|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
14-07-2014, 07:03 | #31 |
ford::average
Zarejestrowany: 21-07-2010
Skąd: Kraków
Model: Smax
Silnik: TDCi 2,0
Rocznik: 2009
Postów: 111
|
Odp: Rocznik 2011 - korozja i rdza
Trochę odgrzeje kotleta na piękny rudy kolor.
Wczoraj otworzyłem maskę i przypomniały mi się czasu Focusa I. Na dolnym rancie wykwity rudej – zobaczcie na poniższych zdjęciach. Czy Wy też tak macie, czy to tylko u mnie takie kwiatki. Ciekawe co na to Ford (gwarancja). |
14-07-2014, 09:42 | #32 |
Postów: n/a
|
Odp: Rocznik 2011 - korozja i rdza
Mi powiedzieli (oficjalne pismo od Ford Polska) żebym się cmoknął.
Dla S-Max'ów od 2011 nie robią ocynku dachu + komory silnika... |
14-07-2014, 20:41 | #33 | |
ford::advanced
Imię: Michał
Zarejestrowany: 01-11-2007
Skąd: Krasnystaw
Model: Ford S-MAX PLATINIUM X, Suzuki Jimny 4WD
Silnik: 2.0 TDCI 143 km, 1,3 16V 86 km
Rocznik: 2008, 2003
Postów: 200
|
Odp: Rocznik 2011 - korozja i rdza
Cytat:
U mnie takie cuda (a było ich sporo) wymieniali w moim poprzednim aucie mondeo mk III z 2003 roku w ramach GWARANCJI. Wymieniono mi dwoje drzwi i tylną klapę na NOWE a pozostałe drzwi naprawiono (podobnie jak u ciebie gniły łączenia na rantach). Oczywiście wszystko w ramach 12-letniej gwarancji na perforację nadwozia. Warunek - aktualne coroczne przeglądy "blacharskie" ich kwota to ok 80 pln. Warto z nimi powalczyć o wymianą maski na nową pozdrawiam Michał |
|
14-07-2014, 21:09 | #34 | |
Zablokowany
Imię: janek
Zarejestrowany: 03-08-2012
Skąd: wrocław
Model: mondeo
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2008 136km
Postów: 374
|
Odp: Rocznik 2011 - korozja i rdza
Cytat:
|
|
15-07-2014, 06:08 | #35 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-06-2004
Skąd: Komorów
Model: S-Max
Silnik: TDCi 163 Powershift
Rocznik: 2011
Postów: 40
|
Odp: Rocznik 2011 - korozja i rdza
Pokrywa silnika w moim też rdzewieje w tym samym miejscu. To wygląda na jakiś seryjny problem. Mam nadzieję, że gwarancja zostanie uznana, bo nie da się tej krawędzi uszkodzić samodzielnie.
__________________
Piotr |
17-07-2014, 16:31 | #36 | |
ford::specialist
Imię: Stanisław
Zarejestrowany: 18-12-2009
Skąd: Mazowsze
Model: s-max
Silnik: 2.0 B
Rocznik: 2009-miot majowy
Postów: 758
|
Odp: Rocznik 2011 - korozja i rdza
Cytat:
|
|
07-08-2014, 23:18 | #37 |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Kraków
Model: S MAX II Titanium 4x4 180 Aut
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 284
|
Odp: Rocznik 2011 - korozja i rdza
Potwierdzam, u mnie też zaczyna się już coś dziać w tym miejscu, widzę że pękła mastyka i już ja odspoiło, czyli puchnie pod spodem.
A myślałem że takie cuda to w Mondeo MKIII w 2004 tylko. Na pocieszenie mogę tylko powiedzieć, że niedawno kupowałem bratu Puga 308 z 2011 roku i jest to samo, na klapie i na masce od spodu... Teraz taki standard. W zasadzie to moja wina bo kto to widział jeździć aż 3 lata S-Maxem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dobrze że fabrykę w Genk zamknęli jednak..
__________________
_ Ostatnio edytowane przez pawel2m ; 07-08-2014 o 23:22 |
08-08-2014, 05:53 | #38 |
ford::average
Zarejestrowany: 21-07-2010
Skąd: Kraków
Model: Smax
Silnik: TDCi 2,0
Rocznik: 2009
Postów: 111
|
Odp: Rocznik 2011 - korozja i rdza
… na pocieszenie – w moim przypadku naprawione w ramach gwarancji na blachę.
|
08-08-2014, 08:11 | #39 |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Kraków
Model: S MAX II Titanium 4x4 180 Aut
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 284
|
Odp: Rocznik 2011 - korozja i rdza
Tylko na ile taka naprawa pomoże, ojeciec jedździł z Mondeo na takie naprawy co roku.
Tia i co teraz robić nerwowo oglądać co chwilę mastykę na klapie, drzwiach i masce, czy aby nie puchnie. Jaja. To co się wydawało że przeszło do historii wróciło w pełnej krasie..... w samchodzie za 150 000 tysięcy...
__________________
_ |
08-08-2014, 08:20 | #40 |
ford::average
Zarejestrowany: 21-07-2010
Skąd: Kraków
Model: Smax
Silnik: TDCi 2,0
Rocznik: 2009
Postów: 111
|
Odp: Rocznik 2011 - korozja i rdza
Powiedzieli, że korozja nie była jeszcze wielka i dwa lata powinno wytrzymać.
Proszę dbać o przeglądy i zapraszamy znowu na renowację. |
Tagi |
korozja , rdza , s-max |
|
|