Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 28-05-2007, 12:22   #11
PepecK
ford::average
 
Avatar PepecK
 
Zarejestrowany: 11-11-2006
Skąd: Starachowice
Model: S-max
Silnik: 1,8 TDCi 125KM
Rocznik: 2007
Postów: 72
Domyślnie

Cytat:
Napisał arTii
Cytat:
Napisał Rocker
Zastanawia mnie tylko jak układ pilot-centralka mógł tak sam z siebie, bez dania racji się "rozkodować" , rozsynchronizować czy jak to tam nazwać.
Ponieważ Ty/dziecko bawiliście się pilotem bez zasięgu samochodu...
pomyślałem - ryzyk-fizyk przetestuję ten motyw na sobie - pobawiłem się pilotem bez zasięgu przez kilka minut - przeniosłem sie w zasięg i ... działa.

PepecK jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-05-2007, 12:29   #12
arTii
ford::average
 
Zarejestrowany: 17-03-2004
Skąd: Rzeszów
Model: citroen
Silnik: 1.6
Rocznik: 2008
Postów: 151
Domyślnie

Cytat:
Napisał PepecK
pomyślałem - ryzyk-fizyk przetestuję ten motyw na sobie - pobawiłem się pilotem bez zasięgu przez kilka minut - przeniosłem sie w zasięg i ... działa.
Owszem, czasami tak jest.
Ale jak ja kupiłem auto, to dostałem 2 kluczyki.
1 - właściciel używał normalnie
2 - leżał w domu i dziecko się nim bawiło
i ten pierwszy działał normalnie, a drugi niestety nie.
procedura kodowania zadziałała i teraz obydwa działają
__________________
Pozdrawiam
arTii
Volkswagen Sharan 1,9TDI '2004
A do sprzedania VW Sharan 2,8 VR6 +LPG Stag300
arTii jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-06-2007, 18:42   #13
opeter18
ford::amateur
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 14-06-2007
Model: Galaxy mk2
Silnik: 1.9TDI
Rocznik: 2003
Postów: 1
Domyślnie

witam mój ojciec posiada galaxy 1,9 tdi i wczoraj skorzystaliśmy z podpowiedzi appacza jednak nic to nie dało więc spróbowaliśmy przekręcając kluczyk w zamku trzymać naciśnięty przycisk z kluczykiem no i się udało wielkie dzięki za podpowiedz :fcp26 ojciec jest wam wdzięczny bo wogóle nie miał pojęcia co zrobić

[ Dodano: 2007-06-14, 19:43 ]
dodam że reszta czynności według rady appacza
opeter18 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-06-2007, 17:39   #14
drozdi
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 03-07-2006
Skąd: gliwice
Model: MK3
Silnik: 1,6 115KM
Rocznik: 2012
Postów: 2
Domyślnie

witam, a ja porusze znowu temat gdyz centralny u mojego ojca nadal nie dziala na pilota, procedure programowania przeprowadzalismy kilka razy, jak nie kilkanascie i nic nie daje, mam pytanie czy po trzykrotnym przekreceniu kluczyka w lewo zapala Wam sie dioda w drzwiach tak jak wg instrukcji apacza???? dzisiaj pobawilem sie troche, rozgrzebalem czujniki i sterownik, przewody z czujnikow do sterownika sa ok, na czujniku jest masa, zasilanie i trzeci przewod sygnalowy, troche mnie dziwi obecnosc na przewodzie sygnalowym 10,5 V w stanei spoczynku, po zainicjowaniu nadawania napiecie to spada o ok 1V, napiecie to jest wystawiane przez sterownik bo po odpieciu czujnika nadal jest a gdy odepne strownik to na przewodzie sygnalowym nie ma napiecia, czyli ono nie przechodzi na przewod sygnalowy przez czujnik.rowniez dziwi mnie fakt ze wg programu TIS przewod sygnalowy z czjnika przedneigo idzie na pin 26 kostki polaczeniowej sterownikA (modul A77) i to w praktyce sie zgadza, natomiast wg TIS przewod sygnalowy z czyjnika tylnego ma isc na pin 27 kostki polaczeniowej sterownika (zlacze C230) , a w praktyce pin ten w steroiwniku nie jest z zadnymi elementami polaczony, poprostu wisi w powietrzu, a na przewodzie sygnalowym tylnego czujnika jest 10,5 V czyli przewod ten jest z czyms polaczaony, nie jest to rownolegle pol;aczenie przedneigo i tylnego czujnika gdyz nie pa przejscia miedzy kablami, jutro posiedze dluzej i wybadam do ktorego pinu sterownika idzie przewod sygnalowy z tylnego czujnika,, troche za duzo wych wywodow, moze zamieszalem, ale staram sie to uruchmic, moze jest na forum elektronik ktory wie cos wiecej na ten temat??? ;'];] pozdrawiem i z gory dzieki za wszelkie info, dodam ze po przekreceniu kluczyka w lewo i jego dluzszym przytrzymaniu szyby sie opuszczaja , a po przekreceniu w prawo zamkaja, czyli wygladaloby na to ze sygnal idzie do sterownika, , centralny z kluczyka tez dziala ok,
drozdi jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-06-2007, 22:30   #15
tom seaman
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 04-06-2007
Skąd: Gdańsk
Model: Galaxy
Silnik: 1.9TDI,AFN,110KM
Rocznik: 1999
Postów: 629
Domyślnie

Witam,
niedawno kupiłem Galaxa i mam dwa kluczyki,jeden z nich jest ze zdalnym sterowaniem cz i drugi z latareczką (przewiduję że oba originalne),dodatkowo dwa piloty dodatkowego alarmu podobno fy"space" ,też podpięty pod central, więc zdalnie mogę zamknąć zamki jak originalnym kluczykiem (wtedy się uzbraja fabryczny alarm i miga dioda w drzwiach) lub pilotem dorabianego alarmu (wtedy miga dioda pod radiem- dorabiana i nie miga ta w drzwiach..) czy dobrze rozumiem że te dwa systemy zdalne+alarm są odrębne ale oba obsługują spółnie cz?czy dla mnie lepiej zamykać originalnym kluczykiem i dodatkowo dorobionym alarmem i wtedy sie uzbroją dwa systemy? Poprzedni właściciel zamykal jak mu się chciało i nie wytłumaczył mi czy to ma głębszy sens...dodatkowo przez całe 8lat prawdopodobnie nikt nie uzywal klucza fizycznie bo na początku nawet nie mogłem go włożyć do zamka, potraktowałem zamek WD40 po czym z oporami wejdzie(teraz już wchodzi latwo) ale nie mogę przekręcić wlewo/wprawo...dotyczy obu stron, tylnia klapa to już całkiem zardzewiałe..nawet klucza nie włoże..czy jest możliwość samemu to rozebrać i zamek wyczyścić,nasmarować i złożyć lub procedura zaskomplikowana i tylko ASO lub fy zajmująca się zamkami(są takie co naprawiają nawet uszkodzenia po włamkach..)czy ktoś to już sam robił?Czy wolno tam wogóle psikać tym WD40 by coś "nie zamoczyć"Dzięki za każdą odpowiedż.
__________________
Ford Escort 1.6i r.89, 90KM
VW Golf III Variant 1.9TD r.97, 90KM
Opel Vectra 1.6i r.96, 74KM

Wybaczcie mi moje "czeskie błędy"
Pozdrawiam
Tomasz
tom seaman jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-07-2007, 15:42   #16
figer
ford::average
 
Zarejestrowany: 03-02-2007
Skąd: Warszawa
Postów: 146
Domyślnie

Cytat:
Napisał tom seaman
Czy wolno tam wogóle psikać tym WD40 by coś "nie zamoczyć"Dzięki za każdą odpowiedż.
Mam ten sam problem - od pasazera i bagaznika wogole nie moge wsadzic kluczyka.
Znajomy z ASO Forda powiedzial mi, zebym tam nalal na full np WD40, bo tam jest stalowa kulka, ktora po dluzszym czasie nieuzywania zastaje sie.

Niestety smar a'la WD40 nie dal rady. Planuje nawalic tam jakiegos konkretnego odrdzewiacza, tylko znajde cos co nie rusza lakieru.
__________________
Byla Astra II, jest Galaxy GHIA
figer jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-07-2007, 18:50   #17
arTii
ford::average
 
Zarejestrowany: 17-03-2004
Skąd: Rzeszów
Model: citroen
Silnik: 1.6
Rocznik: 2008
Postów: 151
Domyślnie

Cytat:
Napisał figer
nalal na full np WD40
WD40 nie nadaje się do żadnych zamków! Po odparowaniu frakcji ciekłej pozostaje coś, co pododuje zawieszanie się zapadek w zamkach Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przerabiałem to na własnej skórze. po zalaniu na zimę zamków WD40 w lecie już nie dało się otworzyć (przez ten czas rzadko używałem kluczyka bo był centralny zamek)
Musiałem wymyć cały zamek i smarować go odpowiednimi preparatami.
Z doświadczenia czym można smarować:
- specjalny smar do urządzeń precyzyjnych (zamków)
- preparat do potencjometrów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
- Valvoline High Pressure Lube - to jest całkiem niezłe, ale występuje w dużych puszkach Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Pozdrawiam
arTii
Volkswagen Sharan 1,9TDI '2004
A do sprzedania VW Sharan 2,8 VR6 +LPG Stag300
arTii jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-07-2007, 14:01   #18
hail
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 03-07-2007
Skąd: Czechowice
Postów: 1
Domyślnie

Witam także mam problem z tym kluczykiem... Robiłem wg opisu powyższego i nic, podobnie jak wg opisu z linku do instrukcji Galaxego. Zmieniłem baterie na nowe kilku prób kończyło się fiaskiem. Po 3x kluczyku w lewo się dioda pali później klasycznie wg schematu i nic. Tylko raz się zapalała w kluczyku na grubo" dioda ale samochód nic nie wydał" światła poza tym a co za tym idzie dalej otwieranie tylko na kluczyk standardowo. Już chyba poprzedni właściciel nie miał też bo baterie o dziwo powinny jeszcze działać w jakimś małym stopniu. Brak synchronizacji jest na końcu diody w aucie nie migają itp Czy tylko centralka czy ew jakieś bezpiecznik może być za to odpowiedzialny? A tak z ciekawości czy cała operacja musi być zakończona przed zgaśnięciem w drzwiach diody :fcp9 Pozdr i dzięki za info
__________________
Srebrny Galaxy 2.3 '99 Bielsko
hail jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-07-2007, 23:00   #19
jachoo147
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 24-07-2006
Model: Mondeo
Silnik: 2,0 l Duratec-HE
Rocznik: 2009
Postów: 10
Domyślnie

Witam!!!
Dzieki Wam, a konkternie opisowi Apaczza zaoszczedzilem 150 pln, ktore to miala niby kosztowac synchronizacja kluczyka z centralnym zamkiem w ASO Ford Gonera w Łodzi (swoja droga nie polecam tego ASO - kupa cwaniaczkow i chamów)
Postapilem zgodnie z instrukja z tym ze na koncu nacisnalem jeszcze raz przycisk z kluczykiem... (nie wiem czy potrzebnie czy nie) ale wszystko sie udalo !!! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jeszcze raz dzieki!!!!!!
jachoo147 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-07-2007, 14:04   #20
Ballah
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 19-03-2006
Model: Ford Galaxy Mk1
Silnik: 1,9 TDI 110 KM
Rocznik: 1990
Postów: 3
Domyślnie

A ja mam kluczyki tylko z pastylką immobilizera, beż żadnych przycisków. Galaxy w wersji podstawowej. Otwieranie pilotem musiałem dorobić kupując centralkę alarmową. Jeden kluczyk odpala auto, drugi nie - lampka w drzwiach świeci ciągle. Jak doprogramować niedziałający kluczyk ?
Ballah jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:59.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.