Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 13-01-2007, 17:40   #1
Roman J
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 04-11-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 19
Domyślnie auto dalej gaśnie

Przeczytałem wiele postów na ten tamat. Wymieniłem już świece i przewody. wyczyściłem silnik krokowy i przepływomierz, poprzeczyszczałem styki, robiłem restart komputera, a auto dalej gaśnie po 15-20 sekundach od porannego uruchomienia. Za drugim razem słabo kręci, a jak zgaśnie to za trzecim razem akumulator już ledwo "zipie". Jak przyjdzie zima to będzie tragedia. Wtedy już za drugim razem nie będzie można uruchomić auta. Poradźcie co jeszcze można zrobić w aucie, bo wydałem już sporo kasy, a efektów nie widać. Czy te objawy mogą być z winy słabego akumulatora? Dodam, że jak silnik się zagrzeje to wszystkie problemy znikają.

__________________
Roman
Roman J jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-01-2007, 17:55   #2
waldek11
ford::specialist
 
Avatar waldek11
 
Zarejestrowany: 18-06-2005
Skąd: Koszalin
Model: Honda Civic
Silnik: 1.8 i-VTEC
Rocznik: 2007
Postów: 889
Domyślnie

Napisz czy coś sprawdzałeś z dopływem paliwa, czy po przekręceniu kluczyka w słychać z tyłu pompę paliwa, czy sprawdzałeś/wymieniałeś filtr paliwa.
No nic innego mi w tym momencie nie przychodzi do głowy :fcp24
__________________
Honda Civic 1.8 i-VTEC 140KM.................V-??
Mazda 6 2,3L 170KM .............V-max-230km/h
był: Ford Mondeo HB 1997r i Ford Fiesta
waldek11 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-01-2007, 18:00   #3
Roman J
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 04-11-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 19
Domyślnie

W układzie paliwowym nic nie sprawdzałem i nie wymieniałem. Ale troche mi to nie pasuje, bo po przejechaniu ok. 1 km i złapaniu temperatury silnika wszystkie złe objawy mijają. Od tego momentu samochód zachowyje się normalnie. Można go odpalać już bez żadnych problemów.
__________________
Roman
Roman J jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-01-2007, 18:04   #4
waldek11
ford::specialist
 
Avatar waldek11
 
Zarejestrowany: 18-06-2005
Skąd: Koszalin
Model: Honda Civic
Silnik: 1.8 i-VTEC
Rocznik: 2007
Postów: 889
Domyślnie

Wiem, że układ dopływu paliwa może nie ma nic wspólnegoi z twoim problemem, ale nic mi innego nie przychodzi do głowy.
Może jeszcze jest słaby styk masy?/hmmmmmmmm.... :fcp25
__________________
Honda Civic 1.8 i-VTEC 140KM.................V-??
Mazda 6 2,3L 170KM .............V-max-230km/h
był: Ford Mondeo HB 1997r i Ford Fiesta
waldek11 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-01-2007, 18:30   #5
llechu
ford::expert
 
Avatar llechu
 
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
Domyślnie

A co z sondą lambda? Żyje? Może jej podgrzewanie umarło?
llechu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-01-2007, 18:35   #6
Roman J
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 04-11-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 19
Domyślnie

chyba w koncu pojade na komputer do ASO, bo nie mam już siły. Przed chwilą chciałem pojechać (dzisiaj pierwszy raz) i ledwo się udało. Auto gasło po kilkunastu sekundach kilka razy, a akumulator ledwo kręcił przy kolejnej próbie odpalenia. Pozdrawiam
__________________
Roman
Roman J jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-01-2007, 18:49   #7
llechu
ford::expert
 
Avatar llechu
 
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
Domyślnie

Wiesz co, a przeczyść klemy na akumulatorze, sprawdź napięcie w instalacji na włączonym silniku (powinno być ponad 14V). Może to wszystko być spowodowane złym napięciem ładowania i w ogóle zbyt niskim lub zbyt wysokim napięciem na urządzeniach sterujących. Może po prostu regulator napięcia ci szlag trafił.
llechu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-01-2007, 20:21   #8
Roman J
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 04-11-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 19
Domyślnie

dzisiaj wyczysciłem klemy, przetarłem styk masy, sprawdziłem akumulator pod obciążeniem i wszystko jest OK. A jutro rano pewnie znowu będą kłopoty z uruchomieniem auta. Ale wreszcie na czwartek mam umówionego elektryka, może w koncu znajdzie przyczynę porannych kłopotów.
__________________
Roman
Roman J jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-01-2007, 20:55   #9
llechu
ford::expert
 
Avatar llechu
 
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
Domyślnie

Nie chodziło mi o sprawdzenie akumulatora pod obciążeniem tylko o to, czy alternator go w ogóle ładuje.
llechu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-01-2007, 13:14   #10
Roman J
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 04-11-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 19
Domyślnie dalej nic

Niestety dalej nie usunąłem problemu z mojego mondka. Dzisiaj byłem u elektryka i umówił się ze mną na wymianę zaworu sterowania podciśnienia EGR. Nie wiem co to znaczy ani ile będzie kosztował ten zawór, ale chyba zaryzykuję i pojadę. Auto dalej gaśnie po pierwszym odpaleniu na zimnym silniku. Doradźcie coś na ten temat. Czy ten zawór może mieć wpływ na moje problemy, a może to jednak coś innego ??/
__________________
Roman
Roman J jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:35.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.