|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
26-10-2014, 19:22 | #41 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Newralgiczne miejsca podatne na korozję
a2 jest z amelenium z tego co się orientuje ?
|
01-04-2015, 18:04 | #42 |
ford::average
Imię: Robert
Zarejestrowany: 19-06-2014
Model: Ford Focus mk2 FL, 5d
Silnik: 1.6 SIGMA Ti-VCT 115KM
Rocznik: 2008
Postów: 111
|
Odp: Newralgiczne miejsca podatne na korozję
Nastała wiosna więc nadszedł czas na przegląd auta po zimie i jej specjalnościach drogowych czyli sól, piasek, dużo wilgoci. Warto sprawdzić jak powłoka lakiernicza, nadwozie, podwozie zniosły to wszystko.
Mam pytanie. W jakim stanie jest w waszych Fokusach łoże- podstawa pod akumulator ? Zauważyłem u siebie na tym elemencie pewne miejscowe małe wykwity rdzy i jestem ciekawy czy jest to zjawisko powszechne (?) Woda tam się raczej nie zbiera , więc przypuszczam że to raczej wada fabryczna zabezpieczenia antykorozyjnego tej podstawy pod akumulator. Można dobrze to zaobserwować nie demontując akumulatora. Wystarczy spojrzeć w przestrzeń pomiędzy obudową akumulatora ,a obudową skrzynki bezpieczników komory silnika. |
02-04-2015, 17:27 | #43 |
ford::beginner
Imię: Piotrek
Zarejestrowany: 13-02-2015
Skąd: Wrocław
Model: Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 2008
Postów: 16
|
Odp: Newralgiczne miejsca podatne na korozję
Hej
Akurat okolice akumulatora są narażone na gazy powstajace podczas ładowania oraz w najgorszych sytuacjach na zagotowanie elektrolitu co może powodować wydostawanie poza akumulator a to wszystko może wzmagać powstawanie korozji. |
22-10-2015, 18:18 | #44 |
ford::average
Imię: Robert
Zarejestrowany: 19-06-2014
Model: Ford Focus mk2 FL, 5d
Silnik: 1.6 SIGMA Ti-VCT 115KM
Rocznik: 2008
Postów: 111
|
Odp: Newralgiczne miejsca podatne na korozję
Czy sanki pokryte rdzą mają wpływ na bezpieczeństwo ? Opłaca się je konserwować i malować , czy darować sobie ?
|
22-10-2015, 19:26 | #45 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Newralgiczne miejsca podatne na korozję
darowac
|
22-10-2015, 19:33 | #46 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 20-02-2015
Skąd: Wrocław
Model: Focus mk1 kombi
Silnik: 1.6 PB 100KM
Rocznik: 2004
Postów: 248
|
Odp: Newralgiczne miejsca podatne na korozję
Poza tym zaloze sie ze nie masz rdzy tyllo rdzawy nalot. To ja w duzo starszym trupie nie mam rdzy tylko nalot, a u Ciebie?? Bez obawien ;-)
|
22-10-2015, 19:42 | #47 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Newralgiczne miejsca podatne na korozję
żeby sanki robic porządnie to trzeba je wyciagnac, wypiaskować kompresorem i pomalować porządnie a takie drapanie na aucie to dłubanie w nosie
|
22-10-2015, 20:23 | #48 |
ford::expert
Zarejestrowany: 17-09-2006
Skąd: Hajnówka
Model: C-MAX
Silnik: 1.8 DURATEC-HE
Rocznik: 2007
Postów: 2,010
|
Odp: Newralgiczne miejsca podatne na korozję
Nieprawda, ja na wiosnę właśnie tak sobie je trochę podrapałem i wszystko inne co było w zasięgu podczas wymiany kół, podkład epoksydowy na to jakiś czarny kolor i teraz przy jesienno zimowej wymianie nic już rudego mi nie świeci po oczach.
Oczywiście ruda na tych elementach nie wpływa w żaden sposób na bezpieczeństwo, tylko tyle że mnie nie denerwuje że rdzewieje. Pozdrawiam |
|
|
|