Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Tuning
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 18-12-2013, 14:03   #11
_Big_Mac_
ford::advanced
 
Avatar _Big_Mac_
 
Zarejestrowany: 11-04-2013
Skąd: Wrocław
Model: Focus III kombi
Silnik: 1.6 ecoboost 150 @ 182
Rocznik: 2013
Postów: 242
Domyślnie Odp: turbosprężarka Borg Wagner KP39

To tłumaczy zestawy w stylu MP 200 Monotune, gdzie do chiptuningu dokładają ICek.

_Big_Mac_ jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-12-2013, 14:25   #12
Spock
Zablokowany
 
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 22-02-2010
Skąd: Karlsruhe/Gdańsk
Model: A6 4G 3.0TDI Quattro
Silnik: kleklekleklekle
Rocznik: 2011
Postów: 106
Domyślnie Odp: turbosprężarka Borg Wagner KP39

Cytat:
Napisał Orzelek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
1.6EB w pełni wystarcza do dobrego poruszania się w przedziale dozwolonych prędkości
Tobie wystarcza.Dla mnie juz 2.0 jest mondku ociezale.I nie chodzi mi tutaj o szalenstwa i sciganie sie z kazdym na drodze.Chodzi po prostu o odczucie za kierownica.
Spock jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-12-2013, 12:39   #13
zombie6
ford::professional
 
Zarejestrowany: 12-02-2013
Model: Focus III
Silnik: 1.6 Ecoboost 182 KM
Rocznik: 2012
Postów: 1,110
Domyślnie Odp: turbosprężarka Borg Wagner KP39

Cytat:
Napisał Spock Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tobie wystarcza.Dla mnie juz 2.0 jest mondku ociezale.I nie chodzi mi tutaj o szalenstwa i sciganie sie z kazdym na drodze.Chodzi po prostu o odczucie za kierownica.
Mondeo w ostatnim "Motorze" 1.6 EB 160 KM (na hamowni mają ponad 170 KM) przyspieszał do setki w 9,2 s, 60-100 km/h w 7,0 s na IV-ce, a 80-120 km/h na VI-ce w 12,5 s.
Dla porównania Honda Acoord 2.0 i-vtec 156 KM na VI biegu od 80-120 km/h przyspiesza w 20 s.....
Jak na tą masę osiągi bardzo dobre, a odczucia na drodze są potęgowane przez znakomitą elastyczność na wyższych biegach, w sumie ten motor nawet w Mondeo daje radę co podkreślali w teście, szczególnie jego płynność się podobała.

Bump:
Cytat:
Napisał Orzelek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Bez przesady - 1.6EB w pełni wystarcza do dobrego poruszania się w przedziale dozwolonych prędkości. Jak zwykle jeździsz w przedziale prędkości ponad 150km/h, to i 240KM okaże się za słabe.
Bez jaj, ja jeżdżę mega często powyżej 150 km/h i nie ma najmniejszych problemów dla 1.6 EB śmigać i 200 km/h +, a prędkości do 200 km/h to mały pikuś Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. W przedziale dozwolonych prędkości to i 1.0 EB w Mondeo da radę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Bump:
Cytat:
Napisał Atlis Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
pisalem o tym na fkp - ICek nie wyrabia. jezeli ktos sie decyduje na strojenie, to koniecznie trzeba zmienic na wydajniejszy. teraz kiedy jest chlodno nie ma problemu, ale jak jest 30C to foka puchnie.
To szkoda, bo wersja 182 KM daje radę, były w tym roku upały i właśnie byłem zdziwiony ze auto tak dobrze jedzie przy temp. powyżej 30 stopni z włączoną klimą, ale wynika z tego że Mountune wie co robi dając większy IC Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ostatnio edytowane przez zombie6 ; 21-12-2013 o 12:57
zombie6 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-12-2013, 12:56   #14
Spock
Zablokowany
 
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 22-02-2010
Skąd: Karlsruhe/Gdańsk
Model: A6 4G 3.0TDI Quattro
Silnik: kleklekleklekle
Rocznik: 2011
Postów: 106
Domyślnie Odp: turbosprężarka Borg Wagner KP39

Cytat:
Napisał zombie6 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mondeo w ostatnim "Motorze" 1.6 EB 160 KM (na hamowni mają ponad 170 KM) przyspieszał do setki w 9,2 s, 60-100 km/h w 7,0 s, a 80-120 km/h w 12,5 s.
Dla porównania Honda Acoord 2.0 i-vtec 156 KM na VI biegu od 80-120 km/h przyspiesza w 20 s.....
Jak na tą masę osiągi bardzo dobre, a odczucia na drodze są potęgowane przez znakomitą elastyczność na wyższych biegach, w sumie ten motor nawet w Mondeo daje radę co podkreślali w teście, szczególnie jego płynność się podobała.

Porownujesz turbodoladowany silnik z wolnossacym silnikiem Hondy potrzebujacym wysokie obroty.To jest oczywiste ze jego elastycznosc na wysokim biegu bedzie duzo slabsza.

Tak jak pisalem,ja uwazam 2.0EB 240KM w Mondeo za ociezale.W 1.6EB musi byc wtedy jeszcze duzo gorzej.
Spock jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-12-2013, 13:00   #15
zombie6
ford::professional
 
Zarejestrowany: 12-02-2013
Model: Focus III
Silnik: 1.6 Ecoboost 182 KM
Rocznik: 2012
Postów: 1,110
Domyślnie Odp: turbosprężarka Borg Wagner KP39

Cytat:
Napisał Spock Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Porownujesz turbodoladowany silnik z wolnossacym silnikiem Hondy potrzebujacym wysokie obroty.To jest oczywiste ze jego elastycznosc na wysokim biegu bedzie duzo slabsza.

Tak jak pisalem,ja uwazam 2.0EB 240KM w Mondeo za ociezale.W 1.6EB musi byc wtedy jeszcze duzo gorzej.
Ten silnik Hondy do setki sprint też ma słabszy o 1 s wg. testów. Chociaż testy testami, robione są w różnych warunkach, wyniki zależą od wielu czynników, a dla mnie liczą się odczucia z jazdy, a np. pomiędzy moim Focusem 1.6 EB 182 KM, a Accordem 2.0 156 KM ojca jest niewiarygodna wręcz przepaść i w przypadku Accorda faktycznie można powiedzieć że kompletnie nie jedzie, bo nawet na tych wysokich obrotach szału żadnego nie ma, a na niskich i średnich jest wręcz bezradny....
Porównuję więc odczucia z jazdy - 7,0 s na IV-ce 60-100 km/h to bardzo dobry wynik, szczególnie przy tej masie, a właśnie te przyspieszenia na wysokich biegach są ważne, bo to daje przyjemność i bezproblemowe wyprzedzanie. Oczywiście że komuś może być za mało nawet 300 KM, ale uważam że w zwyczajnych warunkach drogowych 1.6 EB w Mondeo spokojnie musi dawać sobie radę.

Ostatnio edytowane przez zombie6 ; 21-12-2013 o 13:12
zombie6 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-12-2013, 13:44   #16
Atlis
ford::professional
 
Avatar Atlis
 
Imię: Marian
Zarejestrowany: 19-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Focke-Wulf
Silnik: 1.6EB 207KM/333Nm
Rocznik: 2011
Postów: 1,389
Domyślnie Odp: turbosprężarka Borg Wagner KP39

zombie6 - troche Accordem 2.0 156KM pojezdzilem i ten silnik jezeli nie jest trzymany powyzej 4,5tys obrotow, to raczej nadaje sie tylko do jazdy na emeryta. Powyzej tych obrotow juz jedzie bardzo przyjemnie.

Spock - niestety PS psuje troche wrazenia z jazdy 2.0EB 240KM.
Atlis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-12-2013, 13:51   #17
zombie6
ford::professional
 
Zarejestrowany: 12-02-2013
Model: Focus III
Silnik: 1.6 Ecoboost 182 KM
Rocznik: 2012
Postów: 1,110
Domyślnie Odp: turbosprężarka Borg Wagner KP39

Cytat:
Napisał Atlis Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
zombie6 - troche Accordem 2.0 156KM pojezdzilem i ten silnik jezeli nie jest trzymany powyzej 4,5tys obrotow, to raczej nadaje sie tylko do jazdy na emeryta. Powyzej tych obrotow juz jedzie bardzo przyjemnie.
Przyjemnie jak przyjemnie, na początku to może się nawet podobać, ale z czasem i na dłuższej trasie najzwyczajniej męczy, ile w końcu można jechać 5000-7000 obr/min i przy niemal każdym wyprzedzaniu przy 60 km/h redukować na dwójkę, chociaż w Accordzie jest jeszcze przynamniej w miarę cicho, bo moim UFO-ku Civicu to łeb urywało. No ale nie o wolnossakach jest ten wątek, bo mają swoje zalety - brak osprzętu, ale w jeździe przy pojemnościach do 2.0 to tylko turbo sprawdza się w obecnych ciężkich autach....
zombie6 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-12-2013, 18:01   #18
Orzelek
ford::average
 
Avatar Orzelek
 
Zarejestrowany: 07-04-2013
Skąd: Wrocław
Model: Galaxy, Galaxy
Silnik: 2.3 Duratec 161KM, Bi-Turbo 210KM
Rocznik: 2009, 2016
Postów: 149
Domyślnie Odp: turbosprężarka Borg Wagner KP39

Cytat:
Napisał Spock Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak jak pisalem,ja uwazam 2.0EB 240KM w Mondeo za ociezale.W 1.6EB musi byc wtedy jeszcze duzo gorzej.
Gorzej tak, ale na pewno nie dużo...
Za to w 2.0EB z PS jest dużo gorzej ze zużyciem paliwa. Różnica w spalaniach jest nieproporcjonalna do różnic w osiągach (elastyczność czy przyspieszenie do 100km/h).
Orzelek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-12-2013, 22:49   #19
Spock
Zablokowany
 
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 22-02-2010
Skąd: Karlsruhe/Gdańsk
Model: A6 4G 3.0TDI Quattro
Silnik: kleklekleklekle
Rocznik: 2011
Postów: 106
Domyślnie Odp: turbosprężarka Borg Wagner KP39

Cytat:
Napisał Orzelek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Gorzej tak, ale na pewno nie dużo...
1.6 do 100 w 9,2....2.0 w 7,5....dla mnie jest to przepasc.Moj klekot potrzebuje w serii ca.6s. A ma w serii tylko 5KM wiecej od 2.0EB.Na aktualnym setupie to juz masakruje 2.0EB.

Bump:
Cytat:
Napisał Atlis Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Spock - niestety PS psuje troche wrazenia z jazdy 2.0EB 240KM.
Dobrze prawiszGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ostatnio edytowane przez Spock ; 21-12-2013 o 22:55
Spock jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-12-2013, 23:40   #20
Atlis
ford::professional
 
Avatar Atlis
 
Imię: Marian
Zarejestrowany: 19-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Focke-Wulf
Silnik: 1.6EB 207KM/333Nm
Rocznik: 2011
Postów: 1,389
Domyślnie Odp: turbosprężarka Borg Wagner KP39

Spock - porównujesz 0-100 auta z napędem na przód z autem z napędem na cztery koła i prawie 2x większym momentem. Nie mówiąc o tym, że bymywy ma za sobą długa historie w realu niepowtarzalnych osiągów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Z przyjemnością bym zobaczył jak się zachowują te auta w realu i w ruchu. Bo osobiście spotkałem już kilka takich asów z 3.0TDI i 3.0d którzy mieli o 40KM więcej niż ja, napęd na tył lub cztery łapy, ale po paru zakrętach patrzyli przed siebie z niedowierzaniem...
Atlis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:41.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.