|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
27-02-2022, 09:50 | #61 | |
ford::average
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-02-2018
Skąd: MMZ
Model: Ford Focus mk3
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2013
Postów: 52
|
Odp: SWAP Hamulców
Cytat:
|
|
27-02-2022, 13:38 | #62 | |
ford::average
Zarejestrowany: 19-03-2011
Skąd: Łódź
Model: Focus mk3,5
Silnik: 2.0 TDCI/180KM
Rocznik: 2015
Postów: 90
|
Odp: SWAP Hamulców
Cytat:
|
|
27-02-2022, 14:34 | #63 | |
ford::average
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-02-2018
Skąd: MMZ
Model: Ford Focus mk3
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2013
Postów: 52
|
Odp: SWAP Hamulców
Cytat:
Na początku miałem zmienić tylko tarcze bo mi się kończą a mam obecnie 300/271 a że na wiosnę chcę podnieść moc tego forda i celuję w 200 km+ to pomyślałem, że może warto także zmienić rozmiar tarcz na 320 z przodu, cenowo to wychodzi raczej ok (przednie kompletne nowe zaciski z jarzmami kupiłem za 398 zł )! i generalnie mam już pomalowany komplet zacisków na przód i tył ale w międzyczasie dowiedziałem się, że można na tył wsadzić 302 mm od rs a używając tylko jarzm z mazdy 5 i do puki było tanio widziałem w tym spory sens, hebel 320/302 i nawiercane tarcze do tego 18 tki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Będzie konkretnie ale jak zacząłem szukać tych jarzm to co raz mniej mi się to podoba bo używek wcale nie ma a nowe kosztują tyle co moje 4 kompletne zaciski, farba i zestaw naprawczy...dlatego szukam alternatywy i jak nie znajdę to oleję ten temat najprawdopodobniej i założę 320/271 |
|
27-02-2022, 16:44 | #64 |
ford::expert
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,612
|
Odp: SWAP Hamulców
To zrób adaptery. Tylko z odpowiedniej stali.
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
27-02-2022, 19:02 | #65 | |
ford::average
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-02-2018
Skąd: MMZ
Model: Ford Focus mk3
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2013
Postów: 52
|
Odp: SWAP Hamulców
Cytat:
|
|
27-02-2022, 21:23 | #66 |
ford::expert
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,612
|
Odp: SWAP Hamulców
W maździe 1.8D były 280mm i 302mm. Jak nie przymierzysz to się nie dowiesz.
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
27-02-2022, 21:48 | #67 | |
ford::average
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-02-2018
Skąd: MMZ
Model: Ford Focus mk3
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2013
Postów: 52
|
Odp: SWAP Hamulców
Cytat:
|
|
28-02-2022, 04:18 | #68 | ||
ford::professional
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-03-2016
Skąd: uć
Model: ford focus 3 i pół
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2017
Postów: 1,191
|
Odp: SWAP Hamulców
Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Nie trafiłem na ten model jarzma występujący w jakimś innym modelu Mazdy. Kilka razy, do różnych modeli Mazdy, w oparciu o ten katalog zamawiałem części w polsce i błędów nie było więc istnieje szansa że i tu nie będzie problemów. Cytat:
Ostatnio edytowane przez rav 75 ; 28-02-2022 o 04:59 |
||
28-02-2022, 08:21 | #69 | |
ford::average
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-02-2018
Skąd: MMZ
Model: Ford Focus mk3
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2013
Postów: 52
|
Odp: SWAP Hamulców
Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
|
28-02-2022, 18:05 | #70 |
ford::professional
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-03-2016
Skąd: uć
Model: ford focus 3 i pół
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2017
Postów: 1,191
|
Odp: SWAP Hamulców
Na zdjęciu widoczne napisy FoMoCo co może wskazywać na zacisk z jarzmem BPYS-26-28XB.
|
|
|
|