|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-09-2015, 16:57 | #571 |
ford::expert
Imię: Artur
Zarejestrowany: 07-08-2012
Skąd: Kraków
Model: było Mondeo mk4, jest Fiesta mk7, EDGE
Silnik: 1.25 , 2.0
Rocznik: 2014, 2019
Postów: 3,027
|
Odp: Aktywny tempomat - upgrade z normalnego
Słusznie kombinujesz
|
18-09-2015, 18:04 | #572 |
F1 fan
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 25-05-2008
Skąd: ok.Stargard
Model: Edge ST
Silnik: 2.7 na dwóch turbinach 335 KM
Rocznik: 2019
Postów: 1,033
|
Odp: Aktywny tempomat - upgrade z normalnego
Nie powiedziałbym że cena dobra...ja nabyłem komplet z instalacją i z przyciskiem ogranicznika do polifta za 170 zł ....proponowałbym poczekać,śledzić, szukać....Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Bądż NIEBIESKI-zarejestruj się i wstąp do klubu [B]Było MONDEO MK4 2.0 TDCi Titanium X....był S-MAX 2.0 240KM Titanium S ...czas na nowe..[B] |
18-09-2015, 20:29 | #573 | |
ford::advanced
Imię: Krzys
Zarejestrowany: 21-08-2012
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK4 Titanium
Silnik: 2.0 Pb 140 Qńa
Rocznik: 2009
Postów: 301
|
Odp: Aktywny tempomat - upgrade z normalnego
Cytat:
ESP mam z końcówką -EG HLA aktywowany w centrum na Dobrej - IDS, ACC dołożony i aktywowany w garażu elm-em tutaj o dokładaniu HLA pisałem [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] całość hula do dziś (za 6 dni dokładna rocznica) - trudno mi wyobrazić sobie kolejne autko bez tego cudeńka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.(czŁowiek do dobrego szybko się przyzwyczaja) Pozdrówfka Ostatnio edytowane przez kr.bi ; 18-09-2015 o 20:37 |
|
19-09-2015, 11:34 | #574 |
ford::expert
Imię: Artur
Zarejestrowany: 07-08-2012
Skąd: Kraków
Model: było Mondeo mk4, jest Fiesta mk7, EDGE
Silnik: 1.25 , 2.0
Rocznik: 2014, 2019
Postów: 3,027
|
Odp: Aktywny tempomat - upgrade z normalnego
To jest aktywny do przedlifta ?
|
19-09-2015, 11:43 | #575 |
Junior Moderator
Zarejestrowany: 09-09-2004
Skąd: lubuskie
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 3,007
|
Odp: Aktywny tempomat - upgrade z normalnego
raczej chyba nie, bo nie ma auta w trójkącie tylko off, wygląda jak do polifta z limiterem
|
19-09-2015, 18:39 | #576 |
FORD|ZAWODOWIEC
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-07-2006
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2,0TDCI
Rocznik: 2015
Postów: 7,506
|
Odp: Aktywny tempomat - upgrade z normalnego
Aktywny do polifta bez limitera.
|
25-09-2015, 07:58 | #577 |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,068
|
Odp: Aktywny tempomat - upgrade z normalnego
Jednym z głównych elementów radaru jest jego mocowanie - dostosowane do kształtu przedniego pasa. Drugą kwestią jest protokół komunikacyjny na specjalizowanej szynie CAN pomiędzy radarem a sterownikiem tempomatu aktywnego.
Protokoły Volvo i Forda (mimo daleko idących podobieństw modułów) są różne - ćwiczył np. kolega @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] na piecu Webasto od Volvo przy próbie jego adaptacji do MND4. Tak więc na 99% trop prosto w maliny... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
01-10-2015, 13:10 | #578 | |
ford::average
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 13-12-2013
Model: Nissan X-trail
Silnik: 1.6
Rocznik: 2017
Postów: 81
|
Odp: Aktywny tempomat - upgrade z normalnego
Cytat:
|
|
01-10-2015, 13:14 | #579 |
FCP member
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,164
|
Odp: Aktywny tempomat - upgrade z normalnego
PIN?? pin jest do radia
pompa jest jednym z elementów immobilizera, więc po wymianie trzeba ją sparować ze sterownikiem silnika (in-code/out-code)
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
15-10-2015, 09:37 | #580 |
FCP member
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,164
|
Odp: Aktywny tempomat - upgrade z normalnego
ktokolwiek widział, ktokolwiek wie:
szukam (dla siebie!) gratów do ACC do poliftowego Mk4: radar, sterownik, klawisze (+kiera z miękką skórą) oraz gril z góry dzięki
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |