Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford S-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 14-07-2014, 07:03   #31
MikiJ
ford::average
 
Zarejestrowany: 21-07-2010
Skąd: Kraków
Model: Smax
Silnik: TDCi 2,0
Rocznik: 2009
Postów: 111
Domyślnie Odp: Rocznik 2011 - korozja i rdza

Trochę odgrzeje kotleta na piękny rudy kolor.
Wczoraj otworzyłem maskę i przypomniały mi się czasu Focusa I. Na dolnym rancie wykwity rudej – zobaczcie na poniższych zdjęciach.
Czy Wy też tak macie, czy to tylko u mnie takie kwiatki.
Ciekawe co na to Ford (gwarancja).
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg DSC_0072.jpg (95.1 KB, 482 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg DSC_0071.jpg (93.7 KB, 447 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg DSC_0070.jpg (94.8 KB, 411 wyświetleń)

MikiJ jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-07-2014, 09:42   #32
arain
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Rocznik 2011 - korozja i rdza

Mi powiedzieli (oficjalne pismo od Ford Polska) żebym się cmoknął.
Dla S-Max'ów od 2011 nie robią ocynku dachu + komory silnika...
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-07-2014, 20:41   #33
michał71
ford::advanced
 
Avatar michał71
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 01-11-2007
Skąd: Krasnystaw
Model: Ford S-MAX PLATINIUM X, Suzuki Jimny 4WD
Silnik: 2.0 TDCI 143 km, 1,3 16V 86 km
Rocznik: 2008, 2003
Postów: 200
Domyślnie Odp: Rocznik 2011 - korozja i rdza

Cytat:
Napisał MikiJ Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Trochę odgrzeje kotleta na piękny rudy kolor.
Wczoraj otworzyłem maskę i przypomniały mi się czasu Focusa I. Na dolnym rancie wykwity rudej – zobaczcie na poniższych zdjęciach.
Czy Wy też tak macie, czy to tylko u mnie takie kwiatki.
Ciekawe co na to Ford (gwarancja).

U mnie takie cuda (a było ich sporo) wymieniali w moim poprzednim aucie mondeo mk III z 2003 roku w ramach GWARANCJI. Wymieniono mi dwoje drzwi i tylną klapę na NOWE a pozostałe drzwi naprawiono (podobnie jak u ciebie gniły łączenia na rantach). Oczywiście wszystko w ramach 12-letniej gwarancji na perforację nadwozia. Warunek - aktualne coroczne przeglądy "blacharskie" ich kwota to ok 80 pln. Warto z nimi powalczyć o wymianą maski na nową
pozdrawiam
Michał
michał71 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-07-2014, 21:09   #34
janek001
Zablokowany
 
Imię: janek
Zarejestrowany: 03-08-2012
Skąd: wrocław
Model: mondeo
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2008 136km
Postów: 374
Domyślnie Odp: Rocznik 2011 - korozja i rdza

Cytat:
Napisał MikiJ Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Trochę odgrzeje kotleta na piękny rudy kolor.
Wczoraj otworzyłem maskę i przypomniały mi się czasu Focusa I. Na dolnym rancie wykwity rudej – zobaczcie na poniższych zdjęciach.
Czy Wy też tak macie, czy to tylko u mnie takie kwiatki.
Ciekawe co na to Ford (gwarancja).
Masakra ! A raty zdążyłeś spłacić ? Normalne cofnięcie się do ery Poloneza one też tak gniły , tylko były sporo tańsze !
janek001 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-07-2014, 06:08   #35
Piotr44
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 02-06-2004
Skąd: Komorów
Model: S-Max
Silnik: TDCi 163 Powershift
Rocznik: 2011
Postów: 40
Domyślnie Odp: Rocznik 2011 - korozja i rdza

Pokrywa silnika w moim też rdzewieje w tym samym miejscu. To wygląda na jakiś seryjny problem. Mam nadzieję, że gwarancja zostanie uznana, bo nie da się tej krawędzi uszkodzić samodzielnie.
__________________
Piotr
Piotr44 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-07-2014, 16:31   #36
szmelcmax
ford::specialist
 
Imię: Stanisław
Zarejestrowany: 18-12-2009
Skąd: Mazowsze
Model: s-max
Silnik: 2.0 B
Rocznik: 2009-miot majowy
Postów: 758
Domyślnie Odp: Rocznik 2011 - korozja i rdza

Cytat:
Napisał Piotr44 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
To wygląda na jakiś seryjny problem
Ja myślę ze jest inaczej. Wychodząc na przeciw swoim klientom Ford postanowił wznowić zaniechaną jakiś czas temu wersję nadwozi swoich modeli. Teraz do niej powraca. To po prostu specjalna nie limitowana edycja: S-max Corozya. Są przypuszczenia, że będzie ona rozszerzana na pozostałe modele. W końcu tradycję marki i przyzwyczajenia klientów należy szanować.
szmelcmax jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-08-2014, 23:18   #37
pawel2m
ford::advanced
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Kraków
Model: S MAX II Titanium 4x4 180 Aut
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 284
Domyślnie Odp: Rocznik 2011 - korozja i rdza

Potwierdzam, u mnie też zaczyna się już coś dziać w tym miejscu, widzę że pękła mastyka i już ja odspoiło, czyli puchnie pod spodem.

A myślałem że takie cuda to w Mondeo MKIII w 2004 tylko.


Na pocieszenie mogę tylko powiedzieć, że niedawno kupowałem bratu Puga 308 z 2011 roku i jest to samo, na klapie i na masce od spodu...

Teraz taki standard.

W zasadzie to moja wina bo kto to widział jeździć aż 3 lata S-Maxem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


Dobrze że fabrykę w Genk zamknęli jednak..
__________________
_

Ostatnio edytowane przez pawel2m ; 07-08-2014 o 23:22
pawel2m jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-08-2014, 05:53   #38
MikiJ
ford::average
 
Zarejestrowany: 21-07-2010
Skąd: Kraków
Model: Smax
Silnik: TDCi 2,0
Rocznik: 2009
Postów: 111
Domyślnie Odp: Rocznik 2011 - korozja i rdza

… na pocieszenie – w moim przypadku naprawione w ramach gwarancji na blachę.
MikiJ jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-08-2014, 08:11   #39
pawel2m
ford::advanced
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Kraków
Model: S MAX II Titanium 4x4 180 Aut
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 284
Domyślnie Odp: Rocznik 2011 - korozja i rdza

Tylko na ile taka naprawa pomoże, ojeciec jedździł z Mondeo na takie naprawy co roku.


Tia i co teraz robić nerwowo oglądać co chwilę mastykę na klapie, drzwiach i masce, czy aby nie puchnie. Jaja.

To co się wydawało że przeszło do historii wróciło w pełnej krasie..... w samchodzie za 150 000 tysięcy...
__________________
_
pawel2m jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-08-2014, 08:20   #40
MikiJ
ford::average
 
Zarejestrowany: 21-07-2010
Skąd: Kraków
Model: Smax
Silnik: TDCi 2,0
Rocznik: 2009
Postów: 111
Domyślnie Odp: Rocznik 2011 - korozja i rdza

Powiedzieli, że korozja nie była jeszcze wielka i dwa lata powinno wytrzymać.
Proszę dbać o przeglądy i zapraszamy znowu na renowację.
MikiJ jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
korozja , rdza , s-max



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:23.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.