 
Avatar ziemek56
 
Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
Domyślnie Odp: Co to jest za urządzenie?

Nic dokręcenie nie da, a możesz nieostrożnie nadwyrężyć. Tylko ew. wymiana uszczelki - ale dopiero jak cieplej będzie - zmarznięte elementu lubią pękać przy grzebaniu.
__________________
A prywatnie ... Toyotka D4D
ziemek56 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-02-2012, 12:22   #17
2KORONA
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 15-01-2008
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2,0TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 235
Domyślnie Odp: Co to jest za urządzenie?

A powiedzcie czy w transicie przy tym silniku jest jakaś kontrolka alarmująca niski stan oleju w silniku(nie ta od smarowania czerwona)tylko jakaś dodatkowa tak jak np w BMW lub nawet Renault Espace(dodatkowa pomarańczowa była).
__________________
Najlepszym lekarstwem na wszystkie dolegliwości jest zwykła woda. Dwie krople na szklankę wódki i wszystko przejdzie...
---------------------------------------------------
-FORD MONDEO MK3 2,0TDDi
-SUBARU LEGACY 2,5-Bokser
2KORONA jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-02-2012, 13:33   #18
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
Domyślnie Odp: Co to jest za urządzenie?

Cytat:
Napisał 2KORONA Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
czy w transicie przy tym silniku jest jakaś kontrolka alarmująca niski stan oleju w silniku(nie ta od smarowania czerwona)tylko jakaś dodatkowa tak jak np w BMW lub nawet Renault Espace
W autach znanych z tego, że mają wycieki oleju taka kontrolka może się przydaje, w Transicie jest niepotrzebna... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak na poważnie - ja od wymiany do wymiany (15.000 km) mam ubytek kilka mm na bagnecie.
__________________
Zgredzik
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-02-2012, 05:44   #19
2KORONA
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 15-01-2008
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2,0TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 235
Domyślnie Odp: Co to jest za urządzenie?

U mnie w Mondeo 2,0TDDi od wymiany do wymiany a wymieniam co 10tys. zawsze leję tak miedzy minimum a maksimum na środku i nie zauważa żadnego ubytku(Minimalny na pewno jest, ale nie zauważalny).
A tu w Transicie kontrolka w tym przypadku by się przydała w razie by był nagły spadek oleju, wcześniej nie miałem żadnych wycieków, ale jak teraz mam, to trochę strach.
A pytam o tą kontrolkę bo kiedyś na forum ktoś pisał coś o żółtej kontrolce od oleju, ale to pewnie chodziło Kontrolkę(klucz żółty) tą serwisową.Ale to nic do tego niema.
__________________
Najlepszym lekarstwem na wszystkie dolegliwości jest zwykła woda. Dwie krople na szklankę wódki i wszystko przejdzie...
---------------------------------------------------
-FORD MONDEO MK3 2,0TDDi
-SUBARU LEGACY 2,5-Bokser
2KORONA jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-02-2012, 11:47   #20
demoneczek
ford::average
 
Avatar demoneczek
 
Zarejestrowany: 30-11-2010
Skąd: Częstochowa
Model: Transit
Silnik: 2.0 TDDI 100KM
Rocznik: 2001
Postów: 80
Domyślnie Odp: Co to jest za urządzenie?

Cytat:
Napisał 2KORONA Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A tu w Transicie kontrolka w tym przypadku by się przydała w razie by był nagły spadek oleju, wcześniej nie miałem żadnych wycieków, ale jak teraz mam, to trochę strach
Jak wcześniej koledzy napisali , jak silnik w miare zdrowy , wszystkie uszczelnienia ok. to w Tranzolku nie ma prawa ubywać oleju . nigdy nie zdarzyło mi się dolewać oleju .
demoneczek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:20.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.