|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
19-05-2021, 11:34 | #371 |
ford::average
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 11-11-2020
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2013
Postów: 86
|
Odp: Bardzo częste wypalanie filtra DPF
Wrzućcie zdjęcie w którym to jest miejscu pod maską.
|
19-05-2021, 21:22 | #372 | |
ford::average
Zarejestrowany: 10-01-2016
Model: Ford mondeo
Silnik: 2.0tdci 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 90
|
Odp: Bardzo częste wypalanie filtra DPF
Cytat:
rozebrałem i uszczelka była przycięta, źle założona co sam spaprałem ponieważ odkręcałem wcześniej tylko 3 śruby od przepustnicy i 3 od kolektora ważne aby także poluzować śruby mocujące podstawę - 2szt. jedna na klucz 10mm(poniżej egr) druga 13mm (obok f.paliwa) to daje dużo miejsca na swobodne wysunięcie/wsunięcie rury przepustnicy do kolektora wraz z uszczelką. Wracając do tematu DPF, zauważyłem, że podczas wypalania zdecycowanie spadają osiągi, ostatnio logowałem parametry silnika i co ciekawe podczas wypalania zmienna geometria turbiny ustawiona jest na minimalne doładowanie. Trochę to nie logiczne, bo wtedy silnik dostaje mniej powietrza a DPF czymś wypalić trzeba. Ostatnio edytowane przez mdxmd ; 19-05-2021 o 21:26 |
|
20-05-2021, 09:00 | #373 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-08-2016
Model: Ford Mondeo MK4 Titanium
Silnik: 2.0tdci 163PS
Rocznik: 2010
Postów: 37
|
Odp: Bardzo częste wypalanie filtra DPF
Możesz wrzucić fotkę w którym miejscu jest ta uszczelka? Z góry dzięki!!
Cytat:
|
|
20-05-2021, 09:02 | #374 | |
ford::average
Imię: Kuba
Zarejestrowany: 18-11-2010
Skąd: Łódź
Model: Ford Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCI 140->163KM
Rocznik: 2011
Postów: 154
|
Odp: Bardzo częste wypalanie filtra DPF
Cytat:
|
|
20-05-2021, 09:11 | #375 | |
ford::average
Imię: Robert
Zarejestrowany: 15-01-2011
Skąd: Puławy
Model: mondeo mk4 lift
Silnik: DW10C 196KM
Rocznik: 2011
Postów: 70
|
Odp: Bardzo częste wypalanie filtra DPF
Jak ci ciężko to nie wstawiaj postów. Chyba zrobiłeś to aby pomóc- nie każdy wie o czym mowa, w którym to miejscu.
Chciałeś zabłysnąć to niestety, ale wyszło twoje chamstwo w tym momencie. Cytat:
|
|
20-05-2021, 09:17 | #376 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-08-2016
Model: Ford Mondeo MK4 Titanium
Silnik: 2.0tdci 163PS
Rocznik: 2010
Postów: 37
|
Chwilowe spalanie na postoju / podczas wypalania DPF
Witam,
temat dotyczy silnika dw10c.Samochód mam kilka lat, ale od pewnego czasu zauważyłem, że chwilowe spalanie na postoju mam 0,3litra a podczas wypalania DPF 1,1 litra i tak mam od niedawna. A cały czas auto miało spalanie chwilowe w granicach 0,7l a przy wypalaniu 1,8l. Dodam, że ostatnio bardzo często DPF mi sie wypala- co80km. Ale na forscanie żadnych błędów. |
20-05-2021, 09:36 | #377 | |
ford::average
Imię: Kuba
Zarejestrowany: 18-11-2010
Skąd: Łódź
Model: Ford Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCI 140->163KM
Rocznik: 2011
Postów: 154
|
Odp: Bardzo częste wypalanie filtra DPF
Cytat:
|
|
20-05-2021, 13:27 | #378 |
ford::average
Imię: Kuba
Zarejestrowany: 18-11-2010
Skąd: Łódź
Model: Ford Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCI 140->163KM
Rocznik: 2011
Postów: 154
|
Odp: Chwilowe spalanie na postoju / podczas wypalania DPF
Ja zauważyłem że jak miałem nieszczelność w dolocie to spalanie chwilowe potrafiło spaść na 0.4l/h normalnie mam 0.5 - 0.6 L. Teraz po wymianie tej uczelni wróciło do tej normy
|
21-05-2021, 07:02 | #379 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-08-2016
Model: Ford Mondeo MK4 Titanium
Silnik: 2.0tdci 163PS
Rocznik: 2010
Postów: 37
|
Odp: Chwilowe spalanie na postoju / podczas wypalania DPF
Cytat:
To w którym miejscu jest ta uszczelka? NR 1 czy NR 2 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
21-05-2021, 10:43 | #380 |
ford::average
Imię: Kuba
Zarejestrowany: 18-11-2010
Skąd: Łódź
Model: Ford Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCI 140->163KM
Rocznik: 2011
Postów: 154
|
Odp: Bardzo częste wypalanie filtra DPF
NR1.
tam na dole pod nr 2 masz krociec i wąż IC skrecany na opaskę metalową wiec tam nie ma uszczelki. "A może pamiętasz jakie spalanie miałeś podczas wypalania DPF? " - niestety zawsze było 1,4- 1,5 wczoraj mi sie wypalił po +/- 800km od ostaniego razu przed wymianą uszczelki i było podobne. Ostatnio edytowane przez kubabike ; 21-05-2021 o 10:47 Powód: dopisałem odpowiedź |
|
Tagi |
dpf , dymi , egr |
|
|