|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-03-2017, 08:31 | #11 |
ford::advanced
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 23-05-2015
Skąd: Łagiewniki Nowe
Model: Focus Titanium Zetec S
Silnik: 1.6 EB 182KM
Rocznik: 2014
Postów: 252
|
Odp: Wymiana standardowego radia na nawigację fabryczną Sync2/Sync3
Potrzebuję numer czarnej ramki mocującej wyświetlacz 8"(DM5T-14F239-AP) z puszką CD (F1BT-18C815-VAH). Ewentualnie czy ktoś ma na zbyciu tą część.
|
12-03-2017, 12:45 | #12 |
ford::advanced
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 23-05-2015
Skąd: Łagiewniki Nowe
Model: Focus Titanium Zetec S
Silnik: 1.6 EB 182KM
Rocznik: 2014
Postów: 252
|
Odp: Wymiana standardowego radia na nawigację fabryczną Sync2/Sync3
Jeżeli wyświetlacz 8" ma tylko jedno wejście mini USB, czy da się podpiąć czytnik kart SD i gniazdo USB? Jest jakiś HUB do rozdzielania USB? Czy jak jest Czarny mini USB to tylko gniazdo USB? Czy będzie na nim działała nawigacja?
|
27-04-2017, 16:57 | #13 |
ford::average
Zarejestrowany: 31-03-2017
Skąd: Stryków
Model: Focus
Silnik: 1.0 125KM
Rocznik: 2017
Postów: 55
|
Odp: Wymiana standardowego radia na nawigację fabryczną Sync2/Sync3
Głupio pytać, ale cenowo ile Cie to wyszło?
Coś pięknego. Podziwiam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
27-06-2017, 18:27 | #14 |
ford::beginner
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 24-02-2009
Skąd: Kielce
Model: Kuga St-Line
Silnik: 2.0 TDCI 180 PS AWD
Rocznik: 2019
Postów: 44
|
Odp: Wymiana standardowego radia na nawigację fabryczną Sync2/Sync3
Tedi_k pytanie do Ciebie
Czy da się coś takiego założyć do c-maxa 2014. Mam sync 1 z podłączoną oryginalną kamerą cofania. Poziom wyposażenia Seria 55 - VIN WF0JXXGCBJEB65931. |
27-06-2017, 21:37 | #15 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,052
|
Odp: Wymiana standardowego radia na nawigację fabryczną Sync2/Sync3
Cytat:
Będzie dokładna relacja jeszcze w tym tygodniu.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
|
28-06-2017, 17:58 | #16 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 22-08-2016
Model: Mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 201X
Postów: 480
|
Odp: Wymiana standardowego radia na nawigację fabryczną Sync2/Sync3
Cytat:
|
|
28-06-2017, 20:35 | #17 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,052
|
Odp: Wymiana standardowego radia na nawigację fabryczną Sync2/Sync3
Cytat:
Więc albo wymiana całej deski na taką pod Sync2/Sync3 - co jest o tyle problematyczne, że deski do C-maxów i do Kugi są inne. Alternatywnie wyrwanie z wystrzelonej deski (bez znaczenia czy z C-maxa czy z Kugi) plastików pod montaż audio Sync2/Sync3 (uwaga - są zgrzewane i jedyna opcja to "łamać" wystrzeloną deskę a chronić plastiki). No i finalnie wyłamanie ze swojej deski plastików pod montaż "małego" audio i wklejenie w ich miejsce plastików pod Sync2/Sync3. Kłopot jest taki, że tego PE i ABSu w desce nie chwyta dokładnie żaden klej - w tym będący moją ostatnią nadzieją klej do wklejania szyb. Też "poległ". Finalnie dałem radę, ale nie wiem czy chciałbym robić to jeszcze raz... Do tego wstawienie plastików montażowych dokładnie w pozycji "fabrycznej" jest praktycznie awykonalne - a skutkuje to drobnymi szparami przy montażu finalnym... Krótko mówiąc - katorga.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
|
29-06-2017, 23:20 | #18 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 22-08-2016
Model: Mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 201X
Postów: 480
|
Odp: Wymiana standardowego radia na nawigację fabryczną Sync2/Sync3
Kto może potwierdzić czy sygnał z TMC jest na pinach ACM gniazda C240B (6 i 19), a w APIMie na 51 i 52? Jeszcze jedno pytanie co się znajduje na pinach FCIM C2402A (7,8 i 9) i ACM C240B pin 18?
|
29-06-2017, 23:54 | #19 |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,052
|
Odp: Wymiana standardowego radia na nawigację fabryczną Sync2/Sync3
TMC nie jest na żadnych pinach. Podawany jest w komunikatach CAN.
SDL+ i -, które "podejrzewasz" to magistrala komunikacyjna z amerykańskim radiem satelitarnym SDARS (Syrius). W Europie nie występują/nie jest używana. ACM C240B-18 - "CTRL MOD. - AUDIO # SUBWOOFER/AMPLIFIER ENABLE" (na schematach jako AE-CD1, idzie do DSP). FCIM - domyślam się jedynie, że chodzi o MK5. Warto to wskazywać. FCIM C2402A-7 - sterowanie podgrzewaniem okna tylnego FCIM C2402A-8,9 - silniki klapek klimatyzacji (dla niektórych konfiguracji) 8 CH212 (BU-OG) .13 CTRL MOD. - CLIMATE # DOOR MOTOR TEMP. RIGHT COIL 1 RHD with manual temperature control 8 CH239 (BU) .13 CTRL MOD. - CLIMATE # DOOR MOTOR TEMP. LEFT COIL 2 LHD 8 CH239 (BU-WH) .13 CTRL MOD. - CLIMATE # DOOR MOTOR TEMP. LEFT COIL 2 RHD with automatic temperature control 9 CH213 (BN) .13 CTRL MOD. - CLIMATE # DOOR MOTOR TEMP. RIGHT COIL 2 RHD with manual temperature control 9 CH238 (YE) .13 CTRL MOD. - CLIMATE # DOOR MOTOR TEMP. LEFT COIL 1 without RHD with manual temperature control
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 30-06-2017 o 07:38 |
02-07-2017, 20:38 | #20 |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,052
|
Odp: Wymiana standardowego radia na nawigację fabryczną Sync2/Sync3
"Szewc bez butów chodził" aż nadeszła ta wiekopomna chwila i "szewc sobie buty uszył" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zamontowałem sobie wreszcie "na gotowo" navi Sync3 w moim Grand C-maxie rocznik 2013! Pacjent: mój Grand C-max 2013 fabrycznie z audio Sony z wyświetlaczem 5" z navi. A to co "nastało": Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jak pisałem powyżej - nie było łatwo... Konstruktorzy C-maxa MK2, Gran C-maxa i Kugi MK2 wpadli na "genialny" pomyłs, że deska pod navi Sync2/Syn3 będzie miała zupełnie inne mocowania niż pod "małe" audio. Oczywiście mocowania są zgrzewane a nie montowane "do demontażu/wymiany"... Więc faktycznie "był horror"... Nowe plastiki montażowe w całej okazałości... Na temat szycia wiązek zachowam tu złowrogie milczenie... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Żaden klei się nie imał tego ABSu, więc trzeba było iść "niesłuszną drogą Rosyjskich kolegów" i użyć niezawodnych wkrętów do karton-gipsu! Sprawdziły się rewelacyjnie! Całość siedzi "jak zabetonowana"! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Proszę się nie śmiać, że "ruda" mi auto zżera...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ford z takiej blachy produkuje stelaże, a już sił nie miałem by to potraktować "hammeritem prosto na rdzę"... Zdjęcie pokazuje, że z tyłu wnęki za "byłym wyświetlaczem", też trzeba było sporo "prac ręcznych" zrobić.... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wreszcie wkracza na scenę "główny bohater"... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. "Efekt wieńczy dzieło"... No może nie do końca perfekcyjnie - nie da się wstawić tych montażowych plastików zgrzewając lutownicą i chwytając wkrętami do k-g tak "jak z fabryki" i na dole widać niewielką szczelinę wynikającą z tej niedokładności, ale widziałem gorsze montaże fabryczne... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A teraz garść spostrzeżeń: 1. Sync3 nie obsługuje na platformie FF3 (w tym w moim Grandzie) prawego joysticka na kierownicy z OKejem! Ignoruje go zupełnie! Działają jedynie klawisze te od obsługi zestawu głośnomówiącego! Prawy joystick obecnie wozi się zupełnie bezproduktywnie... Ale Sync3 jest choć na tyle uprzejmy, że go ignoruje a nie buntuje się przeciw niemu... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. 2. Sync3 ignoruje zupełnie istnienie wejść AUX audio i AUX video! "Zamachnąłem" się i dorobiłem sobie pełen panel "AUX" (z drugim USB) w schowku. Rzeźba, ale akceptowalna. A Sync3 postanowił sobie z tego użyć jedynie USB... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. 3. Nagrałem na pendrive w ramach eksperymentu zripowane do MP4 DVD koncertowe m.in. JLo. A Sync3 i owszem zauważył ich istnienie na pendrive, ale zupełnie spokojnie odtwarzał jedynie ścieżkę dźwiękową jakby to było jakieś MP3 nie przymierzając... Robił to bez żadnego komentarza! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. 4. Moja fabryczna kamera cofania z modułem AM5T-19H423-AE oraz czujniki cofania z opcją automatycznego parkowania równoległego BM5T-15K866-BR zupełnie spokojnie nawiązały współpracę z Sync3 bez zbędnych dyskusji... Brak "lupy ("+" w lewym górnym rogu ekranu) jest oczywisty i jego nie należy się spodziewać przy takiej konfiguracji. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. 5. Oryginalna antena GPS z zestawu navi MFD 5cali sprawuje się znakomicie! Ilość satelitów, jakiej chyba na oczy nie widziałem wcześniej... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Podsumowując - roboty było "od groma"! Ale finalnie BYŁO WARTO!
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 02-07-2017 o 21:54 |