Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford C-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 25-05-2014, 23:51   #1
Zduniol
ford::beginner
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 08-05-2013
Skąd: Świętochłowice
Model: Ford Focus C-Max i Ford Fiesta
Silnik: 1,8 TDCI i 1.3 benzyna
Rocznik: 2006 i 2008
Postów: 22
Domyślnie Dziwne zachowanie zespołu napędowego.

Jeżeli podobny post już gdzieś jest to przepraszam. Mój samochód na pierwszym i drugim biegu w okolicach 1800 obrotów (1.8 tdci) przez ok sekundę traci moc i słychać przy tym dziwny dźwięk, jak by się ślizgało sprzęgło (przynajmniej ja to tak kojarzę po objawach). Samochód odczuwalnie zwalnia po czym dalej jedzie normalnie. Myślałem że to wina sprzęgła, ale niedawno wymieniłem dwumasę wraz ze sprzęgłem a problem nadal istnieje. Jest to dość irytujące. Zdarzy mu się też szarpnąć w sytuacji puszczenia gazu, zejścia do ok 1500 obrotów (3 bieg, przy tym to zauważyłem ale nie zawsze tak sie dzieje) Auto nie wyswietla żadnych błędów, pali normalnie, nic poza tym się nie dzieje. Moze ma ktoś jakies doświadczenie w tym temacie? Czy jechać z tym do serwisu czy może jestem w stanie sam coś naprawić? Mechanikiem z wykształcenia nie jestem ale wiele rzeczy naprawiam sam. Proszę o pomoc.

Zduniol jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-08-2014, 16:07   #2
polex9
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 14-06-2009
Model: ford focus
Silnik: 1,6 benzyna
Rocznik: 1999
Postów: 13
Domyślnie Odp: Dziwne zachowanie zespołu napędowego.

Witam wszystkich . Mam oto taki problem z moim Ford Focus 1,6 16V 1999r. Pewnego dnia jechałem i auto mi zgasło w czasie jazdy - niestety już go nie odpaliłem . Po wizycie u mechaika została wymieniona pompa paliwa . Mechanior skasował 400 stówki - super fajnie auto odpala i jdzie - wszystko na pierwszy rzut oka ok. No az pewnego dnia żonka melduje że jedziemy do teściowej ( ok 80 km ). Jedziemy super fajnie autko naprawione , . Jednak po przejechaniu 30 km ja próbuje przyspieszyc , wciskam pedał i autko zwalnia ( z górki jeszcze fajnie ale pod górkę redukcja do 2 i bez wciskania pedały gazu prawie na wolnych obrotach jedzie 20 km/h ( w miedzyczasie zapaliła sie kontrolka silnika). Ok gasze silnik troche ostygł i znowu auto rzwawe, jednak rzwawości wystarczyło na 8 km i procedura od nowa . Dojechałem do teściowej i autko do mechaniora . Odbieram mechanior wymienił przekażnik pompy (135zł zapłaciłem ) . Wracamy do domku "autko naprawione" po 30 km znowu ja mu w gaz a ten zwalnia . Panowie o co chodzi z ta moja foczką bo znudziło mi sie bezsensowne wydawanie pieniędzy . Ma ktoś jakis pomysł -- będę wdzieczny.Pozdrawiam
polex9 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-08-2014, 18:13   #3
szafarek
ford::specialist
 
Avatar szafarek
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 18-01-2007
Skąd: okolice Poznania
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2016
Postów: 900
Domyślnie Odp: Dziwne zachowanie zespołu napędowego.

Cytat:
Napisał polex9 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Witam wszystkich . Mam oto taki problem z moim Ford Focus 1,6 16V 1999r. Pewnego dnia jechałem i auto mi zgasło w czasie jazdy - niestety już go nie odpaliłem . Po wizycie u mechaika została wymieniona pompa paliwa . Mechanior skasował 400 stówki - super fajnie auto odpala i jdzie - wszystko na pierwszy rzut oka ok. No az pewnego dnia żonka melduje że jedziemy do teściowej ( ok 80 km ). Jedziemy super fajnie autko naprawione , . Jednak po przejechaniu 30 km ja próbuje przyspieszyc , wciskam pedał i autko zwalnia ( z górki jeszcze fajnie ale pod górkę redukcja do 2 i bez wciskania pedały gazu prawie na wolnych obrotach jedzie 20 km/h ( w miedzyczasie zapaliła sie kontrolka silnika). Ok gasze silnik troche ostygł i znowu auto rzwawe, jednak rzwawości wystarczyło na 8 km i procedura od nowa . Dojechałem do teściowej i autko do mechaniora . Odbieram mechanior wymienił przekażnik pompy (135zł zapłaciłem ) . Wracamy do domku "autko naprawione" po 30 km znowu ja mu w gaz a ten zwalnia . Panowie o co chodzi z ta moja foczką bo znudziło mi sie bezsensowne wydawanie pieniędzy . Ma ktoś jakis pomysł -- będę wdzieczny.Pozdrawiam
Do sprawdzenie pedał przyspieszenia jest tam potencjometr który się wyciera.
Po tylu latach pewnie będzie do wymiany - koszt ok 400 zł.

BTW, pisz w odpowiednim dziale, ten jest od c-maxa a ty piszesz o FF I.

Bump:
Cytat:
Napisał Zduniol Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Auto nie wyswietla żadnych błędów, pali normalnie, nic poza tym się nie dzieje. .
Gdzie nie wyświetla błędów ? Na licznikach czy był sprawdzany choćby elm...
__________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci Titanium ->> 180KM / 400 Nm
Ford Kuga 2.0 Tdci Individual ->> 163KM / 340 Nm
szafarek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:31.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.