Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Transit
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 02-01-2015, 21:45   #171
jaxde
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 02-11-2014
Skąd: Kielce
Model: transit
Silnik: 2,2 63kW
Rocznik: 2010
Postów: 16
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Cytat:
Napisał Lukasz2525 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tyle to bez problemu jezdzi moj obecny Sprinter 2.2 cdi 129 km na podwojnych kolach , bez spojlera z wysokim kontenerem i z 5 biegowa skrzynia . Generalnie same opory powietrza , toczenia i podobne . A po plaskim leci do 130 , czasami zdarzy sie rozbujac do 140 , a przy najlepszych mozliwych warunkach , z wiatrem , z gorki itd , dochodzi do 150 i mam wtedy 4 tysiace obrotow czyli odciecie i dalej nie pojdzie . Takze ciezko mi jest uwierzyc , ze na pojedynczych kolach , z dobra zabudowa , 6 biegowa skrzynia i 155 km nie bede mogl latac 150-160 po autostradzie . Zwlaszcza ze wiem ze 125 km w furgonie idzie do 170 km/h .
Nie chcałbym cie spotkac na swojej drodze

jaxde jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-01-2015, 19:39   #172
lukas_ko
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Lubuskie
Model: Jest ich kilka
Silnik: Od 1.3; 2.0TDCI 2.2TDCI;2.4TDCI, 4.0V6
Rocznik: Są różne
Postów: 642
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Cytat:
Napisał jaxde Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie chcałbym cie spotkac na swojej drodze
Dlaczego boisz się że pęd wiatru Cię zdmuchnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A tak na poważnie mój na bliźniaczych kołach pojedzie maksymalnie około 165 km/h ale jest to już męczenie silnika i dodatkowo w baku paliwa występuje wir bo spalanie jest na poziomie 16L/100km wystarczy zwolnić do 130-140km/h aby spalanie spadło do około 13L/100 a gdy jedziemy 95km/h spalanie jest na poziomie 9.7-10L/100 km

Wiec jak widać to ile pali dane auto/silnik zależy głównie od nas samych. Zwłaszcza w dużych autach dostawczych rozbieżności w zużyciu paliwa potrafią być duże.
lukas_ko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-01-2015, 20:30   #173
jaxde
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 02-11-2014
Skąd: Kielce
Model: transit
Silnik: 2,2 63kW
Rocznik: 2010
Postów: 16
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Cytat:
Napisał lukas_ko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dlaczego boisz się że pęd wiatru Cię zdmuchnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A tak na poważnie mój na bliźniaczych kołach pojedzie maksymalnie około 165 km/h ale jest to już męczenie silnika i dodatkowo w baku paliwa występuje wir bo spalanie jest na poziomie 16L/100km wystarczy zwolnić do 130-140km/h aby spalanie spadło do około 13L/100 a gdy jedziemy 95km/h spalanie jest na poziomie 9.7-10L/100 km

Wiec jak widać to ile pali dane auto/silnik zależy głównie od nas samych. Zwłaszcza w dużych autach dostawczych rozbieżności w zużyciu paliwa potrafią być duże.
Ja to jeżdże jak emeryt, 90-110 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
jaxde jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-01-2015, 22:10   #174
lukas_ko
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Lubuskie
Model: Jest ich kilka
Silnik: Od 1.3; 2.0TDCI 2.2TDCI;2.4TDCI, 4.0V6
Rocznik: Są różne
Postów: 642
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Czasem warto przegonić auto tak aby się kolektor wydechowy zrobił "czerwony" bo przynajmniej nie będzie problemów z filtrem cząstek stałych i ogólnie wydmucha wszystkie nagary ;-)
lukas_ko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-01-2015, 08:30   #175
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Cytat:
Napisał lukas_ko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czasem warto przegonić auto tak aby się kolektor wydechowy zrobił "czerwony" bo przynajmniej nie będzie problemów z filtrem cząstek stałych i ogólnie wydmucha wszystkie nagary ;-)
Warto, warto, u mnie wydmuchało nawet korbowody...
__________________
Zgredzik

Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 06-01-2015 o 08:34
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-01-2015, 12:30   #176
tomaszjan31
ford::professional
 
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 09-09-2012
Skąd: ŚLĄSK
Model: FORD
Silnik: 2.0 tdci 2.5td 2.2 tdci
Rocznik: 1999
Postów: 1,384
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Cytat:
Napisał wojtekjanus Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Warto, warto, u mnie wydmuchało nawet korbowody...
Strasz mnie Wojtku, strasz...

P.S. Nadmnieniam, ze to Ty mnie namówiłeś na to autoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
tomaszjan31 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-01-2015, 12:51   #177
boruch13
ford::average
 
Avatar boruch13
 
Imię: boruch
Zarejestrowany: 14-12-2014
Model: Mondeo
Silnik: EB 2.0 203KM
Rocznik: 2011
Postów: 81
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Cytat:
Napisał lukas_ko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czas na małe podsumowanie mojego modelu.

Powiem wam że jestem absoletnie zachwycony nowym modelem Transita pod każdym względem. Komfort tego auta w kabinie jest jak w dobrej osobówce. Cisza żadnych szumów czy hałasu z silnika. Ilość schowków jest jeszcze większa do tego przestrzeń wewnątrz jest chyba jedna z większych w tej klasie jak nie największą.

Nawet pomyślano o dwóch wieszakach/uchwytach na kurtki bluzy.

Naprawdę nie ma się do czego przyczepić zrobiłem dopiero 10 tyś km ale wszystko jest jak należy.

Ciekawe jest też to że silnik 155 KM w największym modelu na kołach bliźniaczych absolutnie sobie super radzi i bez problemu na autostradzie z ładunkiem 2700 kg można jechać z prędkością 130 -140 km/h do tego należy dodać że ten model Transita 470 HD waży 2500 kg plus ładunek 2700 plus duże gabaryty auta powodujące duże opory powietrza i naprawdę silnik daje radę.

A właśnie o silnik najbardziej się obawiałem że sobie nie poradzi i będzie za słaby. Wiec Koledzy bez obaw o silnik tym bardziej w mniejszych modelach Transita tam tym bardziej soboie poradzi.

Na duży plus są lusterka zewnętrzne są najlepsze ze wszystkich modeli aut dostawczych są bardzo duże ale i bardzo zgrbanie wyglądają. Do tego dolne lusterko jest też bardzo duże i jest tak mocno zakrzywione że tam gdzie poprzednim modelem musiałem się mocno wychylić aby coś zobaczyć tutaj nie ma takiej potrzeby.

No i w końcu jest gniazdo USB bo AUX juz było. Zestaw głośnomówiący też jest w radiu. Wiec wszystko jest tam gdzie być powinno.

Póki co nie mam żadnej usterki a w poprzednim modelu przy tym przebiegu juz bylem dwa razy w serwisie na reklamacji tutaj jest naprawdę wiele rzeczy poprawione np. progi auta od strony kierowcy i pasażera są w całości wylożone matą zapobiegającą zadrapaniu lakieru co w poprzednim modelu przy wchodzeniu do auta po kilku miesiącach było widoczne po otwarciu drzwi brakiem lakieru na pierogu

Piszę w samych superlatywach ale naprawdę tak jest.

Bump: Czas na małe podsumowanie mojego modelu.

Powiem wam że jestem absoletnie zachwycony nowym modelem Transita pod każdym względem. Komfort tego auta w kabinie jest jak w dobrej osobówce. Cisza żadnych szumów czy hałasu z silnika. Ilość schowków jest jeszcze większa do tego przestrzeń wewnątrz jest chyba jedna z większych w tej klasie jak nie największą.

Nawet pomyślano o dwóch wieszakach/uchwytach na kurtki bluzy.

Naprawdę nie ma się do czego przyczepić zrobiłem dopiero 10 tyś km ale wszystko jest jak należy.

Ciekawe jest też to że silnik 155 KM w największym modelu na kołach bliźniaczych absolutnie sobie super radzi i bez problemu na autostradzie z ładunkiem 2700 kg można jechać z prędkością 130 -140 km/h do tego należy dodać że ten model Transita 470 HD waży 2500 kg plus ładunek 2700 plus duże gabaryty auta powodujące duże opory powietrza i naprawdę silnik daje radę.

A właśnie o silnik najbardziej się obawiałem że sobie nie poradzi i będzie za słaby. Wiec Koledzy bez obaw o silnik tym bardziej w mniejszych modelach Transita tam tym bardziej soboie poradzi.

Na duży plus są lusterka zewnętrzne są najlepsze ze wszystkich modeli aut dostawczych są bardzo duże ale i bardzo zgrbanie wyglądają. Do tego dolne lusterko jest też bardzo duże i jest tak mocno zakrzywione że tam gdzie poprzednim modelem musiałem się mocno wychylić aby coś zobaczyć tutaj nie ma takiej potrzeby.

No i w końcu jest gniazdo USB bo AUX juz było. Zestaw głośnomówiący też jest w radiu. Wiec wszystko jest tam gdzie być powinno.

Póki co nie mam żadnej usterki a w poprzednim modelu przy tym przebiegu juz bylem dwa razy w serwisie na reklamacji tutaj jest naprawdę wiele rzeczy poprawione np. progi auta od strony kierowcy i pasażera są w całości wylożone matą zapobiegającą zadrapaniu lakieru co w poprzednim modelu przy wchodzeniu do auta po kilku miesiącach było widoczne po otwarciu drzwi brakiem lakieru na progu.

Piszę w samych superlatywach ale naprawdę tak jest.
A jaką masz DMC w tym Trasicie co ładujesz na niego 2700 kg.?
boruch13 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-01-2015, 13:59   #178
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Cytat:
Napisał tomaszjan31 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Strasz mnie Wojtku, strasz...

P.S. Nadmnieniam, że to Ty mnie namówiłeś na to autoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Cały czas powtarzam, że to nie są auta do wielogodzinnego przypieprzania na maksa. Problem w tym, że użytkownik modelu Jumbo, zwłaszcza o DMC 4,7 t poniekąd jest do tego zmuszany. Moc wydaje się wystarcząjąca, ale indukowana stale przez wiele godzin nie prowadzi do niczego dobrego.
Wystarczy to odnieść do modeli USA, gdzie diesel ma 200KM/470Nm, a benzynowy EcoBoost V6 biturbo 3,5 l ma moc 310 KM i moment 542 Nm(!). Na pewno nikt tych mocy tam nie wykorzystuje stale przez wiele godzin - to jest nawet niemożliwe. Ale te silniki są za to nie do zdarcia...
I który jest lepszym dostawczakiem dużej ładowności - europejski ekologiczny dziwoląg, czy amerykański prostacki mięśniak? Kto odpowie?


Ja jestem gotów z całym przekonaniem postawić tezę: współczesny europejski samochód, spełniający coraz to nowsze normy Euro 4, Euro 5, Euro 6 itd to jest... ZŁY samochód. A wszystkie zwiększone koszty wynikające z eksploatacji tych ZŁYCH samochodów ustawodawca i producent przerzucił na użytkownika.
Taka jest prawda.
__________________
Zgredzik

Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 06-01-2015 o 14:14
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-01-2015, 15:34   #179
tomaszjan31
ford::professional
 
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 09-09-2012
Skąd: ŚLĄSK
Model: FORD
Silnik: 2.0 tdci 2.5td 2.2 tdci
Rocznik: 1999
Postów: 1,384
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Cytat:
Napisał wojtekjanus Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nic nie wiadomo...
Biorąc nowy masz gwarancję, więc ryzyko jest małe.

Co do Dukato - jeden z kolegów opisywał swoje przeżycia z nowym Ducato- wziął je zamiast Transita. Chyba to jest gdzieś w wątku [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Nie ma idealnych samochodów.
Jeżeli podoba ci się ta oferta Forda, to bierz go - nie namyślaj się.
Jeżeli piszemy o takiej usterce jako typowej, nie znaczy to, że wystąpi w każdym, a zwłaszcza w twoim...
Wiem,wiem, ale dobrze mieć w świadomości, ze winą można obarczyć Twoją osobę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Na kogoś musi paść, a że na Tym forum uważamy Cie za specjaliste badz guru , to pada na Ciebie
tomaszjan31 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-01-2015, 19:01   #180
boruch13
ford::average
 
Avatar boruch13
 
Imię: boruch
Zarejestrowany: 14-12-2014
Model: Mondeo
Silnik: EB 2.0 203KM
Rocznik: 2011
Postów: 81
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Pozwólcie, że wtrącę trzy grosze. Jako, że użytkowałem i użytkuję omawiane samochody prywatnie doszedłem do następującego wniosku:
Najmniej problemów miałem z Ducato 1994r., potem z 2004r., posiadam obecnie z 2010r. (od nowości) i prócz słabej blachy (na gwarancji urwały się mocowania zawiasów tylnych drzwi) i lakieru do silnika 2,3 120KM nie mogę się doczepić. Na liczniku 320kkm, przez ten czas 3 razy kpl sprzęgło i 1 nowa skrzynia biegów, pomijam sprawy czysto eksploatacyjne typu olej, tarcze, klocki. Miałem też Jumpera od nowości 2008r. 2,2 120KM (silnik ford), blacha tragiczna jak w Ducato i porównywalnie z Ducato, choć sprzęgło droższe, za to "tylko 2 x zmienione na 360kkm. Transit niski krótki z 2010r. i bez żadnych problemów, za wyjątkiem klocków na tyle (mechanik twierdzi, że ten typ tak ma) i ścierają się szybciej niż w innych samochodach. Do tego Iveco 2010 bez uwag, Berlingo 2009 (najmniej awaryjny), Bipper 2008, Fiorino 2013, Doblo 2013.
Wspomniane wnioski:
Dostawczak który nie jest przeładowany, ma wymieniony olej i filtry co 20kkm, a nie jak proponuje producent co 45kkm, jeździ nim rozsądny kierowca, pojeździ długo i bezawaryjnie. Jak czytam, na ty forum również, że transit jedzie załadowany 2700 kg. ładunku 160km/h, to nie dziwę się że ta konstrukcja nie wytrzymuje eksploatacji.
boruch13 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:57.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.