|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-09-2021, 14:17 | #21 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,608
|
Odp: Realne spalanie 1.6 Ti-VCT
Cytat:
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju Ostatnio edytowane przez konieczko5 ; 17-09-2021 o 14:19 |
|
17-09-2021, 15:25 | #22 |
ford::average
Zarejestrowany: 04-08-2011
Skąd: Biała Podlaska
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 2008
Postów: 178
|
Odp: Realne spalanie 1.6 Ti-VCT
To może Twój tak rusza, bo ja nie mam absolutnie takich odczuć. Może fazy rozrządu Ci już siadły.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka |
17-09-2021, 18:42 | #23 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 26-04-2012
Model: Focus mk3
Silnik: 1.6 Ti-VCT 125 KM
Rocznik: 2018
Postów: 19
|
Odp: Realne spalanie 1.6 Ti-VCT
Kolega nie napisał 105, czy może 125KM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Moje na najczęstszej trasie: Sanok-Zakopane 5,8l/100km A4 Przemyśl-Rzeszów przy 175/h ok. 12l, a przy130-140km/h ok.8l do 9l Wielokrotna trasa Sanok-Tomaszów M. 5,7l/100km Miasto ok 7,2l Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
18-09-2021, 06:20 | #24 |
ford::specialist
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 07-01-2018
Skąd: BB Coast
Model: Mondeo Mk V Titanium :)
Silnik: 2.0 TDCI 180 KM
Rocznik: 2017
Postów: 878
|
Odp: Realne spalanie 1.6 Ti-VCT
175km/h na 5tce? 6 tys obrotow? XD komfort jazdy extra pewnie
|
18-09-2021, 06:29 | #25 |
ford::expert
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 24-06-2015
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: KUGA
Silnik: 1.5 eb
Rocznik: 2020
Postów: 2,458
|
Odp: Realne spalanie 1.6 Ti-VCT
To auto jedzie 190 a nawet pod 200. Kiedyś przejechałem z taka prędkością z Krakowa do Częstochowy. Wir w baku, w aucie hałas jak w Ursusie. Ogolnie spalanie jak w aucie 200hp, polecam tylko jako drugie auto lub dla dziadków, chcąc jeździć dynamicznie mieszanie biegami trzeba mieć opanowane do perfekcji.
|
18-09-2021, 07:24 | #26 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 24-12-2019
Skąd: Białystok
Model: Focus
Silnik: 1.6 Ti-VCT 125 km
Rocznik: 2013
Postów: 15
|
Odp: Realne spalanie 1.6 Ti-VCT
Cytat:
Jazda spokojna poza ekspresówką/autostradą (90-100km/h) to obroty 2400-2600. Ostatnio edytowane przez MiJa ; 18-09-2021 o 07:27 |
|
19-09-2021, 09:16 | #27 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,608
|
Odp: Realne spalanie 1.6 Ti-VCT
Cytat:
Ford dał 4 liter i mocno zdławił silnik. Przyśpiesz zapłon to dopiero zobaczysz jak powinien nabierać prędkości.
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
|
19-09-2021, 19:34 | #28 |
ford::expert
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 24-06-2015
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: KUGA
Silnik: 1.5 eb
Rocznik: 2020
Postów: 2,458
|
Odp: Realne spalanie 1.6 Ti-VCT
Legenda mówi ,że 1.6 ma duże problemy z wypalaniem gniazd i z tego powodu wycofali zapłon. Co do wypalonych głowic nie jest to legenda tylko fakt.
|
19-09-2021, 19:36 | #29 |
ford::professional
Imię: AdoKrycha007
Zarejestrowany: 07-04-2014
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3 Kombi i Focus MK4 Kombi
Silnik: 1,6 Duratec 105 KM Euro 5 (MK3) i 1,5 EcoBoost 150 KM Euro 6 (MK4)
Rocznik: 05.2014 (MK3) i 09.2019 (MK4)
Postów: 1,527
|
Odp: Realne spalanie 1.6 Ti-VCT
zagazowane chyba Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
20-09-2021, 07:56 | #30 |
ford::expert
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 24-06-2015
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: KUGA
Silnik: 1.5 eb
Rocznik: 2020
Postów: 2,458
|
Odp: Realne spalanie 1.6 Ti-VCT
Praktycznie każde 1.6 z LPG ma check na liczniku od katalizatora ale sztuki bez LPG z większym przebiegiem też mają problem z głowicami, czy winowajcą jest wada czy zaniedbania i brak regulacji zaworów ciężko oceniać.
Szybko licząc miałem 5 Fordow z tym silnikiem, wszystkie z przebiegami poniżej 100tys, w jednym na gwarancji wymienili katalizator i sondy a w dwóch sam wymienialem sondy, przyczyną zawsze ta sama czyli check na liczniku i błąd u420 |