|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-12-2015, 23:15 | #51 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,928
|
Odp: 145 km 2,0. Słabe przyspieszenie na 5 biegu i za duży hałas.
Cytat:
A moim zdaniem, to w tym wątku chodzi o to dlaczego te 145 KM w durateku 2.0 taka lipa jest. ;-) Mój ojciec (który nie rozumie dlaczego nie można założyć opony 15" na felgę 14") osiągi aut postrzega wyłącznie przez pryzmat koni mechanicznych. Ostatnio edytowane przez weuek ; 11-12-2015 o 23:18 |
|
11-12-2015, 23:19 | #52 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 01-07-2009
Skąd: Warszawa
Model: MDO IV Sedan \ A3 8P \ CBR1000RR
Silnik: 2.0 PB 145PS \ 2.0 TDI CR 170PS
Rocznik: 2008
Postów: 1,333
|
Odp: 145 km 2,0. Słabe przyspieszenie na 5 biegu i za duży hałas.
Cytat:
Podałem tylko przykład więc się nie podniecaj. 145 koni to lipa, w rękach kiepskiego kierownika na pewno. Masz diesla i robisz pojazd po benzynie.
__________________
CBR 1000RR + MICRON FORD - nigdy mnie nie zawiódł. Ostatnio edytowane przez enjoypoznan ; 11-12-2015 o 23:23 |
|
11-12-2015, 23:24 | #53 | ||
Zablokowany
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,928
|
Odp: 145 km 2,0. Słabe przyspieszenie na 5 biegu i za duży hałas.
Cytat:
Cytat:
Nie robię żadnego "pojazdu", ani nawet nie jestem zwolennikiem "ropnioków", tylko staram sie obiektywnie oceniać swoje doświadczenia. A te mi mówią, że 2.0 pb i autostrada to jest połączenie niekompatybilne/niekomfortowe. Mieszkam 2-3 km od wjazdu na autostradę i dlatego pozbyłem się auta, które w jeździe po niej mnie zwyczajnie wkurzało. Ale gdyby mnie było stać na dwa, to poprzednie benzynowe 16V zostawiłbym. Ostatnio edytowane przez weuek ; 12-12-2015 o 00:06 |
||
11-12-2015, 23:43 | #54 |
ford::expert
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 11-01-2006
Skąd: Wrocław
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 Duratec HE
Rocznik: 2010
Postów: 3,040
|
Odp: 145 km 2,0. Słabe przyspieszenie na 5 biegu i za duży hałas.
|
11-12-2015, 23:47 | #55 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,928
|
Odp: 145 km 2,0. Słabe przyspieszenie na 5 biegu i za duży hałas.
Cytat:
Co do obrotów silnika i prędkości: 3tyś obrotów 150 kiedyś 4,100. Czyli z szóstką mamy auto idealne na trasy (takie poza wojewódzkie i krajówki). Takiego durateka 2.0 też bardzo chciałbym. Ostatnio edytowane przez weuek ; 11-12-2015 o 23:58 |
|
11-12-2015, 23:57 | #56 | |
ford::expert
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 11-01-2006
Skąd: Wrocław
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 Duratec HE
Rocznik: 2010
Postów: 3,040
|
Odp: 145 km 2,0. Słabe przyspieszenie na 5 biegu i za duży hałas.
Cytat:
Pozdrawiam. |
|
12-12-2015, 00:09 | #57 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,928
|
Odp: 145 km 2,0. Słabe przyspieszenie na 5 biegu i za duży hałas.
No to zmienisz skrzynię (jak autor podanego przez ciebie tematu) i będziesz zadowolony.
Tu, niestety, spotkasz stado ludzi, którzy obsrają się byle tylko dowieść, że ichni fordowy wybór jest jedynie słusznym. |
12-12-2015, 00:24 | #58 |
ford::specialist
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 08-07-2013
Skąd: Warszawa
Model: Mercedes Klasa E
Silnik: 220d
Rocznik: 2023
Postów: 730
|
Brak 6. biegu i opinie o mułowatości 2,0 duratec sprawiły iż stałem się posiadaczem 2,5T. I był to znakomity wybór Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wysłane z mojego GT-I8260 przy użyciu Tapatalka
__________________
Było:Ford Mondeo MK2 1.8 Zetec 1998r. (2012-2015); Ford Mondeo MK4 2.5T 2007r. chip 263KM 401Nm (2015-2023), Ford Focus MK1 1.8 Zetec 1999r. (2021-2023) |
12-12-2015, 09:13 | #59 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 27-11-2015
Model: Mondeo
Silnik: 2,0 145 KM
Rocznik: 2012
Postów: 21
|
Odp: 145 km 2,0. Słabe przyspieszenie na 5 biegu i za duży hałas.
Cytat:
Wywołałem temat by się przekonać czy czasem sprzedawca np nie sprzedał jakiegoś wadliwego (może fabrycznie) auta. Tylko jak to sprawdzić i się upewnić na 99% ? |
|
12-12-2015, 09:17 | #60 |
ford::average
Imię: Piotrek
Zarejestrowany: 14-11-2013
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo IV
Silnik: Duratec 2.0 16V + Landi Renzo Omegas
Rocznik: 2008
Postów: 91
|
Odp: 145 km 2,0. Słabe przyspieszenie na 5 biegu i za duży hałas.
Ja swoim jeżdżę tak, że staram się nigdy poniżej 2,5 tys. obrotów nie schodzić. Ba, wolę jechać z 3 tys. obrotów, niż dać wyższy bieg i mieć 2,4 tys. obrotów. Mnie (i to jest moje czysto subiektywnie zdanie) dźwięk silnika w ogóle nie męczy. A utrzymując wyższe obroty cały czas mam zapas mocy pod butem i zazwyczaj nawet nie muszę redukować przy wyprzedzaniu, bo i tak idzie ono sprawnie (oczywiście nie startuję zza zderzaka wyprzedzanego pojazdu tylko wcześniej się rozpędzam).
I jeszcze uwaga w kwestii spalania: po przejechaniu 45 tys. km nie jestem w stanie nigdy zauważyć różnicy w spalaniu w trasie, niezależnie, czy trzymam obroty trzymam wyżej, czy staram się dążyć do 2 tys. Prawdopodobnie podwyższone spalanie przy jeździe po równym terenie są równoważone niższym spalaniem przy wjeżdżaniu na wzniesienia (+ nie muszę wachlować drążkiem zmiany biegów). Ostatnio edytowane przez westej ; 12-12-2015 o 09:21 |
|
|
|