Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Kupujemy auto
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 07-11-2007, 16:25   #71
duch07
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 18-12-2005
Postów: 775
Domyślnie

Cytat:
Napisał Olek
Za te pieniądze to mimo sentymentu do Forda, wybrałbym jednak VW
Ja tak zrobiłem :fcp2

Wersja za 120 tyś to maximum comfortline :fcp4
W nowym Mondeo jedno co mi sie bardzo niepodoba to zestawienie super mateiałów wykończeniowych z tandetnymi plastikami :fcp16 Tego w Passacie nie ma :fcp12

[ Dodano: 07-11-2007, 17:33 ]
Dodam jednak że nowe Mondeo,w szczególności w wersji kombi w ciemnych kolorach w wersji Titanium X jest super i bardzo mi sie podoba :fcp15

Wybrałem jednak Passata :fcp2

__________________
OBECNIE PASSAT B6 2.0 TDI 140 KM VARIANT,HIGHLINE,NAVI,SKóRA BEż I WIELE INNYCH
BMW R1200 GS ADVENTURE
duch07 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-11-2007, 16:46   #72
tomnet
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 08-04-2007
Model: Mondeo
Silnik: 2000
Rocznik: 2004
Postów: 587
Domyślnie

Gdybym miał odpowiednią gotówkę to wybrałbym Hondę Accord, która pomimo swojego wieku nadal wygląd świeżo, w dodatku sportowo a zarazem elegancko oraz zastanowiłbym się nad Suzuki Grand Vitara.
tomnet jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-11-2007, 17:03   #73
duch07
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 18-12-2005
Postów: 775
Domyślnie

Gdyby BMW serii 5 miało normalne wnętrze,przynajmniej takie jak w serii 3 to wybrałbym " piatke " w wersji kombi z 3 litrowym dieslem :fcp2
__________________
OBECNIE PASSAT B6 2.0 TDI 140 KM VARIANT,HIGHLINE,NAVI,SKóRA BEż I WIELE INNYCH
BMW R1200 GS ADVENTURE
duch07 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-11-2007, 17:44   #74
juro1
ford::average
 
Zarejestrowany: 28-06-2007
Skąd: Małopolska
Postów: 111
Domyślnie

Strasznie krytykujecie mondeo, nie wiem czy będę z niego zadowolony tak jak z focusa, ale jak szukałem samochodu to za pieniądze które dałem za mondka mogłem jedynie kupić skodę oćtavie z silnikiem 1,9tdi, passat z tym samym silnikiem był do dostania za minimum 96 tyś. Więc dla mnie już nie osoągalne.
Więc wydaje mi się że mondeo z silnikiem 1,8 tdci w wersji silver za 85tyś to chyba niezła cena.
__________________
C-max 1,8 Benzin
juro1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-11-2007, 18:44   #75
grzegorz01
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 11-08-2007
Postów: 2
Domyślnie

Cytat:
osobiscie drugi raz na silnik 2.0 tdci (Focus II) bym sie nie zdecydowal, 1,8 tdci (Focus II) o ile nie masz sklonnosci do szybszej jazdy jest calkiem ok ale przy niewielich przebiegach dobra alternatywa jest 2.0 benzyna

pozdrowienia

ford_driver
Zapoczątkowałem ten wątek i powyższy cytat nie daje mi spokoju.
Czytanie o awaryjności tdci skłania mnie do zakupu benzyny.
Jaki jest komfort jazdy tym silnikiem w nowym mondku?
Przyspieszenia ma zbliżone o tdci (przynajmniej na papierze)
Przy konieczności dużych przebiegów można go zagazować.
grzegorz01 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-11-2007, 18:57   #76
juro1
ford::average
 
Zarejestrowany: 28-06-2007
Skąd: Małopolska
Postów: 111
Domyślnie

mogę porównać mondeo 1,8 tdci i c-max 2,0 benzyna 145km.
Benzyna lepiej zbiera się ze startu ale już po 50 metrach mondeo jest lepszy, przynajmniej to jest moje subiektywne odczucie.
I chyba już się nie przesiąde na benzyne. Następnym razem dołoże jeszcze automat
__________________
C-max 1,8 Benzin
juro1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-11-2007, 09:29   #77
ford_driver
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 30-01-2006
Skąd: podkarpacie
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 745
Domyślnie

Cytat:
Napisał grzegorz01
Cytat:
osobiscie drugi raz na silnik 2.0 tdci (Focus II) bym sie nie zdecydowal, 1,8 tdci (Focus II) o ile nie masz sklonnosci do szybszej jazdy jest calkiem ok ale przy niewielich przebiegach dobra alternatywa jest 2.0 benzyna

pozdrowienia

ford_driver
Zapoczątkowałem ten wątek i powyższy cytat nie daje mi spokoju.
Czytanie o awaryjności tdci skłania mnie do zakupu benzyny.
Jaki jest komfort jazdy tym silnikiem w nowym mondku?
Przyspieszenia ma zbliżone o tdci (przynajmniej na papierze)
Przy konieczności dużych przebiegów można go zagazować.
Da sie tymi silnikami jezdzic ale kupowanie 2.0 tdci tylko dla tego silnika moim zdaniem nie ma sensu, obecnie dla mnie jedynym rozsadnym wytlumaczeniem uzywania tego silnika jest kalkulacja ekonomiczna czyli znaczna (podkreslam) znaczna oszczednosc w porownaniu do silnika benzynoweg ktora pojawi sie przy duzych rocznych przebiegach
przy roznicy w cenie auta 2.0 tdci a 2.0 benzyna wynoszącej 13200 zł koszt zakupu drozszego silnika zwroci sie po jedynych 165 000 km, o ile nic sie nie bedzie z autem dzialo a to ze bedzie ten silnik uperdliwy dla uzytkownika to jest dla mnie wrecz pewne
nie wiem jak silnik 1.8 tdci spisuje sie w Mondeo MkIV ja mam jednego FFII z prawie tym samym silnikem i moze nie jest tak szybki jak 2.0 tdci ale pracuje duzo przyjemniej od 2.0 i co najwazniejsze jest pewny zawsze pracuje tak samo

z racji ze zacytowano mnie uzupelnie ten cytat
po swoich doswiadczeniach nie tylko nie kupilbym juz Forda Focusa, Mondeo Mk, czy S-Max-a z silnikiem 2.0 tdci obecnie nie kupilbym juz zadnego Forda bo to co robi Ford Polska jesli chodzi o gwarancje to jest porazka
nawet jesli znajdzie sie juz serwis ktory podejmnie sie proby usuniecia awarii to i tak nie zrobia tego do konca a za czesc usterek kaza ci zaplacic
dla przykładu:
1. rozlane wyswietlacze obslugi klimy automatycznej - zosalem poinfirmawy ze usterka nie zostanie uznana gdyz Ford nie ma takci usterek w innych autach wiec napewno nie pzrejdzie :-)

2. zapadka za korkiem wlewu paliwa urwala sie i wpadla do srodka baku uniemozliwajac tankowanie, serwis nie uznal tego jao naprawy gwarancyjnej gdyz ta cholerna metalowa zapadka byla "lekko wygieta" - ostatecznie musialem zaplacic za usleuge polegajaca na zdemontowaniu bak, usunieciu zapadki z pzrewezenia w rurze i ponownym zamontowaniu baku

3. przejscie silnika w "usterke" w trakcie przyspieszania - pomimo wielu dni w serwisach usterka do dzisiaj wystepuje nie wiadomo czemu (gwarancja konczy mi sie w bierzacym miesiacu) - nic milego bo nie wiedziac kiedy najczesciej w trakcie wyprzedzania TIR-a powiedzmy raz na 100 czy 150 km silnik sie wylacza na 1 do 2 sekund

4. podobna usterka systemu ESP objawy takie same jak w przypadku opisanym wyzej - wystepuja zamiennie - serwisy nie wiedzia nawet jak sie do tego zabrac

5. EGR - ten silnk bedzie mial z nim ciagle problemy bez wzgledu na liczbe wizyt w serwisach, u mnie byl czyszczony, przegladany , ostatecznie wymieniony raz czy dwa co jakis czas odsywa sie to z pelna moca na co nie masz zadnego wplywu auto nagle slabnie lub praktycznie nie pracuje poza wolnymi obrotami, jako ciekawostek powiem ze przejechalem ponad 1000km z uszkodzonym EGR em utrzymujac caly czas obroty powyzej 3000

Ogolnie chimerycznosc i zawodnosc pracy silnika 2.0 tdci w.g. moich doswiadczen nie nadaje sie do jazdy

Fordami jezdze od 16 lat, wiem ze nowego napewno nie kupie bo widzac jak Ford respektuje gwarancje to jest wyrzucenie pieniedzy w bloto
Wlasciwie moge powiedziec ze pomimo tego ze kilka obecnych Fordow mi sie podoba nie upie zadnego z tych aut z powodu jakosci wykonania, zastosowania tandetnych materialow - inaczej mowiac te auta zdziadzialy i nie ma co tego ukrywac

pozdrowienia

ford_driver
ford_driver jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-11-2007, 10:09   #78
llechu
ford::expert
 
Avatar llechu
 
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
Domyślnie

ford_driver, weź tylko pod uwagę, że w nowym mondeo jest zupełnie inny silnik - HDI peugeota/citroena. Ponoć mniej awaryjny.
llechu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-11-2007, 10:40   #79
ford_driver
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 30-01-2006
Skąd: podkarpacie
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 745
Domyślnie

Cytat:
Napisał llechu
ford_driver, weź tylko pod uwagę, że w nowym mondeo jest zupełnie inny silnik - HDI peugeota/citroena. Ponoć mniej awaryjny.
Dokładnie o takim silniku mówie
Ford Focus II, Mondeo MkIV, C-Max, S-Max, Galaxy - to wszytko sa te same 2.0 tdci 16 silniki pochodzace z koncernu PSA

Inny silnik to 2.0 tdci w Fordzie Mondeo Mk III - konstrukcja wlasna Ford-a

pozdrowienia

ford_driver
ford_driver jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-11-2007, 13:47   #80
Rufio
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 30-04-2004
Skąd: nad morzem
Model: BMW
Silnik: 330d
Rocznik: 2008
Postów: 207
Domyślnie

Może i silnik w MK3 był bardziej awaryjny. Ale tu bardziej chyba chodzi o podejście do klienta. Chyba w Fordzie nie istnieje pojęcie "drugi samochód sprzedaje serwis"
__________________
Obecnie jeżdżę: BMW E91 320d 185KM i 385Nm
Rufio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:03.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.