Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 17-09-2021, 14:17   #21
konieczko5
ford::expert
 
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,608
Domyślnie Odp: Realne spalanie 1.6 Ti-VCT

Cytat:
Napisał Mooomin Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ja mam ten silnik w MK2 i jak dla mnie moc ma wystarczającą, całkiem fajnie się zbiera, ale jeżdżę sam głównie. Przy 4 osobach może faktycznie byłoby ciężko. Widać jak się ma rodzinę to trzeba celować w mocniejsze auto.
Weź nie żartuj. Rusza na światłach jak taczka a wyprzedzanie w trasie to redukcja z 5 biegu na 3 żeby jako tako przyśpieszała. Jeszcze elektroniczny kaganiec...

__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM
Przepustnica 45 mm -> 52 mm
Większy filtr oleju

Ostatnio edytowane przez konieczko5 ; 17-09-2021 o 14:19
konieczko5 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-09-2021, 15:25   #22
Mooomin
ford::average
 
Zarejestrowany: 04-08-2011
Skąd: Biała Podlaska
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 2008
Postów: 178
Domyślnie Odp: Realne spalanie 1.6 Ti-VCT

To może Twój tak rusza, bo ja nie mam absolutnie takich odczuć. Może fazy rozrządu Ci już siadły.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Mooomin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-09-2021, 18:42   #23
szewczenko
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 26-04-2012
Model: Focus mk3
Silnik: 1.6 Ti-VCT 125 KM
Rocznik: 2018
Postów: 19
Domyślnie Odp: Realne spalanie 1.6 Ti-VCT

Kolega nie napisał 105, czy może 125KM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Moje na najczęstszej trasie:
Sanok-Zakopane 5,8l/100km
A4 Przemyśl-Rzeszów przy 175/h ok. 12l, a przy130-140km/h ok.8l do 9l
Wielokrotna trasa Sanok-Tomaszów M. 5,7l/100km
Miasto ok 7,2l
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
szewczenko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-09-2021, 06:20   #24
wasi69
ford::specialist
 
Avatar wasi69
 
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 07-01-2018
Skąd: BB Coast
Model: Mondeo Mk V Titanium :)
Silnik: 2.0 TDCI 180 KM
Rocznik: 2017
Postów: 878
Domyślnie Odp: Realne spalanie 1.6 Ti-VCT

175km/h na 5tce? 6 tys obrotow? XD komfort jazdy extra pewnie
wasi69 jest online   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-09-2021, 06:29   #25
lukaszooo
ford::expert
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 24-06-2015
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: KUGA
Silnik: 1.5 eb
Rocznik: 2020
Postów: 2,458
Domyślnie Odp: Realne spalanie 1.6 Ti-VCT

To auto jedzie 190 a nawet pod 200. Kiedyś przejechałem z taka prędkością z Krakowa do Częstochowy. Wir w baku, w aucie hałas jak w Ursusie. Ogolnie spalanie jak w aucie 200hp, polecam tylko jako drugie auto lub dla dziadków, chcąc jeździć dynamicznie mieszanie biegami trzeba mieć opanowane do perfekcji.
lukaszooo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-09-2021, 07:24   #26
MiJa
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 24-12-2019
Skąd: Białystok
Model: Focus
Silnik: 1.6 Ti-VCT 125 km
Rocznik: 2013
Postów: 15
Domyślnie Odp: Realne spalanie 1.6 Ti-VCT

Cytat:
Napisał wasi69 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
175km/h na 5tce? 6 tys obrotow? XD komfort jazdy extra pewnie
Ta skrzynia jest dosyć długa, więc nie ma takiej tragedii. Przy tej prędkości obroty wynoszą 4700-4800 iirc.

Jazda spokojna poza ekspresówką/autostradą (90-100km/h) to obroty 2400-2600.

Ostatnio edytowane przez MiJa ; 18-09-2021 o 07:27
MiJa jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-09-2021, 09:16   #27
konieczko5
ford::expert
 
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,608
Domyślnie Odp: Realne spalanie 1.6 Ti-VCT

Cytat:
Napisał Mooomin Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
To może Twój tak rusza, bo ja nie mam absolutnie takich odczuć. Może fazy rozrządu Ci już siadły.
Taa i co jeszcze? Chłopie modyfikowałem silnik to chyba wiem. Przy prawie każdej modyfikacji jechałem na hamownię.
Ford dał 4 liter i mocno zdławił silnik. Przyśpiesz zapłon to dopiero zobaczysz jak powinien nabierać prędkości.
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM
Przepustnica 45 mm -> 52 mm
Większy filtr oleju
konieczko5 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-09-2021, 19:34   #28
lukaszooo
ford::expert
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 24-06-2015
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: KUGA
Silnik: 1.5 eb
Rocznik: 2020
Postów: 2,458
Domyślnie Odp: Realne spalanie 1.6 Ti-VCT

Legenda mówi ,że 1.6 ma duże problemy z wypalaniem gniazd i z tego powodu wycofali zapłon. Co do wypalonych głowic nie jest to legenda tylko fakt.
lukaszooo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-09-2021, 19:36   #29
AdoKrycha007
ford::professional
 
Avatar AdoKrycha007
 
Imię: AdoKrycha007
Zarejestrowany: 07-04-2014
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3 Kombi i Focus MK4 Kombi
Silnik: 1,6 Duratec 105 KM Euro 5 (MK3) i 1,5 EcoBoost 150 KM Euro 6 (MK4)
Rocznik: 05.2014 (MK3) i 09.2019 (MK4)
Postów: 1,527
Domyślnie Odp: Realne spalanie 1.6 Ti-VCT

zagazowane chyba Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
AdoKrycha007 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-09-2021, 07:56   #30
lukaszooo
ford::expert
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 24-06-2015
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: KUGA
Silnik: 1.5 eb
Rocznik: 2020
Postów: 2,458
Domyślnie Odp: Realne spalanie 1.6 Ti-VCT

Praktycznie każde 1.6 z LPG ma check na liczniku od katalizatora ale sztuki bez LPG z większym przebiegiem też mają problem z głowicami, czy winowajcą jest wada czy zaniedbania i brak regulacji zaworów ciężko oceniać.
Szybko licząc miałem 5 Fordow z tym silnikiem, wszystkie z przebiegami poniżej 100tys, w jednym na gwarancji wymienili katalizator i sondy a w dwóch sam wymienialem sondy, przyczyną zawsze ta sama czyli check na liczniku i błąd u420
lukaszooo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:26.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.