Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 24-12-2017, 23:27   #11
lukaszooo
ford::expert
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 24-06-2015
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: KUGA
Silnik: 1.5 eb
Rocznik: 2020
Postów: 2,457
Domyślnie Odp: Szarpanie przy ruszaniu - rozgrzany silnik

To teraz dowaliłeś do pieca. Skoro piszesz ,że rozpoznajesz jak zużyte jest sprzęgło po objawach, to nie masz żadnego doświadczenia w prowadzeniu własnej mechaniki.

lukaszooo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-12-2017, 19:56   #12
Autopros
ford::average
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 29-07-2015
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3 Estate Champions Edition
Silnik: 1,6 TDCi 115
Rocznik: 2012
Postów: 113
Domyślnie Odp: Szarpanie przy ruszaniu - rozgrzany silnik

Cytat:
Napisał lukaszooo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
To teraz dowaliłeś do pieca.
Przepraszam, ale to nie ja proponuję upalanie sprzęgła i koła dwumasowego.
Cytat:
Napisał lukaszooo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
rozpoznajesz jak zużyte jest sprzęgło po objawach
Z dużą dozą prawdopodobieństwa jestem w stanie stwierdzić co wyjmę z samochodu po tym, jak się nim przejadę. Owszem, zaskoczył mnie ostatnio stary VW Polo z którego przy demontażu skrzyni wyleciały kawałki sprężyny dociskowej. Po prostu łożysko oporowe przecięło słoneczko, a nity z tarczy swoją drogą jechały już po docisku i kole zamachowym.
Cytat:
Napisał lukaszooo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
to nie masz żadnego doświadczenia w prowadzeniu własnej mechaniki
Czasem dobrze się czegoś nowego dowiedzieć z forum. Szczególnie o własnej osobie. Tylko jeżeli masz do mnie pytania na PW, a na forum próbujesz za wszelką cenę podważać to co piszę... Nie wiem co mam o tym myśleć.

Odnośnie pytania o wymianę wysprzęglika, to nie ma żadnego wpływu na szarpanie, ale jego późniejsza wymiana wymaga ponownego demontażu skrzyni, więc zazwyczaj nikt nie ryzykuje zostawiania starego. Ważne też, żeby ktoś rzetelnie ocenił stan koła dwumasowego, tj. zmierzył luzy i porównał je z tabelą producenta. Jeśli są w normie, a powierzchnia cierna nie jest jakoś popalona, to DMF zostaje. A metody na rzetelne sprawdzenie wysprzęglika i osadzonego w nim łożyska jeszcze nie poznałem. Chyba, że łożysko daje ewidentne oznaki zużycia, a hydraulika wysprzęglika zaczyna się pocić - wtedy znikają wątpliwości czy wymieniać.
Autopros jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-12-2017, 20:37   #13
lukaszooo
ford::expert
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 24-06-2015
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: KUGA
Silnik: 1.5 eb
Rocznik: 2020
Postów: 2,457
Domyślnie Odp: Szarpanie przy ruszaniu - rozgrzany silnik

Nie skojarzyłem cie z wiadomościami PW, moja wina.
Mnie życie nauczyło aby takich diagnoz nie stawiać przed dotknięciem sie do samochodu. Na fordach dopiero się uczę, w VW siedze od 10 lat i mam na koncie regeneracje pompowtryskiwaczy na własny koszt.
lukaszooo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-12-2017, 11:06   #14
welna92
ford::beginner
 
Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 09-11-2015
Skąd: Warszawa
Model: Ford Focus Mk3
Silnik: 1.6 Ecoboost
Rocznik: 2011
Postów: 9
Domyślnie Odp: Szarpanie przy ruszaniu - rozgrzany silnik

Cytat:
Napisał Autopros Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Odnośnie pytania o wymianę wysprzęglika, to nie ma żadnego wpływu na szarpanie, ale jego późniejsza wymiana wymaga ponownego demontażu skrzyni, więc zazwyczaj nikt nie ryzykuje zostawiania starego. Ważne też, żeby ktoś rzetelnie ocenił stan koła dwumasowego, tj. zmierzył luzy i porównał je z tabelą producenta. Jeśli są w normie, a powierzchnia cierna nie jest jakoś popalona, to DMF zostaje. A metody na rzetelne sprawdzenie wysprzęglika i osadzonego w nim łożyska jeszcze nie poznałem. Chyba, że łożysko daje ewidentne oznaki zużycia, a hydraulika wysprzęglika zaczyna się pocić - wtedy znikają wątpliwości czy wymieniać.
Dziękuję za odpowiedź! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Po nowym roku postaram się tym wszystkim zająć.
welna92 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:32.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.