|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
09-03-2020, 06:21 | #1831 | |
ford::advanced
Imię: Wiktor
Zarejestrowany: 01-04-2014
Skąd: Sosnowiec
Model: Focus cztery z kartonem mleka a był mondeusz cztery
Silnik: EB
Rocznik: 2018
Postów: 445
|
Odp: Wady i usterki wieku dziecięcego.
Cytat:
|
|
09-03-2020, 06:27 | #1832 |
ford::advanced
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 28-10-2018
Skąd: Osnabrück
Model: Focus Turnier ST-Line
Silnik: 2.0 EcoBlue 150KM
Rocznik: 2018
Postów: 237
|
Odp: Wady i usterki wieku dziecięcego.
Dokładnie. Najpierw „Gotowy do jazdy” później komunikat o drzwiach. Co innego jak otworzysz drzwi pasażera. Wtedy odrazu komunikat o drzwiach pokazuje.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
09-03-2020, 12:46 | #1833 |
ford::advanced
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 21-09-2014
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: Focus MK4 Vignale
Silnik: 2.0 EcoBlue 150KM
Rocznik: 2019
Postów: 240
|
Odp: Wady i usterki wieku dziecięcego.
Te hamulce w 2.0 nie są zbyt trwałe przy bardziej agresywnej jeździe.
Swoje też już robiłem, gdzieś przy 20k zwichrowały się z przodu, następne bardzo szybko się przegrzały. W Mondeo miałem podobnie z oryginalnymi. 52k to chyba nie jest zły wynik. |
10-03-2020, 07:01 | #1834 |
ford::average
Imię: stefan
Zarejestrowany: 25-02-2014
Skąd: Tomaszów Maz
Model: fokus stline
Silnik: 1500 ecoblue. 120 KM
Rocznik: 2018
Postów: 93
|
Odp: Wady i usterki wieku dziecięcego.
Dla potomnych, żaden z 3 kabli nie dawał możliwości komunikacji Androd Auto -fokus. W końcu znalazłem ORYGINALNY kabelek ładowarki Huawei i bingo, działa.
|
10-03-2020, 07:09 | #1835 | |
ford::beginner
Imię: Cezary
Zarejestrowany: 17-04-2016
Skąd: Tychy
Model: Fiesta mk 5 (2001-2008)
Silnik: 1.3 duratec
Rocznik: 2006
Postów: 33
|
Odp: Wady i usterki wieku dziecięcego.
Cytat:
Widocznie kable których używałeś nie miały jakiejś żyły, która jest konieczna do komunikacji . „Wadę” można skreślić z listy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
|
10-03-2020, 08:47 | #1836 |
ford::amateur
Imię: Kuba
Zarejestrowany: 25-02-2019
Model: Ford Focus MK4 St-Line Kombi
Silnik: 1.5
Rocznik: 2018
Postów: 3
|
Odp: Wady i usterki wieku dziecięcego.
Hej. Problem z wydechem? Nowy Focus St-Line, 1.5 EcoBoost, 150KM. Po ok 5 tyś km pojawiło się furcznie/parkotanie/pierdzenie wydechu przy spadaniu obrotów z ok 1200 do 900-800. Słychać to przy parkowaniu, lub jak przygazuję do np 3000 RPM to obroty płynnie spadają do 1200, potem wskazówka zwalnia na chwilę, słychać furkotanie/pierdzenie z wydechu i znowu wskazówka szybko spada do 800 RPM i wszystko jest normalnie. W ASO twierdzą że to nic. Ktoś ma podobne obserwacje?
|
10-03-2020, 10:56 | #1837 |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 15-04-2019
Skąd: Lublin
Model: Focus Active HB
Silnik: 1.5 EB 150KM M6
Rocznik: 2019
Postów: 378
|
Odp: Wady i usterki wieku dziecięcego.
3 tys z hakiem przebiegu i z okolic wydechu na postoju na zimnym silniku dochodzą dodatkowe dźwięki - wygląda na rezonowanie któregoś elementu.
Samochód raz na kilkanaście uruchomień nie odpala za pierwszym razem. Znajdę czas, to któregoś dnia podjadę do ASO. |
10-03-2020, 14:21 | #1838 | |
ford::average
Zarejestrowany: 26-10-2018
Model: Focus MK4 Kombi ST-Line
Silnik: 1.5 182 KM @ 222 KM
Rocznik: 2019
Postów: 184
|
Odp: Wady i usterki wieku dziecięcego.
Cytat:
Wkręć sobie jakąś śrubkę w dziurkę widoczną na tym filmiku. Odpowiada za oprowadzanie wody z tłumika i powoduje m.in. furczenie/pierdzenie na wolnych obrotach. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
|
10-03-2020, 15:49 | #1839 | |
ford::beginner
Imię: Cezary
Zarejestrowany: 17-04-2016
Skąd: Tychy
Model: Fiesta mk 5 (2001-2008)
Silnik: 1.3 duratec
Rocznik: 2006
Postów: 33
|
Odp: Wady i usterki wieku dziecięcego.
Cytat:
Nie wiem czy wkręcenie tam śrubki jest dobrym pomysłem - „pierdzi” bo w tłumiku zbiera się woda, która właśnie przez ten otwór musi uciec. Jeśli się tę dziurkę zaślepi to możemy oczekiwać szybszego korodowania tylnej części tłumika. Przy dodawaniu gazu woda zostaje „przedmuchana” aż do właściwego wylotu tłumika ze względu na pęd spalin. Jak tylko zrobi się cieplej „pierdzenie” powinno ustać, bo nie będzie się w tłumiku skraplał tyle wody. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
|
10-03-2020, 16:38 | #1840 | |
ford::average
Zarejestrowany: 26-10-2018
Model: Focus MK4 Kombi ST-Line
Silnik: 1.5 182 KM @ 222 KM
Rocznik: 2019
Postów: 184
|
Odp: Wady i usterki wieku dziecięcego.
Cytat:
Oczywiście takie "poprawianie" fabryki zalecam robić na własną odpowiedzialność. Zapewne skróci to żywot tłumika, ale tego typu dziury są wyjątkowo rzadko spotykane w innych autach i jakoś te układy wydechowe się te kilka lat trzymają, pomimo nadmiaru wody w tłumikach. A furczenie przez tę dziurę będzie zawsze, niezależnie czy jest woda czy jej nie ma. Jest to po prostu efekt dziury w tłumiku i dopóki się jej nie zaślepi, będzie pierdzieć. |
|