|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
26-10-2014, 20:50 | #3431 | ||
ford::specialist
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 06-12-2010
Skąd: Katowice
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 TDI 90km AHU/2.0 tdci 140km
Rocznik: 1997/2008
Postów: 795
|
Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy
Cytat:
Bump: Cytat:
|
||
26-10-2014, 20:55 | #3432 |
ford::advanced
Imię: piotr
Zarejestrowany: 19-01-2011
Skąd: Mazowieckie
Model: Vw T4,Vw Sharan 2006
Silnik: 2,5tdi 1,9tdi
Rocznik: 01
Postów: 213
|
Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy
To moim zdaniem moze jest sterownik uwalony.
|
26-10-2014, 21:00 | #3433 |
ford::average
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 25-09-2013
Skąd: Okolice Gdańska
Model: Sharan
Silnik: AUY 1,9 TDI
Rocznik: 2001
Postów: 79
|
Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy
Zwykły vag kkl oraz EDITH i jest połączenie z piecem, jednak jak to EDITH nie zawsze chce się łączyć. Najlepszym rozwiązaniem do starszych sterowników to zegar modułowy, ale na to trzeba przeznaczyć około 150-200 zł plus przelotka DIY.
Co do D5WZ z SGA do połowy 2004 roku to tylko VCDS, VCP, VAS, CDIF itp., zegarem i EDITH nie idzie, choć odblokować zegarem da się. HYDRONIC II czyli po połowie 2004r. diagnozuje się zarówno VCDS,VCP,VAS, CDIF jak również zegar i EDITH. Diagnozy są rozdzielone i tak na 5 pinie diagnoza OEM, na 8 eberowa. Pozdrawiam |
27-10-2014, 06:30 | #3434 | ||
ford::specialist
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 06-12-2010
Skąd: Katowice
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 TDI 90km AHU/2.0 tdci 140km
Rocznik: 1997/2008
Postów: 795
|
Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy
Cytat:
Cytat:
|
||
27-10-2014, 08:32 | #3435 | |
ford::average
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 25-09-2013
Skąd: Okolice Gdańska
Model: Sharan
Silnik: AUY 1,9 TDI
Rocznik: 2001
Postów: 79
|
Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy
Cytat:
Pin 4: masa Pin 16: plus Pin 7: linia k czyli diagnoza Urządzenie: Pin 1: plus Pin 2: masa Pin 5: diagnoza Pin 6: plus po zapłonie Oczywiście piec i vag muszą mieć tą samą różnicę potencjałów czyli wspólna masa i plus. Najlepiej jakbyś zrobił sobie przelotkę kablową między wtyczką pieca, a gniazdem z auta, a z niej wyciągnął plus pin1, masę pin 2, plus pin 6, plus pin 7 i diagnozę pin 7 dla Vag-a kkl. Wpinając zegar w tę przelotkę będziesz miał możliwość diagnozy i start urządzenia. Pozdrawiam |
|
27-10-2014, 10:03 | #3436 | ||
ford::expert
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,676
|
Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy
Cytat:
Cytat:
Zakończmy to tak. Wyslę ci inny sprawdzony mój piec D3WZ, zamienisz, odeślesz stary i zobaczymy co się z nim złego stało.... |
||
27-10-2014, 12:02 | #3437 | |
ford::specialist
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 06-12-2010
Skąd: Katowice
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 TDI 90km AHU/2.0 tdci 140km
Rocznik: 1997/2008
Postów: 795
|
Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy
Wlasnie nie chce po najmniejszej linii oporu wiadomo kazdy liczy na grosz a za darmo w polsce umarlo wiec nie chce Ciebie naciagac na koszty chce wyczerpac wszystkie mozliwosci jakie sa o jesli dalej bedzie problem dopiero wtedy bedziemy sie zastanawiac a wiadomo wole to co bylo w aucie od poczatku i regenerowac
Bump: Cytat:
|
|
27-10-2014, 13:54 | #3438 | |
ford::average
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 25-09-2013
Skąd: Okolice Gdańska
Model: Sharan
Silnik: AUY 1,9 TDI
Rocznik: 2001
Postów: 79
|
Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy
Cytat:
Pozdrawiam |
|
27-10-2014, 15:18 | #3439 |
ford::specialist
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 06-12-2010
Skąd: Katowice
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 TDI 90km AHU/2.0 tdci 140km
Rocznik: 1997/2008
Postów: 795
|
Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy
A gdzie mozna znalezc te zegary bo szukalem wczoraj i nie moglem znalezc
|
27-10-2014, 19:32 | #3440 |
ford::advanced
Imię: piotr
Zarejestrowany: 19-01-2011
Skąd: Mazowieckie
Model: Vw T4,Vw Sharan 2006
Silnik: 2,5tdi 1,9tdi
Rocznik: 01
Postów: 213
|
Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy
Zrob jak radzi Stefano.Jak kupisz zegar 200zl nie twoje.I to nie zalatwi do konca sprawe gdyz musisz i tak naprawic usterke.Wiec koszty rosna.
Ja jestem Heppy gdyz chyba udalo mi sie opanowac sytuacje z moim Airtroniciem D2. Wina byla najprawdopodobniej po stronie paliwa.Dalem oddzielne ujecie z przewodu z baku i jest dobrze.Chodzi na średnich obrotach bez przerwy.W busie mozna siedziec w ciepelku.Jeszcze musze zrobic aby mi w kabinie grzalo oprocz przestrzeni ladunkowej (jakies dodatkowe odgalezienie,lub wyjme tylko szybke w sciance i zime jakos przemorduje).Na najmniejszych sie wylacza po jakims czasie.Ale to moze kwestia czasu i to sie naprawi. Lub sie wyjasni co i jak z czasem. W Seacie tez zamontowalem wylacznik na 3 razy,aby decydowac kiedy ma pracowac a kiedy nie.Z czasem zaloze pomke aby podgrzewac bez zapalonego auta.Ale to plany na przyszly rok. Ostatnio edytowane przez peters ; 27-10-2014 o 19:35 |
Tagi |
diagnostyka silnika , temperatura silnika , webasto |
|
|