|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-12-2013, 14:03 | #11 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 11-04-2013
Skąd: Wrocław
Model: Focus III kombi
Silnik: 1.6 ecoboost 150 @ 182
Rocznik: 2013
Postów: 242
|
Odp: turbosprężarka Borg Wagner KP39
To tłumaczy zestawy w stylu MP 200 Monotune, gdzie do chiptuningu dokładają ICek.
|
18-12-2013, 14:25 | #12 | |
Zablokowany
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 22-02-2010
Skąd: Karlsruhe/Gdańsk
Model: A6 4G 3.0TDI Quattro
Silnik: kleklekleklekle
Rocznik: 2011
Postów: 106
|
Odp: turbosprężarka Borg Wagner KP39
Cytat:
|
|
21-12-2013, 12:39 | #13 | |||
ford::professional
Zarejestrowany: 12-02-2013
Model: Focus III
Silnik: 1.6 Ecoboost 182 KM
Rocznik: 2012
Postów: 1,110
|
Odp: turbosprężarka Borg Wagner KP39
Cytat:
Dla porównania Honda Acoord 2.0 i-vtec 156 KM na VI biegu od 80-120 km/h przyspiesza w 20 s..... Jak na tą masę osiągi bardzo dobre, a odczucia na drodze są potęgowane przez znakomitą elastyczność na wyższych biegach, w sumie ten motor nawet w Mondeo daje radę co podkreślali w teście, szczególnie jego płynność się podobała. Bump: Cytat:
Bump: Cytat:
Ostatnio edytowane przez zombie6 ; 21-12-2013 o 12:57 |
|||
21-12-2013, 12:56 | #14 | |
Zablokowany
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 22-02-2010
Skąd: Karlsruhe/Gdańsk
Model: A6 4G 3.0TDI Quattro
Silnik: kleklekleklekle
Rocznik: 2011
Postów: 106
|
Odp: turbosprężarka Borg Wagner KP39
Cytat:
Porownujesz turbodoladowany silnik z wolnossacym silnikiem Hondy potrzebujacym wysokie obroty.To jest oczywiste ze jego elastycznosc na wysokim biegu bedzie duzo slabsza. Tak jak pisalem,ja uwazam 2.0EB 240KM w Mondeo za ociezale.W 1.6EB musi byc wtedy jeszcze duzo gorzej. |
|
21-12-2013, 13:00 | #15 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 12-02-2013
Model: Focus III
Silnik: 1.6 Ecoboost 182 KM
Rocznik: 2012
Postów: 1,110
|
Odp: turbosprężarka Borg Wagner KP39
Cytat:
Porównuję więc odczucia z jazdy - 7,0 s na IV-ce 60-100 km/h to bardzo dobry wynik, szczególnie przy tej masie, a właśnie te przyspieszenia na wysokich biegach są ważne, bo to daje przyjemność i bezproblemowe wyprzedzanie. Oczywiście że komuś może być za mało nawet 300 KM, ale uważam że w zwyczajnych warunkach drogowych 1.6 EB w Mondeo spokojnie musi dawać sobie radę. Ostatnio edytowane przez zombie6 ; 21-12-2013 o 13:12 |
|
21-12-2013, 13:44 | #16 |
ford::professional
Imię: Marian
Zarejestrowany: 19-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Focke-Wulf
Silnik: 1.6EB 207KM/333Nm
Rocznik: 2011
Postów: 1,389
|
Odp: turbosprężarka Borg Wagner KP39
zombie6 - troche Accordem 2.0 156KM pojezdzilem i ten silnik jezeli nie jest trzymany powyzej 4,5tys obrotow, to raczej nadaje sie tylko do jazdy na emeryta. Powyzej tych obrotow juz jedzie bardzo przyjemnie.
Spock - niestety PS psuje troche wrazenia z jazdy 2.0EB 240KM. |
21-12-2013, 13:51 | #17 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 12-02-2013
Model: Focus III
Silnik: 1.6 Ecoboost 182 KM
Rocznik: 2012
Postów: 1,110
|
Odp: turbosprężarka Borg Wagner KP39
Cytat:
|
|
21-12-2013, 18:01 | #18 | |
ford::average
Zarejestrowany: 07-04-2013
Skąd: Wrocław
Model: Galaxy, Galaxy
Silnik: 2.3 Duratec 161KM, Bi-Turbo 210KM
Rocznik: 2009, 2016
Postów: 149
|
Odp: turbosprężarka Borg Wagner KP39
Cytat:
Za to w 2.0EB z PS jest dużo gorzej ze zużyciem paliwa. Różnica w spalaniach jest nieproporcjonalna do różnic w osiągach (elastyczność czy przyspieszenie do 100km/h). |
|
21-12-2013, 22:49 | #19 | ||
Zablokowany
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 22-02-2010
Skąd: Karlsruhe/Gdańsk
Model: A6 4G 3.0TDI Quattro
Silnik: kleklekleklekle
Rocznik: 2011
Postów: 106
|
Odp: turbosprężarka Borg Wagner KP39
Cytat:
Bump: Cytat:
Ostatnio edytowane przez Spock ; 21-12-2013 o 22:55 |
||
21-12-2013, 23:40 | #20 |
ford::professional
Imię: Marian
Zarejestrowany: 19-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Focke-Wulf
Silnik: 1.6EB 207KM/333Nm
Rocznik: 2011
Postów: 1,389
|
Odp: turbosprężarka Borg Wagner KP39
Spock - porównujesz 0-100 auta z napędem na przód z autem z napędem na cztery koła i prawie 2x większym momentem. Nie mówiąc o tym, że bymywy ma za sobą długa historie w realu niepowtarzalnych osiągów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Z przyjemnością bym zobaczył jak się zachowują te auta w realu i w ruchu. Bo osobiście spotkałem już kilka takich asów z 3.0TDI i 3.0d którzy mieli o 40KM więcej niż ja, napęd na tył lub cztery łapy, ale po paru zakrętach patrzyli przed siebie z niedowierzaniem... |