|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
02-01-2015, 21:45 | #171 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-11-2014
Skąd: Kielce
Model: transit
Silnik: 2,2 63kW
Rocznik: 2010
Postów: 16
|
Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???
Cytat:
|
|
03-01-2015, 19:39 | #172 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Lubuskie
Model: Jest ich kilka
Silnik: Od 1.3; 2.0TDCI 2.2TDCI;2.4TDCI, 4.0V6
Rocznik: Są różne
Postów: 642
|
Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???
Cytat:
A tak na poważnie mój na bliźniaczych kołach pojedzie maksymalnie około 165 km/h ale jest to już męczenie silnika i dodatkowo w baku paliwa występuje wir bo spalanie jest na poziomie 16L/100km wystarczy zwolnić do 130-140km/h aby spalanie spadło do około 13L/100 a gdy jedziemy 95km/h spalanie jest na poziomie 9.7-10L/100 km Wiec jak widać to ile pali dane auto/silnik zależy głównie od nas samych. Zwłaszcza w dużych autach dostawczych rozbieżności w zużyciu paliwa potrafią być duże. |
|
05-01-2015, 20:30 | #173 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-11-2014
Skąd: Kielce
Model: transit
Silnik: 2,2 63kW
Rocznik: 2010
Postów: 16
|
Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???
Cytat:
|
|
05-01-2015, 22:10 | #174 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Lubuskie
Model: Jest ich kilka
Silnik: Od 1.3; 2.0TDCI 2.2TDCI;2.4TDCI, 4.0V6
Rocznik: Są różne
Postów: 642
|
Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???
Czasem warto przegonić auto tak aby się kolektor wydechowy zrobił "czerwony" bo przynajmniej nie będzie problemów z filtrem cząstek stałych i ogólnie wydmucha wszystkie nagary ;-)
|
06-01-2015, 08:30 | #175 | |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???
Cytat:
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 06-01-2015 o 08:34 |
|
06-01-2015, 12:30 | #176 | |
ford::professional
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 09-09-2012
Skąd: ŚLĄSK
Model: FORD
Silnik: 2.0 tdci 2.5td 2.2 tdci
Rocznik: 1999
Postów: 1,384
|
Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???
Cytat:
P.S. Nadmnieniam, ze to Ty mnie namówiłeś na to autoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
06-01-2015, 12:51 | #177 | |
ford::average
Imię: boruch
Zarejestrowany: 14-12-2014
Model: Mondeo
Silnik: EB 2.0 203KM
Rocznik: 2011
Postów: 81
|
Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???
Cytat:
|
|
06-01-2015, 13:59 | #178 | |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???
Cytat:
Wystarczy to odnieść do modeli USA, gdzie diesel ma 200KM/470Nm, a benzynowy EcoBoost V6 biturbo 3,5 l ma moc 310 KM i moment 542 Nm(!). Na pewno nikt tych mocy tam nie wykorzystuje stale przez wiele godzin - to jest nawet niemożliwe. Ale te silniki są za to nie do zdarcia... I który jest lepszym dostawczakiem dużej ładowności - europejski ekologiczny dziwoląg, czy amerykański prostacki mięśniak? Kto odpowie? Ja jestem gotów z całym przekonaniem postawić tezę: współczesny europejski samochód, spełniający coraz to nowsze normy Euro 4, Euro 5, Euro 6 itd to jest... ZŁY samochód. A wszystkie zwiększone koszty wynikające z eksploatacji tych ZŁYCH samochodów ustawodawca i producent przerzucił na użytkownika. Taka jest prawda.
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 06-01-2015 o 14:14 |
|
06-01-2015, 15:34 | #179 | |
ford::professional
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 09-09-2012
Skąd: ŚLĄSK
Model: FORD
Silnik: 2.0 tdci 2.5td 2.2 tdci
Rocznik: 1999
Postów: 1,384
|
Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???
Cytat:
Na kogoś musi paść, a że na Tym forum uważamy Cie za specjaliste badz guru , to pada na Ciebie |
|
06-01-2015, 19:01 | #180 |
ford::average
Imię: boruch
Zarejestrowany: 14-12-2014
Model: Mondeo
Silnik: EB 2.0 203KM
Rocznik: 2011
Postów: 81
|
Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???
Pozwólcie, że wtrącę trzy grosze. Jako, że użytkowałem i użytkuję omawiane samochody prywatnie doszedłem do następującego wniosku:
Najmniej problemów miałem z Ducato 1994r., potem z 2004r., posiadam obecnie z 2010r. (od nowości) i prócz słabej blachy (na gwarancji urwały się mocowania zawiasów tylnych drzwi) i lakieru do silnika 2,3 120KM nie mogę się doczepić. Na liczniku 320kkm, przez ten czas 3 razy kpl sprzęgło i 1 nowa skrzynia biegów, pomijam sprawy czysto eksploatacyjne typu olej, tarcze, klocki. Miałem też Jumpera od nowości 2008r. 2,2 120KM (silnik ford), blacha tragiczna jak w Ducato i porównywalnie z Ducato, choć sprzęgło droższe, za to "tylko 2 x zmienione na 360kkm. Transit niski krótki z 2010r. i bez żadnych problemów, za wyjątkiem klocków na tyle (mechanik twierdzi, że ten typ tak ma) i ścierają się szybciej niż w innych samochodach. Do tego Iveco 2010 bez uwag, Berlingo 2009 (najmniej awaryjny), Bipper 2008, Fiorino 2013, Doblo 2013. Wspomniane wnioski: Dostawczak który nie jest przeładowany, ma wymieniony olej i filtry co 20kkm, a nie jak proponuje producent co 45kkm, jeździ nim rozsądny kierowca, pojeździ długo i bezawaryjnie. Jak czytam, na ty forum również, że transit jedzie załadowany 2700 kg. ładunku 160km/h, to nie dziwę się że ta konstrukcja nie wytrzymuje eksploatacji. |