|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-09-2014, 10:24 | #1 |
ford::advanced
Imię: Michał
Zarejestrowany: 17-03-2009
Skąd: Białystok
Model: mk5, mk6, master,LT46,canter
Silnik: 2.5d;2.0;1.9 ;2,2; 2,8; 2,8
Rocznik: 1997, 2003, 2005, 2005, 1997,2003
Postów: 307
|
Układ paliwowy 2.4 TDci schemat
Witam sporo pytań więc w pkt:
1. Nie mogę zatankować paliwa na stacji odbija pistolet robi się podciśnienie i odbija ropę. Miałem czyszczony układ czy coś źle poskładane ? 2. Auto gdy zimne nie odpala zapowietrzony układ. 3. Sprężynka przy obciążeniu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Błąd wywołujący sprężynkę : P 0251 Błąd powodujący zgaszenie silnika P 1211 Od czego zacząć sprawdzanie szczelności: wtryski mam zregenerowane, pompa używana sprawna, Potrzebuje jakiegoś schematu budowy zbiornika paliwa wraz z przewodami. Dziękuję z góry za pomoc Ostatnio edytowane przez bksfuo ; 18-09-2014 o 10:28 |
18-09-2014, 11:26 | #2 | ||||
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: Układ paliwowy 2.4 TDci
Cytat:
Dwa dodatkowe odpowietrzenia oznaczone zielonymi strzałkami pracują samoczynnie, niezależnie. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Cytat:
Ale może być za małe ciśnienie na listwie (P2291) z winy pompy (podczas kręcenia ma być 350 barów, +/-50 barów). Cytat:
Cytat:
Generalnie: może być tylko zapowietrzanie się, może być tylko zwalona pompa, a może być it, i to... Nawet nie pytam już o regeneracje wtrysków - czy można ufać, że była prawidłowa, na oryginalnych częściach.
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 18-09-2014 o 11:42 |
||||
18-09-2014, 15:34 | #3 | ||
ford::advanced
Imię: Michał
Zarejestrowany: 17-03-2009
Skąd: Białystok
Model: mk5, mk6, master,LT46,canter
Silnik: 2.5d;2.0;1.9 ;2,2; 2,8; 2,8
Rocznik: 1997, 2003, 2005, 2005, 1997,2003
Postów: 307
|
Odp: Układ paliwowy 2.4 TDci
Cytat:
Bump: Cytat:
Czy ingerencja typu dołożenie dodatkowego filtra powietrza może mieć wpływ na całość układu bo mam tak zrobione, że jest wstawiony 2 filtr paliwa który przelewy filtruje. Jeszcze takie małe znalezisko na 3biegu na maksymalnych obrotach idzie łomot z silnika jak by wtrysk stukał. Ostatnio edytowane przez bksfuo ; 18-09-2014 o 15:40 |
||
18-09-2014, 16:15 | #4 | |||
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: Układ paliwowy 2.4 TDci
Cytat:
Cytat:
Cytat:
__________________
Zgredzik |
|||
19-09-2014, 08:51 | #5 |
ford::advanced
Imię: Michał
Zarejestrowany: 17-03-2009
Skąd: Białystok
Model: mk5, mk6, master,LT46,canter
Silnik: 2.5d;2.0;1.9 ;2,2; 2,8; 2,8
Rocznik: 1997, 2003, 2005, 2005, 1997,2003
Postów: 307
|
Odp: Układ paliwowy 2.4 TDci schemat
Ingerowałem w ten sposób, że założyłem vw filtr paliwa gdyż miałem podstawę pękniętą.
To duży problem ? Idę robić bak dzięki Wojtku za schemat. Poszukam i kupie nowe przelewy, później ids- a . |
19-09-2014, 10:10 | #6 | ||
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: Układ paliwowy 2.4 TDci
Cytat:
Pytanie jest, czy to nie jest łomot mechaniczny od układu korbowo-tłokowego. Mam uczulenie na to, bo w końcu mój korbowód już raz pofrunął w kosmos... Cytat:
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 19-09-2014 o 10:13 |
||
19-09-2014, 10:43 | #7 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo mk3
Silnik: 130 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 824
|
Odp: Układ paliwowy 2.4 TDci schemat
Jest pewien "niuans" w pompach, o którym mówił mi mechanik od pomp ale nie zdradził szczegółów. Podobno sprawna mechanicznie pompa, nie spiłowana i nie zużyta zbyt mocno może mieć słabą wydajność przy dynamicznym przyspieszaniu. Wymaga rozbiórki i jakiegoś zabiegu "kosmetycznego" i wydajność wraca. Ale nie wiem co to jest. W każdym razie nie jest to żadne "druciarstwo" tylko usunięcie jakiejś drobnej usterki.
|
19-09-2014, 14:34 | #8 | |
ford::average
Zarejestrowany: 21-12-2011
Skąd: Stolica
Model: Transit MK5
Silnik: 2,5d motor 4FB
Rocznik: 1999
Postów: 131
|
Odp: Układ paliwowy 2.4 TDci schemat
Cytat:
__________________
Youngtimer fun |
|
19-09-2014, 16:12 | #9 | |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: Układ paliwowy 2.4 TDci schemat
Cytat:
W pompie CR o wydatku podczas "dynamicznego przyspieszania" decyduje zawór IMV, więc może o wymianie tego zaworu mówił dyskretny mechanik.
__________________
Zgredzik |
|
20-09-2014, 02:02 | #10 | |
ford::advanced
Imię: Michał
Zarejestrowany: 17-03-2009
Skąd: Białystok
Model: mk5, mk6, master,LT46,canter
Silnik: 2.5d;2.0;1.9 ;2,2; 2,8; 2,8
Rocznik: 1997, 2003, 2005, 2005, 1997,2003
Postów: 307
|
Odp: Układ paliwowy 2.4 TDci
Cytat:
Bak zrobiony inna rura była założona wycięta z układu chłodzącego zbyt elastyczna. |
|