|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
23-02-2014, 08:30 | #451 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 14-08-2013
Model: Focus MK2 FL
Silnik: TDCi 1.8
Rocznik: 2010
Postów: 464
|
Odp: Dostęp do nagrzewnicy
Sytuacja jest następująca obieg zamkniety, grzanie na ful, nawiew na maxa i leci zimne po ok 3 moze 4 minutach zaczyna leciec coraz cieplejsze powietrze. Czyli wszystko powinno być ok.
|
23-02-2014, 19:07 | #452 |
ford::specialist
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Kraków
Model: MONDEO MK4 FL TITANIUM S @ 2.2 230/500 + C-MAX TITANIUM 2014 2.0 @ 200/400
Silnik: 2.2 tdci + 2.0 tdci
Rocznik: 2013, 2014
Postów: 928
|
Odp: Dostęp do nagrzewnicy
no wg mnie masz coś nie teges, po 4 minutach to troche za długo zważywszy, ze teraz są temperatury na plusie. Grzałka nagrzewa się prawie momentalnie, więc wyczuwalne powietrze powinno lecieć już +/- po minucie max.
|
23-02-2014, 19:41 | #453 | |
ford::expert
Imię: Radek
Zarejestrowany: 06-10-2013
Skąd: Zielona Góra
Model: Focus Mk2
Silnik: 1.6tdci 90ps
Rocznik: 09.2009
Postów: 2,551
|
Odp: Dostęp do nagrzewnicy
Cytat:
Ostatnio edytowane przez radek70 ; 23-02-2014 o 19:47 |
|
27-02-2014, 20:15 | #454 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 14-08-2013
Model: Focus MK2 FL
Silnik: TDCi 1.8
Rocznik: 2010
Postów: 464
|
Odp: Dostęp do nagrzewnicy
Myślę że już opanowałem temat. U mnie wygląda to tak że na postoju trzeba troszkę poczekać ale jak tylko ruszę ustawię obieg zamknięty to mam ciepło momentalnie. Nie jest to wiadomo ukrop z nawiewów ale leci wyczuwalnie cieplejsze powietrze.
Jeszcze mam takie pytanie czy jak macie ustawione wyświetlanie info o nagrzewnicy czy to procentowe czy on/of świeci się wam złóty trójkąt ostrzegawczy? U mnie jest tak ze jak działa nagrzewnica to się świeci jak przestanie grzać bo silnik się nagrzał to znika. PS. Pochwalę się jeszcze że przerobiłem kabelek firmy MARI i mam teraz przełącznik ms / hs can. Swoją drogą na forum jest wszystko tak łopatologicznie wyjaśnione że łatwiej to się już nie da. |
27-02-2014, 20:44 | #455 | |
ford::expert
Imię: Radek
Zarejestrowany: 06-10-2013
Skąd: Zielona Góra
Model: Focus Mk2
Silnik: 1.6tdci 90ps
Rocznik: 09.2009
Postów: 2,551
|
Odp: Dostęp do nagrzewnicy
Cytat:
Ostatnio edytowane przez radek70 ; 27-02-2014 o 21:16 |
|
15-07-2014, 11:51 | #456 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 14-08-2013
Model: Focus MK2 FL
Silnik: TDCi 1.8
Rocznik: 2010
Postów: 464
|
Odp: Dostęp do nagrzewnicy
Cześć,
Mam pytanie w jaki sposób zachowuje się wasza nagrzewnica w chłodne poranki ? Interesuje mnie czy uruchamia się chociaż na chwilę i w jakim zakresie procentowym działa? U mnie po przygodach z ładowaniem nie włącza się rano w cale przy 17 stopniach bądź tylko na chwile i na 30%- 40 % (nowy altek 150 A i nowy aku 80 ah i 700 a) dodawanie gazu nie zmienia parametrów. (panel klimatronika ustawiony na 22 stopnie) Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz czy macie w swoich autach bezpiecznik F21 20 A w skrzynce bezpieczników pod maska silnika. Według instrukcji jest to bezpiecznik do dodatkowej nagrzewnicy ja u siebie go nie mam. Patrząc na schemat jest on odpowiedzialny za włączanie nagrzewnicy po przekręceniu stacyjki. Czyli wyjaśniła by sie sprawa działania nagrzewnicy na postoju bez zapalonego silnika. Jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić. Ostatnio edytowane przez Harisonl ; 15-07-2014 o 12:44 |
15-07-2014, 12:09 | #457 |
ford::average
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 25-08-2009
Skąd: Wrocław
Model: Focus 5d Platinium X
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2009
Postów: 199
|
Odp: Dostęp do nagrzewnicy
Wszystko zależy od temperatury w środku auta (przy climatroniku) i na zewnątrz oraz temperatury silnika (poniżej 70st z tego co pamiętam). Jak ustawisz kilka stopni więcej niż w środku nagrzewnica w chłodny poranek, przy 17st na pewno powinna się odpalić. Nagrzewnica będzie działać tylko na zapalonym silniku. Był przypadek działania po przekręceniu stacyjki ale to wyjątek od reguły, szczegółów nie pamiętam.
|
15-07-2014, 12:15 | #458 |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,055
|
Odp: Dostęp do nagrzewnicy
F11 (20A) to "Włącznik zapłonu" jak go nie masz, to znaczy masz samochód "telepatyczny", bo stacyjka nie działa... No chyba, że masz keyfree...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
15-07-2014, 12:37 | #459 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 14-08-2013
Model: Focus MK2 FL
Silnik: TDCi 1.8
Rocznik: 2010
Postów: 464
|
Odp: Dostęp do nagrzewnicy
Proszę zobaczyć mój post 413 w tym wątku i ostatnie zdjęcie to jest moj gem i skrzynka bezpieczników z silnika. No chyba że coś żle patrze na instrukcję i na skrzynkę.
Bump: Ehh sorry pomyliłem F 21 mi brakuje Przepraszam za moja nie uwagę. Ostatnio edytowane przez Harisonl ; 15-07-2014 o 12:45 |
15-07-2014, 12:46 | #460 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,055
|
Odp: Dostęp do nagrzewnicy
Cytat:
F21 jest od webasto a nie od PTC...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 15-07-2014 o 12:50 |
|