|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-03-2023, 10:48 | #101 |
ford::expert
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,612
|
Odp: Wypalony tłok
Taki wątek pojawia się średnio co tydzień na forum.
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
08-03-2023, 19:39 | #102 | |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Wypalony tłok
Cytat:
sprzedać zapomnieć |
|
15-04-2023, 10:55 | #103 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 08-03-2012
Model: Focus III Titanium
Silnik: 1.6 EcoBoost 150KM
Rocznik: 2012
Postów: 41
|
Odp: 1.6 ecoboost 5 barów sprężania na 1 cylindrze
Zastanawia mnie brak komunikatu "check engine" przy uszkodzonym tłoku. Jeden cylinder nie działał. Także niski poziom oleju też nie był alarmowany. Ostatni raz pewnie komputer był podłączany w serwisie forda przy wymianie rozrządu. Czy jest możliwość wyłączenia wszystkich komunikatów?
|
15-04-2023, 12:35 | #104 |
ford::specialist
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 08-02-2017
Skąd: Leszcz
Model: Focus MK3
Silnik: 1.6 ecobiust
Rocznik: 2011
Postów: 902
|
Odp: 1.6 ecoboost 5 barów sprężania na 1 cylindrze
Check powinien być, przecież tam zapłon wypada. Czujnika od poziomu oleju tutaj nie ma, więc komunikatu nie będzie.
|
15-04-2023, 19:59 | #105 | |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: 1.6 ecoboost 5 barów sprężania na 1 cylindrze
Cytat:
auto jeździło, checka nie było |
|
16-04-2023, 06:06 | #106 |
ford::expert
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,612
|
Odp: 1.6 ecoboost 5 barów sprężania na 1 cylindrze
Dla forda uszkodzony tłok to nie awaria. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. W innym aucie też czasami wypada zapłon i nie ma checka. U ojca kiedyś cewka padła i palił tylko na 2 cylindry to też check się nie palił (a jechał w trasie).
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
16-04-2023, 06:13 | #107 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 28-12-2006
Model: Ford C-max Titanium
Silnik: 1.5 EB 150KM
Rocznik: 2018
Postów: 902
|
Odp: 1.6 ecoboost 5 barów sprężania na 1 cylindrze
Bo to jest odłączanie cylindrów aby był bardziej eko poprostu się nie znacie
Taka niedopracowana konstrukcja w formie testów,tylko zapomnieli aby się później włączył ten cylinder Wysłane z mojego RMX3363 przy użyciu Tapatalka |
17-04-2023, 08:56 | #108 | |
ford::expert
Imię: Ponury żniwiarz
Zarejestrowany: 08-02-2014
Skąd: Birmingham UK
Model: MK3 Estate Titanium X EcoBoost 182KM
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Postów: 4,383
|
Odp: 1.6 ecoboost 5 barów sprężania na 1 cylindrze
Cytat:
|
|
|
|
|