|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
12-11-2014, 17:51 | #11 | |
ford::average
Zarejestrowany: 28-12-2009
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Model: fusion,focus II
Silnik: 1.4 TDCi,1.8 TDCi
Rocznik: 2006,2009
Postów: 100
|
Odp: Sprzegło w połowie "grzechocze"
Cytat:
|
|
12-11-2014, 18:12 | #12 |
ford::average
Zarejestrowany: 05-11-2014
Model: focus mk2 fl
Silnik: 1.6 tdci 90hp
Rocznik: 2010
Postów: 115
|
Odp: Sprzegło w połowie "grzechocze"
Przebieg mowi sam za siebie, ze juz czas na wymiane dwumasy i sprzegla no chyba ze juz bylo wczesniej wymieniane
Bump: Ja mam przebieg 105000, czy jest prawda ze w silnikach 1.6 tdci dwumasa wytrzymuje dluzej niz w np.1.8 tdci? |
12-11-2014, 19:37 | #13 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 14-08-2013
Model: Focus MK2 FL
Silnik: TDCi 1.8
Rocznik: 2010
Postów: 464
|
Odp: Sprzegło w połowie "grzechocze"
To teraz ja wam powiem o swoim przypadku. Przy przebiegu ok 120 tys km wymieniłem komplet sprzęgło z dwumasą robiłem to w ASO bo miałem GW 12. Objawy były takie że coś grzechotało w połowie wciśniętego sprzęgła. I co po wymianie wszystkiego na nowe dalej jest to samo ASO twierdzi ze tak ma być ten typ tak ma i tyle. Od wymiany zrobiłem już prawie 50 tyś km grzechocze sobei cały czas dwumas nie stuka. Byłem w ASO żeby to grzechotanie sprawdzili bo mam na częsci i montaż gwarancję na 2 lata to mi powiedzieli, że jeśli diagnoza będzie odmowna to będę musiał zapłacić 800 zł za zdjęcie skrzyni i ponowne składanie. Jeżeli faktycznie coś będzie zużyte np łożysko oporowe to mi wymienia za free z gwarancji. Po wszelkich przebojach z ASO az moję się zeby cokolwiek robili bo napewno uznają ze z mojej winy się coś rozwaliło i że źle użytkuję samochód. Także jedzę autem jak się posypie to zrobię w niezależnym serwisie zapłacę z 2500 a nie jak w ASO prawie 4 tys i liczę że będzie spokój na kolejne 100 tys km
|
04-05-2015, 18:55 | #14 |
ford::beginner
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 10-02-2015
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK2 Lift
Silnik: 1,8 TDCI 147 KM 337 Nm by GCS TUNING (HEKO)
Rocznik: 2008
Postów: 9
|
Odp: Sprzegło w połowie "grzechocze"
|
04-05-2015, 19:28 | #15 | |
ford::advanced
Imię: Hubert
Zarejestrowany: 09-01-2015
Skąd: Kościan->Poznań
Model: Ford Focus II FL
Silnik: 1,6 TDCI ECOnetic
Rocznik: 2008
Postów: 235
|
Odp: Sprzegło w połowie "grzechocze"
Cytat:
|
|
04-05-2015, 19:37 | #16 |
Postów: n/a
|
Odp: Sprzegło w połowie "grzechocze"
Jest mozliwośc, ale skoro nie słyszałeś o sposobie takiej jazdy, to nie ma sensu ciągnąć dalej temat.
|
04-05-2015, 19:55 | #17 |
ford::advanced
Imię: Hubert
Zarejestrowany: 09-01-2015
Skąd: Kościan->Poznań
Model: Ford Focus II FL
Silnik: 1,6 TDCI ECOnetic
Rocznik: 2008
Postów: 235
|
Odp: Sprzegło w połowie "grzechocze"
Racja, zbyt OT w tym miejscu.
Muszę przeglądnąć neta w tym temacie. |
04-05-2015, 19:56 | #18 | |
ford::advanced
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 11-09-2014
Skąd: Przyczajony z Czajowic :)
Model: Foka mk.3 Dłuuuga
Silnik: 1,6TDCi 95KM
Rocznik: 2011
Postów: 341
|
Odp: Sprzegło w połowie "grzechocze"
Cytat:
|
|
04-05-2015, 20:46 | #19 |
Postów: n/a
|
Odp: Sprzegło w połowie "grzechocze"
Ja potrafie nawet ruszać z miejsca bez sprzęgła ,40 tonowym zestawem przejechałem pół polski. Iveco miało 15 biegów, aby ruszyć z miejsca, wkładałem na stojącym pojeżdzie i zgaszonym silniku niski bieg, zapalałem silnik na biegu, ruszał, i dalej już szło. Myślę że można tak i na osobowym ruszać, w ekstremalnych warunkach, gdy padnie sprzęgło z braku wysprzęglania, a sprzęgło ciągnie.Ale to wyższa szkoła jazdy którą sie nabywa po latach, o ile jest potrzebna.
|
05-05-2015, 05:47 | #20 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Sprzegło w połowie "grzechocze"
tak, te czasy minęły, teraz młodzież pyta, po co robię przygazówkę przy redukcji biegów itp
|