|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
02-02-2006, 07:44 | #11 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 19-06-2005
Skąd: zach-pomorskie
Model: Lancer EVO X
Silnik: 2,0
Rocznik: 2009
Postów: 46
|
foka II klapa dyskoteka na konsoli ale transitek odpala bez problemu i on mi dostarcza prądu do niby nowszej bryki
a tak przy okazji to auto FFII chyba nie przystosowane do mrozu |
02-02-2006, 08:46 | #12 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-02-2006
Skąd: Olkusz
Model: Fiesta MK6/Fiesta MK7
Silnik: 1.4 TDCI/1,25 82KM
Rocznik: 2002/2013
Postów: 20
|
W największe mrozy autko odpaliło, ale po przejechaniu ok. 10 km... zaczęło się dusić (kontrolka serwisu) ale jakoś dojechałem do pracy. W serwisie kazali NATYCHMIAST zaprzestać i jazdy i odholować (laweta) do serwisu. Jakoś mi się to nie uśmiechało :x
Na parkingu (poniżej -20 st.) zapalał, chwilę pochodził i... zgasł. ;( Kilkakrotne próby nic nie dały. Pogodziłem się z zamarzniętym paliwem (to było moje ostatnie tankowanie na STATOIL), skorzystałem z zaprzyjaźnionego garażu, autko odtajało, dolałem ustrojstwa do ropki, zagrzałem troszkę farelką i odpalił bez problemu i do tej pory (odpukać) chodzi jak burza!
__________________
"Państwo chce naszego dobra, a my go mamy tak niewiele..." |
02-02-2006, 17:10 | #13 | |||
ford::advanced
Zarejestrowany: 07-01-2006
Skąd: Olsztyn
Postów: 345
|
Cytat:
Cytat:
Cytat:
10W30 -20 10W40 -25 5W50 -30 Dlaczego nikt ze starym autkiem nie leje tego ostatniego oleju to nie trzeba tłumaczyć. Pozdrawiam
__________________
Martwisz się, że ja nie mam pieniędzy? Nie martw się też kiedyś nie będziesz miał! :-) |
|||
03-02-2006, 10:29 | #14 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-02-2006
Skąd: Olkusz
Model: Fiesta MK6/Fiesta MK7
Silnik: 1.4 TDCI/1,25 82KM
Rocznik: 2002/2013
Postów: 20
|
Cytat:
Tak jak Ty, również napisałem do Statoil. Również pani z Public Relation odpisała, że zajmie się tym wnikliwie i przekaże do Działu Zaopatrzenia i Sprzedaży Bezpośredniej. I akurat facet dzisiaj zadzwonił. Potwierdził mnie w przekonaniu, że zna sprawę, wnikliwie ją sprawdził i stwierdził, iż przyczyną mógł być "efekt zimnego filtra" w moim samochodzie. Cokolwiek to znaczy zapytałem: czy wówczas lali paliwo arktyczne, które mają (-36) czy zimowe (-20) czy przejściowe (-28st.C)?. Przyznał, że mrozy na tyle ich zaskoczyły, iż mogło zostać jeszcze paliwo do -20, ale później na pewno lali -28. Mam nadzieję, że nie zraził się pan.... ble....ble itp i powróci do nas... Nie wiem. Zastanowię się. :x A swoją drogą przecież w te mrozy to przy gruncie było poniżej -30, to jak miało im paliwo nie zamarzać? Kilka firmowych samochodów, którymi też jeżdżę NIE MIAŁO ŻADNEGO PROBLEMU wówczas z uruchomieniem, czy w ogóle jazdą! Tankujemy na patronackiej stacji Petrochemii Płock. Facet się zarzekał na niej, że mają tam paliwo do -40. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Chyba grubo przesadził, ale... samochody nie stawały!
__________________
"Państwo chce naszego dobra, a my go mamy tak niewiele..." |
|
03-02-2006, 12:14 | #15 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 07-01-2006
Skąd: Olsztyn
Postów: 345
|
Facet który całe życie był kierowcą ciężarówki, potem mechanikiem a teraz ma sklep z częściami do TATRY i LIAZA mówi że ON maks może być do -35 Jak ktoś mówi że ma paliwo do -40 to z całą pewnością ściemnia nawet ulepszacze i takie tam dają gwarancję do -35. To wszystko.
__________________
Martwisz się, że ja nie mam pieniędzy? Nie martw się też kiedyś nie będziesz miał! :-) |
03-02-2006, 12:53 | #16 |
ford::average
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 27-01-2006
Skąd: Kielce
Model: Ford Kuga Mk1
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2009
Postów: 184
|
a mój padalec stał od niedzieli do środy (zamarzło paliwo - shell z dodatkiem Extreme). dopiero jak mrozy puściły (w porównaniu z -26 to -15 to juz nie mróz). zamordowałem bez mała 2 akumulatory. Przez przewód paliwowy płyneła biała maź. Potem wlałem na stacji 4 litry Pb95 i 15 l ropy i narazie jeździ.
|
04-02-2006, 12:11 | #17 |
ford::average
Imię: Darek
Zarejestrowany: 18-08-2004
Skąd: Warszawa
Model: Ford Focus MK3 kombi
Silnik: 1.5 TDCi 95KM
Rocznik: 2017
Postów: 145
|
W moim padł akumulator. Odpaliłem od Zafiry Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i pojechałem po nowy akumulator Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. - 270 PLN w plecki.
__________________
Dariusz "jerzu" Niemczyński https://www.facebook.com/jerzu70 Ford Focus MK3 1.5 TDCi 95KM `17 był Ford Focus 1.6 TDCi 109KM `06 & Ford Transit 2.0 TDDi `03 & Ford Mondeo 2.0 TDDi `02 Ghia |