Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 10-06-2005, 09:14   #51
Assan
ford::expert
 
Avatar Assan
 
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
Domyślnie

Wyczyścisz gażnik to wróci wszystko do normy.Jak jedziesz na LPG to gażnik jest pusty a gaz jest suchy i jak jest brud w gażniku to wysycha i zakleja wszystko co sie da,jak przechodzisz na PB to musi sie to wszystko odmoczyć.Na ssaniu paliwo idzie przez wszystkie kanaliki i trochę się płucze,ale i tak niewiele to daje jak są jakieś duże brudy.Z reguły jak masz LPG to gażnik trzeba czesciej czyścić niż na samej PB,bo gażnik większość czasu jest suchy i nie ma co tego syfu wypłukać.A w tej chwili silnik dostaje poprzez ssanie paliwo które utrzymuje wolne obroty(na 100% masz zapchaną dyszę wolnych obrotów).Przy rozbieraniu pamiętaj żeby wszystko spowrotem trafiło na swoje miejsce,tak jak było zamontowane

Assan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-08-2005, 12:50   #52
jumper1
ford::professional
 
Zarejestrowany: 21-09-2004
Skąd: Łódź
Model: Mondeo
Silnik: 1,6
Rocznik: 1997
Postów: 1,154
Domyślnie

Jak tylko kupie gdieś te uszczelke to zabieram sie do roboty, mam tylko nadzieje że nie zrobie dwóch

[ Dodano: 2005-08-12, 13:49 ]
Co prawda nie zabrałem sie jeszcze do czyszczenia ale zrobie to lada dzień, ale przyszedł mi do głowy jeszcze jeden pomysł..

Jak pisałem wcześniej mam mikser "8" i jeden weżyk z zaworkiem do niego, i efekt na dzien dzisiejszy jest taki że do 3 tys obrtow jest mułowaty, a potem idzie dobrze.
Ostatnio doszedłem do wniosku że jak tak jade i ma ze 2000 obr poczym zatrzymam sie i szybko wysiąde, z tyłu samochodu czuć gaz. Wnioskuje że na niższych obrotach może miec zabogata mieszanke daltego jest muł.
a wyżej dobrą ( na 2 gardzieli) ale jesli przykrece zawór to znowu jak pisałem przy 3 tys jest dziura i to konkretna ( a nie umiem jeżdzić nie przekraczajć 3000 obr.)
Wiec pomyślałem iż jakby miec troszke inny mikser z odrebnymi zaworami na każdą gardziel powinno sie udać dobrze wyregulować tą instalację. Wyprowadźcie mnie z błedu jeśli sie myle??
Nie orientuje sie ktoś jaki mogłby być koszt takiej przeróbki??
__________________
Andrzej
Przekonania dzielą ludzi. To wątpliwości ich jednoczą.
Ford Mondeo MK2 1997 1,6 Zetec LPG BLOS CB Midland 77/102 + Lemm 1200
[size=7]Był - Ford Escort MK4 1989 1,3 LPG gaźnik 2V Weber
jumper1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-08-2005, 18:59   #53
-waldi-
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar -waldi-
 
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
Domyślnie

wiesz co jak miałem instalkę od poldka z gaznika to były odzdzielne zaworki na każdą gardziel i tam się dało wyregulować oddzielnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

masz symetryczny ten mikser? jak tak to może go obróć może pomoże...
__________________
wozidła...
Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne
Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz
Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka
Yamaha XV700

[Regulamin Forum] [Szukaj]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg
-waldi- jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-08-2005, 19:59   #54
jumper1
ford::professional
 
Zarejestrowany: 21-09-2004
Skąd: Łódź
Model: Mondeo
Silnik: 1,6
Rocznik: 1997
Postów: 1,154
Domyślnie

Na oko jest symetryczny, wiec może i dało by sie go odwrocić aczkolwiek z tego co mnie pamięć nie myli mocowanie miksera jest jakies dziwne. orginalnie była spreżyna ktora to niby miała być przyciśnieta przez pokrywe filtru powietrza. niepodobala mi sie na konstrukcja od samego poczatku ponadto cos wtedy niedziałao gazownicy powiedzieli że gaxnik zepsuty, wiec załatwiłem naprawe u gaźnikowca okazalo sie że ta spreżyna wogole nietrzymała tego miksera i przesuwała sie po całym gaźniku (dletgo działy sie dziwne rzeczy z praca silnika) i zrobili taki uuchwyt, teraz mikser jest nieruchomy ale nie da sie go odwrocić chyba że opracuje nowy uchwyt.
Moze ja mam wogole nieprawiłowy ten mikser, u innych posiadaczy lpg na weberze 2v jak jest mikser przymocowany do gaźnika ?
(szkoda ze nie mam cyfrówki wrzuciłbym fotke)
__________________
Andrzej
Przekonania dzielą ludzi. To wątpliwości ich jednoczą.
Ford Mondeo MK2 1997 1,6 Zetec LPG BLOS CB Midland 77/102 + Lemm 1200
[size=7]Był - Ford Escort MK4 1989 1,3 LPG gaźnik 2V Weber
jumper1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-08-2005, 23:19   #55
Assan
ford::expert
 
Avatar Assan
 
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
Domyślnie

jumper1, u mnie jest ten sam mikser co u Ciebie,tylko że ja mam na dwa węże ale jeden zawór do regulacji. Jest przymocowany do obudowy filtra a nie do gażnika i tak ma być.Jak zmienisz mikser na regulację na dwa zaworki to może Ci sie to odbić na spalaniu (skoczy do góry)a płynnego przejścia pomiędzy gardzielami nie uzyskasz nigdy. Na PB jak wciśniesz szybko gaz to nie ma tego przejścia bo jest pompka przyspieszacza która wtryskuje dodatkowe paliwo do gardzieli i wzbogaca mieszankę zanim otworzy się druga gardziel,na LPG nie ma tego wtryskiwacza i zanim otworzy się druga to zaczyna mu brakować gazu i stąd ten muł i skok.Śmierdzieć z tyłu będzie bo nie masz płynnej regulacji dawki gazu tylko masz śrubą ustalone ile ma być(dla wolnych obrotów to za dużo) i to stała wartość niezależna od obrotów.Trochę to zagmatwane ale myślę że zrozumiałeś o co chodzi.
A co do ceny przerobienia to ok 100 PLN musisz liczyć jak nie więcej
1-nowy mikser
2-zaworek regulacji(jeden masz)
3-rozdzielacz
4-wąż do gazu
No i trochę roboty
Assan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-08-2005, 17:59   #56
jumper1
ford::professional
 
Zarejestrowany: 21-09-2004
Skąd: Łódź
Model: Mondeo
Silnik: 1,6
Rocznik: 1997
Postów: 1,154
Domyślnie

Assan, ale to jesli dobrze zroumialem masz jeden zawór i 2 węze, co Ci to daje??
nawet mi nie chodzi o plynne przejscie tylko chce zeby byl żywszy na dolnych obrotach (nie kosztem gornych) i tu jestem trche w kropce bo jak przykrece to na dole sie polepsza za to na górze słabnie.
A jeśli jak u Ciebie chodzi ? i jak to ustawiłeś ?? czy zanlazłeś złoty środek metoda pórb i bledów.
A może poprostu nie wycisne już nic więcej z tego sprzętu, ale skoro przy starcie ze swiatel zaczynam miec problem żeby przed 60 myknąć malucha, chyba że zdrowo na biegach przeciągam, to albo jest coś żle ustawione albo silnik juz kaplica.
__________________
Andrzej
Przekonania dzielą ludzi. To wątpliwości ich jednoczą.
Ford Mondeo MK2 1997 1,6 Zetec LPG BLOS CB Midland 77/102 + Lemm 1200
[size=7]Był - Ford Escort MK4 1989 1,3 LPG gaźnik 2V Weber
jumper1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-08-2005, 19:51   #57
Assan
ford::expert
 
Avatar Assan
 
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
Domyślnie

Regulowałem,regulowałem i jeszcze nie jest tak jak ma być ale przerabiał już nie będę bo jak dobrze pójdzie to za tydzień auto zmienię.Mam tak jak na obrazku,żeby sobie polepszyć ten ciąg na niskich obrotach to załóż sobie zwykły rozdzielacz bez regulacji,za nim dwa regulacyjne (czerwone kółka na obrazku) no i taki mikser jak u mnie,to wtedy każdą gardziel ustawisz odzielnie i powinno być ok. Masz poprostu zły stosunek gazu do powietrza,według tego co piszesz dostaje za dużo gazu na pierwszą gardziel. Tylko po przerobieniu inne spalanie będziesz miał.
Assan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-08-2005, 07:28   #58
jumper1
ford::professional
 
Zarejestrowany: 21-09-2004
Skąd: Łódź
Model: Mondeo
Silnik: 1,6
Rocznik: 1997
Postów: 1,154
Domyślnie

Dokładnie o czyms takim myslałem, tylko czały czas sie zastanawim czy opłaca mi sie to robić, bede to musiał jestcze przemyśleć, zwłaszcza że efekt też nie bedzie olśniewający
__________________
Andrzej
Przekonania dzielą ludzi. To wątpliwości ich jednoczą.
Ford Mondeo MK2 1997 1,6 Zetec LPG BLOS CB Midland 77/102 + Lemm 1200
[size=7]Był - Ford Escort MK4 1989 1,3 LPG gaźnik 2V Weber
jumper1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-08-2005, 09:24   #59
Marcin S-rz
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 26-07-2005
Skąd: Sandomierz
Postów: 45
Domyślnie

spróbujcie jeszcze zatkać dolot powietrza i zostawić tylko niewielki otwór - miałem tak zrobione w polówce 1.0 na gaźniku spróbujcie - warto sprawdzić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Sprzedałem
Mondzia
Marcin S-rz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-09-2005, 09:30   #60
jumper1
ford::professional
 
Zarejestrowany: 21-09-2004
Skąd: Łódź
Model: Mondeo
Silnik: 1,6
Rocznik: 1997
Postów: 1,154
Domyślnie

Miksera niebede wymieniał bo stwierdzam że nieopłaca sie zwłaszcz zeni wiadomo dokladnie jaki bedzie efekt.

Cytat:
Napisał Marcin S-rz
spróbujcie jeszcze zatkać dolot powietrza
Ale teoretycznie przytkanie dolotu powietrza wzbogaci mieszanke, a ja już mam zabogatą na jednej gardzieli , ale ciekaw jestem opini moze ktos to testował Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Andrzej
Przekonania dzielą ludzi. To wątpliwości ich jednoczą.
Ford Mondeo MK2 1997 1,6 Zetec LPG BLOS CB Midland 77/102 + Lemm 1200
[size=7]Był - Ford Escort MK4 1989 1,3 LPG gaźnik 2V Weber
jumper1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:34.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.