|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
26-05-2014, 12:02 | #11 | ||
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,052
|
Odp: upgrade na 163KM- gdzie i za ile?
Cytat:
Cytat:
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
||
26-05-2014, 12:09 | #12 |
ford::average
Zarejestrowany: 27-08-2012
Skąd: Bydzia
Model: Arteon Elegance
Silnik: 2.0 TSI 190KM
Rocznik: 2019
Postów: 54
|
Odp: upgrade na 163KM- gdzie i za ile?
dzięki za łopatologię Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
no to czekam na mody innych silników... |
26-05-2014, 12:33 | #13 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,052
|
Odp: upgrade na 163KM- gdzie i za ile?
Cytat:
- istnienia na raz w sterowniku silnika dwóch różnych map (tak jest w sterowniku Delphi) - wtedy jedynie przełączamy aktywną mapę. - istnienia kilku wersji softu (różniących się mocą "fabyczną") do tego samego silnika. Tak jest np. w ecoboostach 1,6 - jest wersja 150PS i wersja 182PS. Wtedy trzeba przegrać tą mocniejszą na miejsce tej słabszej. Jest to technicznie trudniejsze. Oba warianty dają w efekcie "inny" silnik fabryczny - czyli potencjalnie dający się dalej upograde'ować fordowskimi kolejnymi wersjami kalibracji.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 26-05-2014 o 12:57 |
|
26-05-2014, 12:45 | #14 |
ford::average
Zarejestrowany: 27-08-2012
Skąd: Bydzia
Model: Arteon Elegance
Silnik: 2.0 TSI 190KM
Rocznik: 2019
Postów: 54
|
Odp: upgrade na 163KM- gdzie i za ile?
OK.
Mam jasność co do Delphi. Ale co w takim razie ze wskazanym przeze mnie silnikiem? Rozumiem z tego, że wgrywacie inną wersję softu (z zachowaniem oryginalnej w przypadku niepowodzenia) i technicznie jest to możliwe? |
26-05-2014, 12:52 | #15 | |
ford::expert
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
|
Odp: upgrade na 163KM- gdzie i za ile?
Cytat:
Możesz jechac na zrobienie chipa, ale nie ma mozliwosci wgrania innego fabrycznegoi oprogramowania do twojego silnika, bo takowe nie wystepuje!
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI |
|
26-05-2014, 12:56 | #16 |
FCP member
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,158
|
Odp: upgrade na 163KM- gdzie i za ile?
w 2008 nie było w cenniku przecież wersji 163 (pojawiła się w 2010), więc u Ciebie pozostaje chiptuning
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
26-05-2014, 12:56 | #17 |
ford::average
Zarejestrowany: 27-08-2012
Skąd: Bydzia
Model: Arteon Elegance
Silnik: 2.0 TSI 190KM
Rocznik: 2019
Postów: 54
|
Odp: upgrade na 163KM- gdzie i za ile?
Tak, tak ciężko mi to zrozumieć.
Szukam, kolego i pytam grzecznie. Na tyle kombinacji, modyfikacji, klonów itp. czasami jest możliwa adaptacja. Kto pyta nie błądzi. Podejrzewam, że wiele osób ma teraz jasność, dzięki Twojej "uprzejmości". |
26-05-2014, 14:38 | #18 | |
ford::professional
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 22-05-2012
Skąd: Poznań
Model: Mondeo MK5 FL Titanium
Silnik: 2.0 A8 EcoBlue 190KM
Rocznik: 2019, I rej. 2020
Postów: 1,311
|
Odp: upgrade na 163KM- gdzie i za ile?
Cytat:
|
|
26-05-2014, 14:48 | #19 |
FCP member
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,158
|
Odp: upgrade na 163KM- gdzie i za ile?
chip
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
26-05-2014, 21:30 | #20 | ||||
ford::expert
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
|
Odp: upgrade na 163KM- gdzie i za ile?
Cytat:
post nr9 Cytat:
Cytat:
Ale po postach nr 11 i 13 gdzie ponownie jest powiedziane, że twojego silnika ta opcja nie dotyczy, Ty nadal swoje ... post nr14 Cytat:
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI |
||||