|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
20-01-2007, 14:08 | #11 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
EGR to raczej niewiele tu zmieni. Czy masz sprawną sondę lambda?
|
20-01-2007, 14:22 | #12 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-11-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 19
|
Co z sondą to nie wiem. Natomiast akumulator i ładowanie jest OK. Sprawdzałem.
__________________
Roman |
20-01-2007, 14:38 | #13 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
|
31-01-2007, 18:29 | #14 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-11-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 19
|
Ostatnio wymieniłem przepływomierz i teraz gaśnie po 2-3 minutach, ale jak wczesniej dodam gazu to gaśnie od razu. W sobotę zakładam drugi (bardziej pasujący) przepływomierz, a przy okazji wymieniam termostat, bo mam ciągle niedogrzany silnik (wskazówka na początku białego pola wskaźnika temperatury). Może to powoduje objaw porannego gaśnięcia?. Następnym krokiem będzie czujnik temperatury. Na wiosnę przestanę eksperymentować, bo problem sam zniknie. Przykre jest to, że tak wielu użytkowników ten problem dotyczy, objawy takie same, a przyczyny różne.
__________________
Roman |
31-01-2007, 19:04 | #15 |
ford::average
Zarejestrowany: 17-12-2006
Skąd: k/Lublina
Model: Mondeo
Silnik: 16V 2.0 Pb+LPG vialle
Rocznik: 1994
Postów: 59
|
Witam.
Mi kiedyś też zdarzyło się, że zgasł w czasie jazdy. Zawsze wtedy padał deszcz. Tuż przed tym sprawdzałem bezpieczniki (bez potrzeby) w każdym razie wyjmowałem i wkładałem każdy po kolei. Miałem to kilka razy i samo się naprawiło. Teraz mam spokój, już nie gaśnie :fcp1 Spojrzałem pod maskę i zobaczyłem, że u mnie kabelki idące od czujnika temperatury (te do komputerka) mają pękniętą izolację. Mam taką hipotezę: może deszcz, wilgoć i ta pęknięta izolacja na kabelku coś mają z tym wspólnego. Może jakimś sposobem od wilgoci dzieje się coś z czujnikiem, że przekazuje on kompowi krytyczną temp. silnika i wyłącza zapłon Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. :fcp9 Miałem to zaizolować... |
01-02-2007, 08:03 | #16 |
ford::professional
Zarejestrowany: 08-04-2006
Skąd: Wilda
Model: Mondeo/Titanium
Silnik: 1,5 Ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 1,020
|
A przepustnicę wyczyściłeś?
|
01-02-2007, 09:10 | #17 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-11-2006
Postów: 56
|
hmmmmm
a zawor odpowietrzania skrzyni korbowej???? jesli to silnik 1.6 90km taki jak w escorcie to moze byc to. |
01-02-2007, 19:18 | #18 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-11-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 19
|
Nawet nie wiem co to takiego ten zawór. To się wymienia czy czyści ?? A silnik 1,6 Zetec. Problem ten rozwiązuje się samemu, u elektryka czy mechanika samochodowego. Przepustnice wyczyściłem.
__________________
Roman |
02-02-2007, 21:11 | #19 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-11-2006
Postów: 56
|
wpisz w wyszukiwarce "gaśnie gdy zimny" i poczytaj.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
jesli faluja ci obroty to: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] teamt o gasnieciu na zimnym [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |