Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 02-02-2006, 07:44   #11
pepo
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 19-06-2005
Skąd: zach-pomorskie
Model: Lancer EVO X
Silnik: 2,0
Rocznik: 2009
Postów: 46
Domyślnie

foka II klapa dyskoteka na konsoli ale transitek odpala bez problemu i on mi dostarcza prądu do niby nowszej bryki
a tak przy okazji to auto FFII chyba nie przystosowane do mrozu

pepo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-02-2006, 08:46   #12
Pablo8
ford::beginner
 
Avatar Pablo8
 
Zarejestrowany: 02-02-2006
Skąd: Olkusz
Model: Fiesta MK6/Fiesta MK7
Silnik: 1.4 TDCI/1,25 82KM
Rocznik: 2002/2013
Postów: 20
Domyślnie

W największe mrozy autko odpaliło, ale po przejechaniu ok. 10 km... zaczęło się dusić (kontrolka serwisu) ale jakoś dojechałem do pracy. W serwisie kazali NATYCHMIAST zaprzestać i jazdy i odholować (laweta) do serwisu. Jakoś mi się to nie uśmiechało :x
Na parkingu (poniżej -20 st.) zapalał, chwilę pochodził i... zgasł. ;( Kilkakrotne próby nic nie dały. Pogodziłem się z zamarzniętym paliwem (to było moje ostatnie tankowanie na STATOIL), skorzystałem z zaprzyjaźnionego garażu, autko odtajało, dolałem ustrojstwa do ropki, zagrzałem troszkę farelką i odpalił bez problemu i do tej pory (odpukać) chodzi jak burza!
__________________
"Państwo chce naszego dobra, a my go mamy tak niewiele..."
Pablo8 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-02-2006, 17:10   #13
ewenement39
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 07-01-2006
Skąd: Olsztyn
Postów: 345
Domyślnie

Cytat:
Napisał Pablo8
do tej pory (odpukać) chodzi jak burza!
Mimo to warto wymienić filtr paliwa.

Cytat:
Napisał Pablo8
(to było moje ostatnie tankowanie na STATOIL),
Ja sam też byłem ofiarą zamarzniętego paliwa ze STATOIL jednak już na nich nie psioczę. Akurat tak się składa że mam taką jedną stację którą lubię. Ale napisałem do STATOIL meila ze skargą jak to jest. No i pani powiedziała że się wszystkim zajmie i jak coś to nawet zwrócą mi koszta i takie tam chciała tylko abym powiedział w jakiej stacji zatankowałem. Ja jako rodowity Polak nie powiedziałem. Ale jak mi wszystkie nerwy opadły to zrozumiałem iż na stacji jak wyskoczyły takie gwałtowne mrozy to przecież oni nie mieli gotowych pustych zbiorników na paliwo do -35 a ja też jak tankowałem zimowe to miałem ok. 20l. W baku paliwa do -10 wiec jak sie to wszystko wymieszało to sie zrobiło ON u mnie w zbiorniku do ok -23 wiec przy -30 nic dziwnego że zamarzło dlatego im wybaczam.

Cytat:
Napisał mentecaptus
przy -26st.C padl aku.Dodatkowy prąd i za 3 razem odpalil.Dopóki sie nie rozgrzał chodził jak Zetor
Powiem co wiem. Moje autko ma już 15 latek i leję do niego olej, choć nie tani to jednak jest to 15W40 a to jest olej do -15 więc nic dziwnego że autka nie chcą palić a jak już odpalą te zanim gdzieś nimi wystartujemy to najlepiej (rada dla palących spalić ze dwie fajki)

10W30 -20
10W40 -25
5W50 -30
Dlaczego nikt ze starym autkiem nie leje tego ostatniego oleju to nie trzeba tłumaczyć.

Pozdrawiam
__________________
Martwisz się, że ja nie mam pieniędzy? Nie martw się też kiedyś nie będziesz miał! :-)
ewenement39 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2006, 10:29   #14
Pablo8
ford::beginner
 
Avatar Pablo8
 
Zarejestrowany: 02-02-2006
Skąd: Olkusz
Model: Fiesta MK6/Fiesta MK7
Silnik: 1.4 TDCI/1,25 82KM
Rocznik: 2002/2013
Postów: 20
Domyślnie

Cytat:
Napisał ewenement39
Ja sam też byłem ofiarą zamarzniętego paliwa ze STATOIL jednak już na nich nie psioczę....

Tak jak Ty, również napisałem do Statoil. Również pani z Public Relation odpisała, że zajmie się tym wnikliwie i przekaże do Działu Zaopatrzenia i Sprzedaży Bezpośredniej. I akurat facet dzisiaj zadzwonił. Potwierdził mnie w przekonaniu, że zna sprawę, wnikliwie ją sprawdził i stwierdził, iż przyczyną mógł być "efekt zimnego filtra" w moim samochodzie. Cokolwiek to znaczy zapytałem: czy wówczas lali paliwo arktyczne, które mają (-36) czy zimowe (-20) czy przejściowe (-28st.C)?. Przyznał, że mrozy na tyle ich zaskoczyły, iż mogło zostać jeszcze paliwo do -20, ale później na pewno lali -28. Mam nadzieję, że nie zraził się pan.... ble....ble itp i powróci do nas...
Nie wiem. Zastanowię się.
:x
A swoją drogą przecież w te mrozy to przy gruncie było poniżej -30, to jak miało im paliwo nie zamarzać? Kilka firmowych samochodów, którymi też jeżdżę NIE MIAŁO ŻADNEGO PROBLEMU wówczas z uruchomieniem, czy w ogóle jazdą! Tankujemy na patronackiej stacji Petrochemii Płock. Facet się zarzekał na niej, że mają tam paliwo do -40. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Chyba grubo przesadził, ale... samochody nie stawały!
__________________
"Państwo chce naszego dobra, a my go mamy tak niewiele..."
Pablo8 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2006, 12:14   #15
ewenement39
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 07-01-2006
Skąd: Olsztyn
Postów: 345
Domyślnie

Facet który całe życie był kierowcą ciężarówki, potem mechanikiem a teraz ma sklep z częściami do TATRY i LIAZA mówi że ON maks może być do -35 Jak ktoś mówi że ma paliwo do -40 to z całą pewnością ściemnia nawet ulepszacze i takie tam dają gwarancję do -35. To wszystko.
__________________
Martwisz się, że ja nie mam pieniędzy? Nie martw się też kiedyś nie będziesz miał! :-)
ewenement39 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2006, 12:53   #16
so258
ford::average
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 27-01-2006
Skąd: Kielce
Model: Ford Kuga Mk1
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2009
Postów: 184
Domyślnie

a mój padalec stał od niedzieli do środy (zamarzło paliwo - shell z dodatkiem Extreme). dopiero jak mrozy puściły (w porównaniu z -26 to -15 to juz nie mróz). zamordowałem bez mała 2 akumulatory. Przez przewód paliwowy płyneła biała maź. Potem wlałem na stacji 4 litry Pb95 i 15 l ropy i narazie jeździ.
so258 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-02-2006, 12:11   #17
jerzu
ford::average
 
Avatar jerzu
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 18-08-2004
Skąd: Warszawa
Model: Ford Focus MK3 kombi
Silnik: 1.5 TDCi 95KM
Rocznik: 2017
Postów: 145
Domyślnie

W moim padł akumulator. Odpaliłem od Zafiry Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i pojechałem po nowy akumulator Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. - 270 PLN w plecki.
__________________
Dariusz "jerzu" Niemczyński https://www.facebook.com/jerzu70
Ford Focus MK3 1.5 TDCi 95KM `17 był Ford Focus 1.6 TDCi 109KM `06 & Ford Transit 2.0 TDDi `03 & Ford Mondeo 2.0 TDDi `02 Ghia
jerzu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:22.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.