Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 26-10-2014, 19:22   #41
Fulara
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar Fulara
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
Domyślnie Odp: Newralgiczne miejsca podatne na korozję

a2 jest z amelenium z tego co się orientuje ?

Fulara jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-04-2015, 18:04   #42
maymall
ford::average
 
Avatar maymall
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 19-06-2014
Model: Ford Focus mk2 FL, 5d
Silnik: 1.6 SIGMA Ti-VCT 115KM
Rocznik: 2008
Postów: 111
Lightbulb Odp: Newralgiczne miejsca podatne na korozję

Nastała wiosna więc nadszedł czas na przegląd auta po zimie i jej specjalnościach drogowych czyli sól, piasek, dużo wilgoci. Warto sprawdzić jak powłoka lakiernicza, nadwozie, podwozie zniosły to wszystko.

Mam pytanie.
W jakim stanie jest w waszych Fokusach łoże- podstawa pod akumulator ?
Zauważyłem u siebie na tym elemencie pewne miejscowe małe wykwity rdzy i jestem ciekawy czy jest to zjawisko powszechne (?)

Woda tam się raczej nie zbiera , więc przypuszczam że to raczej wada fabryczna zabezpieczenia antykorozyjnego tej podstawy pod akumulator.
Można dobrze to zaobserwować nie demontując akumulatora.
Wystarczy spojrzeć w przestrzeń pomiędzy obudową akumulatora ,a obudową skrzynki bezpieczników komory silnika.
maymall jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-04-2015, 17:27   #43
pitbike
ford::beginner
 
Imię: Piotrek
Zarejestrowany: 13-02-2015
Skąd: Wrocław
Model: Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 2008
Postów: 16
Domyślnie Odp: Newralgiczne miejsca podatne na korozję

Hej

Akurat okolice akumulatora są narażone na gazy powstajace podczas ładowania oraz w najgorszych sytuacjach na zagotowanie elektrolitu co może powodować wydostawanie poza akumulator a to wszystko może wzmagać powstawanie korozji.
pitbike jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-10-2015, 18:18   #44
maymall
ford::average
 
Avatar maymall
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 19-06-2014
Model: Ford Focus mk2 FL, 5d
Silnik: 1.6 SIGMA Ti-VCT 115KM
Rocznik: 2008
Postów: 111
Domyślnie Odp: Newralgiczne miejsca podatne na korozję

Czy sanki pokryte rdzą mają wpływ na bezpieczeństwo ? Opłaca się je konserwować i malować , czy darować sobie ?
maymall jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-10-2015, 19:26   #45
Fulara
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar Fulara
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
Domyślnie Odp: Newralgiczne miejsca podatne na korozję

darowac
Fulara jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-10-2015, 19:33   #46
Luttek
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 20-02-2015
Skąd: Wrocław
Model: Focus mk1 kombi
Silnik: 1.6 PB 100KM
Rocznik: 2004
Postów: 248
Domyślnie Odp: Newralgiczne miejsca podatne na korozję

Poza tym zaloze sie ze nie masz rdzy tyllo rdzawy nalot. To ja w duzo starszym trupie nie mam rdzy tylko nalot, a u Ciebie?? Bez obawien ;-)
Luttek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-10-2015, 19:42   #47
Fulara
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar Fulara
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
Domyślnie Odp: Newralgiczne miejsca podatne na korozję

żeby sanki robic porządnie to trzeba je wyciagnac, wypiaskować kompresorem i pomalować porządnie a takie drapanie na aucie to dłubanie w nosie
Fulara jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-10-2015, 20:23   #48
moons
ford::expert
 
Avatar moons
 
Zarejestrowany: 17-09-2006
Skąd: Hajnówka
Model: C-MAX
Silnik: 1.8 DURATEC-HE
Rocznik: 2007
Postów: 2,010
Domyślnie Odp: Newralgiczne miejsca podatne na korozję

Nieprawda, ja na wiosnę właśnie tak sobie je trochę podrapałem i wszystko inne co było w zasięgu podczas wymiany kół, podkład epoksydowy na to jakiś czarny kolor i teraz przy jesienno zimowej wymianie nic już rudego mi nie świeci po oczach.
Oczywiście ruda na tych elementach nie wpływa w żaden sposób na bezpieczeństwo, tylko tyle że mnie nie denerwuje że rdzewieje.
Pozdrawiam
__________________

moons jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:21.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.