|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
27-10-2017, 22:43 | #51 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,064
|
Odp: Różnice modelowe w wersji europejskiej a USA
Cytat:
Częstotliwość pracy pilotów EU to 433MHz a US 315MHz. Kluczyki mogą sobie wyglądać podobnie, ale wzajemnie nie są zamienne w żaden sposób. BTW - widzę, że kolega uparł się powprowadzać trochę zamieszania w różnych obszarach dot. Fusiona...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
|
31-10-2017, 08:21 | #52 | |
ford::amateur
Zarejestrowany: 02-05-2015
Model: Mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 4
|
Odp: Różnice modelowe w wersji europejskiej a USA
Cytat:
Chciałem zapytać gdzie można kupić dobry nabój kolumny kierowniczej ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
31-10-2017, 08:23 | #53 | |
FCP member
Zarejestrowany: 23-10-2012
Skąd: Gdańsk/Zgorzelec
Model: Mondeo MK5 ST Line X AWD
Silnik: 2.0 180KM-> ~205
Rocznik: 2018
Postów: 2,893
|
Odp: Różnice modelowe w wersji europejskiej a USA
Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ale on nic nie daje i spokojnie możesz wstawić opornik.
__________________
Trzeba być wytrwałym żeby się ze mną skontaktować, oczywiście nie gwarantuje to możliwości spotkania |
|
09-11-2017, 15:02 | #54 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 02-05-2015
Model: Mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 4
|
Odp: Różnice modelowe w wersji europejskiej a USA
Jeszcze jedno pytanie, zakładam dolne ledy koło halogenów takie do jazdy dziennej jak w Europie , czy ktoś jest wstanie wspomóc jakimś schematem, rada jak je podłączyć ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Robił to ktoś w ogóle już ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez Adamusee ; 09-11-2017 o 16:23 |
28-12-2017, 12:57 | #55 | |
ford::beginner
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 18-04-2017
Skąd: Krakow
Model: Fusion 2015 Titanium
Silnik: 2.0T
Rocznik: 2015
Postów: 18
|
Odp: Różnice modelowe w wersji europejskiej a USA
Cytat:
Nie rozumiem gdzie robię zamieszanie? |
|
14-02-2018, 15:05 | #56 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 21-11-2013
Model: focus
Silnik: 1.8
Rocznik: 2009
Postów: 11
|
Odp: Różnice modelowe w wersji europejskiej a USA
Witam. Po już sześciu latach jazdy focusem pora na zmianę. Zaciekawił mnie fusion bo w cenie focuca dostajemy o wiele więcej. Przeczytałem tu te sześć stron, wiem że drobiazgi typu inne materiały są inne. Oczywistym jest też że inne są lampy i licznik w milach. A co z techniką? Jakie sąróżnice w zawieszeniu, silniku, osprzęcie? Domyślam się że zestojenie zawieszenia jest inne, pytanie czy później np amortyzatory można bezproblemowo zastąpić tymi z europy? Co z klockami, tarczami itp?
Gdzieś wyszperałem info że w autach z USA jest montowany klasyczny automat a nie PS. |
14-02-2018, 15:16 | #57 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 26-10-2014
Model: Focus MKII
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2005
Postów: 252
|
Odp: Różnice modelowe w wersji europejskiej a USA
Cytat:
|
|
14-02-2018, 15:25 | #58 | |
ford::advanced
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 10-02-2011
Skąd: Kutno
Model: Fusion Titanium, bliss, lane assist. FDL, TSR, Sync3
Silnik: 2.0 EB 240 km
Rocznik: 2013
Postów: 252
|
Odp: Różnice modelowe w wersji europejskiej a USA
Cytat:
Ostatnio edytowane przez komarkutno ; 14-02-2018 o 15:28 |
|
15-02-2018, 10:24 | #59 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 21-11-2013
Model: focus
Silnik: 1.8
Rocznik: 2009
Postów: 11
|
Odp: Różnice modelowe w wersji europejskiej a USA
Dzięki za odpowiedzi. Wygląda na to że nie ma się czego bać. Jeszcze tylko pytanie o "uzbrojenie" auta. Co jest "specyficznego" w takim samochodzie. Pyam o drobiazgi, nie chciałbym mieć uziemionego na miesiąc auta z powodu np innej sondy, jakiegoś czujnika czy np. rozrusznika. Płacenie jak za zboże też nie bardzo mi odpowiada.
Kolejne pytanie cvo musimy przerobić tak by legalnie poruszać się po drogach i by to jakoś wyglądało. W/g mojej wiedzy: Lampy przód-wymiana Lampy tył - wymiana radio- przestrojenie zegary- wymiana- (to akurat nie jest konieczne, ale chcę) można wymienić same tarcze, wyglądają jak orginalne. coś jeszcze? |
15-02-2018, 14:57 | #60 |
ford::advanced
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 10-02-2011
Skąd: Kutno
Model: Fusion Titanium, bliss, lane assist. FDL, TSR, Sync3
Silnik: 2.0 EB 240 km
Rocznik: 2013
Postów: 252
|
Odp: Różnice modelowe w wersji europejskiej a USA
Lampy tył - wystarczy przeróbka nie trzeba wymieniać a nowe kosztują kupe kasy
|
|
|
|