|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
14-03-2017, 07:59 | #11 |
ford::advanced
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 10-06-2014
Skąd: Gdańsk
Model: Kuga MK3 Vignale/ Puma MK2 ST-Line
Silnik: 2.0 EcoBlue 190KM A8/ 1.0 EcoBoost 155KM DCT7
Rocznik: 2021/ 2022
Postów: 477
|
Odp: Po zmianie biegu lag a potem rakieta
U mnie kiedyś pierdział jeden to wymieniłem (ten bliżej kabiny). Ostatnio falował mi przy ostrym bucie jak przyśpieszałem. Wykręciłem drugi zaworek, wyciągnąłem gąbeczkę, kąpiel w płynie do mycia naczyń z wodą, wysuszyłem, zamontowałem i falowania nie ma. Może jednak warto by było i w Twoim przypadku wyczyścić gąbeczki i zamontować zawory z powrotem?
|
14-03-2017, 13:58 | #12 |
ford::beginner
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 27-12-2016
Skąd: Lichfield
Model: Mdo IV TITX FIESTA MKVI
Silnik: 2.0TDCI/1,4
Rocznik: 2007.07/2004
Postów: 50
|
Odp: Po zmianie biegu lag a potem rakieta
U mnie pierdział, rozebrałem wyczyściłem umyłem i wysuszyłem gąbeczkę i dalej nic pierdział dalej dopiero nowy zamontowałem i problem znikł.Chyba w większości przypadków pierdzenie przekresla jego stan ze nawet czyszczenie nie pomoze.
Na allegro z Rudy Slaskiej nowy 119PLN+ przesyłka |
14-03-2017, 16:37 | #13 |
ford::amateur
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 12-01-2017
Skąd: Mikołów
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 5
|
Odp: Po zmianie biegu lag a potem rakieta
Tylko, że u mnie nie wystepuje żadne pierdzenie, specjalnie dzisiaj prosiłem, żeby ktoś wyłączył auto a sam siedziałem z głową w silniku i nic.
|
14-03-2017, 22:11 | #14 |
ford::amateur
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 12-01-2017
Skąd: Mikołów
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 5
|
Odp: Po zmianie biegu lag a potem rakieta
Po wieczornym ostrym powrocie do domu z pracy, tez usłyszałem pierdzenie spod maski po wyłączeniu auta.
|