Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Transit
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 07-11-2013, 14:01   #31
ssaqulca
ford::average
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 19-11-2011
Skąd: legnica
Model: Transit T 350
Silnik: 2402
Rocznik: 2005
Postów: 175
Domyślnie Odp: brak zasilania na rozrusznik

I niestety kolego czar prysł !!!

dziś rano podchodzę do transita , odpalam a tu znów klepanie hmmm ma to wpływ na to że paliwo jest kiepskie ? nie ukrywam że paliwo w baku ma dobrze 2 lata ?


zrobiłem jedną rzecz rozłączam pompę wtryskową na przewodzie wylewam paliwa z przewodu zasilającego , podłączam go znów do pompy wtryskowej odpalam chodzi rewelacyjnie 10 sekund i znów zaczyna klepać


za każdym razem jak rozłączę przewód paliwowy , i znów go wepnę do pompy wtryskowej na łączeniu szybko złączek to samochód odpala i przez parę sekund dobrze chodzi a potem znów zaczyna klepać



pewnie się zastanawiasz dlaczego tak paliwo długo jest w baku pewnie kojarzysz moje poprzednie historie z nieszczęsnym moim tansitem


zauważyłem że na wolnych obrotach transit troszku kuleje ale może to moje już wrażenie takie głupie .


Wiec pytam ponownie czy stara ropa z przed 2 lat może mieć wpływ na jakoś własnie spalania a mianowicie na te klepanie ?


serdecznie pozdrawiam i proszę o pomoc dalej .


wczoraj może była taka sytuacja bo do baku wlałem 3 litry ropy świeżej a oprócz tego przeczyściłem ten wężyk , może ta ropa coś nowa poskutkowała że było ok ,? a ten wężyk to czysty przypadek , już kurcze nie wiem odchodzę od zmysłów


Ostatnio edytowane przez ssaqulca ; 07-11-2013 o 14:17
ssaqulca jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-11-2013, 15:06   #32
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
Domyślnie Odp: brak zasilania na rozrusznik

Weź go podłącz na dłużej z zewnętrznego baniaka z dobrym paliwem, bezpośrednio do filtra, niech spali to co ma w filtrze (z pół minuty) i potem sprawdź jak pracuje. Pamiętaj, że szybko będzie ubywać paliwa z baniaczka, bo powrót będzie do zbiornika samochodu - nie zapowietrz pompy.
Jeżeli to nic nie da, zaślep EGR.
__________________
Zgredzik

Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 07-11-2013 o 15:09
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-11-2013, 15:16   #33
ssaqulca
ford::average
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 19-11-2011
Skąd: legnica
Model: Transit T 350
Silnik: 2402
Rocznik: 2005
Postów: 175
Domyślnie Odp: brak zasilania na rozrusznik

ok kolego tak jutro uczynię bo już odchodzę od zmysłów . Jutro dam ci znać co i jak /.


zastanawiam się tylko jakie są konsekwencje zaślepionego egra i jak to zrobić


zauważyłem również że nieraz klepie a nieraz nie zależny

no hmmm jutro zobaczymy czas pokaże

Bump: kolego zobaczyłem coś przypadkiem u konkurencji na forum http://forum.vw-passat.pl/threads/8886-Zaslepiony-EGR-) post numer 13 identycznie jak u mnie .
ssaqulca jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-11-2013, 14:20   #34
ssaqulca
ford::average
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 19-11-2011
Skąd: legnica
Model: Transit T 350
Silnik: 2402
Rocznik: 2005
Postów: 175
Domyślnie Odp: brak zasilania na rozrusznik

Witam kolegę

no więc tak zasiliłem pompę ze zbiornika grawitacyjnego i nic dalej to klepanie więc postanowiłem zaglądnąć do egr-a przy rozkręcaniu egra zauważyłem że był zaślepiony lecz blaszka wypalona troszku i dziurka mała no wiec micha mi się ucieszyła że to jest powód dorobiłem blaszkę zakręciłem próba odpalenia no i niestety załamka dalej klepie . Już nie wiem co mam robić pomocy !!!


mi się wydaje , że to chyba coś w pompie a dokładnie chodzi mi o ten zawór pod wężami pompy nie ten pomiędzy wężykami tylko ten poniżej to się chyba nazywa kąt wyprzedzania wtrysku , hmmm sadzę że może to jak myślisz kolego ?

pozdrawiam
ssaqulca jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-12-2013, 17:14   #35
ssaqulca
ford::average
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 19-11-2011
Skąd: legnica
Model: Transit T 350
Silnik: 2402
Rocznik: 2005
Postów: 175
Domyślnie Odp: brak zasilania na rozrusznik

witam kolegów temat rozwiązany klekotanie przy dodaniu gazu po wymianie zaworu w pompie wtryskowej problemu nie ma!


bardzo prosta wymiana od domu odkręcamy zawór , demontując pierw rozrusznik. a z góry ściągamy egr i kolektor ssący i nie ma żadnych problemów przy wymianie zaworu kąta wtrysku.

Nie trzeba demontować pompy !!!
ssaqulca jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-12-2013, 18:27   #36
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
Domyślnie Odp: brak zasilania na rozrusznik

Skąd miałeś zawór na wymianę i za ile?
__________________
Zgredzik
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-12-2013, 19:04   #37
ssaqulca
ford::average
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 19-11-2011
Skąd: legnica
Model: Transit T 350
Silnik: 2402
Rocznik: 2005
Postów: 175
Domyślnie Odp: brak zasilania na rozrusznik

zawór kupiłem z allegro za 120 zł z przesyłką używka .

nówkę można nabyć tutaj [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]


wymiana trwała z 4 h

nie ma zbytnio skomplikowanej wymiany
ssaqulca jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:13.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.