|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
31-07-2014, 19:59 | #11 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Po wymianie rozrządu i czyszczeniu pompy paliwa.
tak miałem to na mysli
|
12-08-2014, 08:38 | #12 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 21-01-2009
Skąd: Polska
Model: Ford Focus
Silnik: 1.6 Zetec
Rocznik: 1999
Postów: 17
|
Odp: Po wymianie rozrządu i czyszczeniu pompy paliwa.
Po prawidłowym ustawieniu rozrządu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. jest czym jechać A po czyszczeniu baki i pompy paliwa
zniknął problem falowania obrotów (na rozgrzanym silniku przy biegu jałowym). |