|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
07-11-2013, 14:01 | #31 |
ford::average
Imię: Michał
Zarejestrowany: 19-11-2011
Skąd: legnica
Model: Transit T 350
Silnik: 2402
Rocznik: 2005
Postów: 175
|
Odp: brak zasilania na rozrusznik
I niestety kolego czar prysł !!!
dziś rano podchodzę do transita , odpalam a tu znów klepanie hmmm ma to wpływ na to że paliwo jest kiepskie ? nie ukrywam że paliwo w baku ma dobrze 2 lata ? zrobiłem jedną rzecz rozłączam pompę wtryskową na przewodzie wylewam paliwa z przewodu zasilającego , podłączam go znów do pompy wtryskowej odpalam chodzi rewelacyjnie 10 sekund i znów zaczyna klepać za każdym razem jak rozłączę przewód paliwowy , i znów go wepnę do pompy wtryskowej na łączeniu szybko złączek to samochód odpala i przez parę sekund dobrze chodzi a potem znów zaczyna klepać pewnie się zastanawiasz dlaczego tak paliwo długo jest w baku pewnie kojarzysz moje poprzednie historie z nieszczęsnym moim tansitem zauważyłem że na wolnych obrotach transit troszku kuleje ale może to moje już wrażenie takie głupie . Wiec pytam ponownie czy stara ropa z przed 2 lat może mieć wpływ na jakoś własnie spalania a mianowicie na te klepanie ? serdecznie pozdrawiam i proszę o pomoc dalej . wczoraj może była taka sytuacja bo do baku wlałem 3 litry ropy świeżej a oprócz tego przeczyściłem ten wężyk , może ta ropa coś nowa poskutkowała że było ok ,? a ten wężyk to czysty przypadek , już kurcze nie wiem odchodzę od zmysłów Ostatnio edytowane przez ssaqulca ; 07-11-2013 o 14:17 |
07-11-2013, 15:06 | #32 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: brak zasilania na rozrusznik
Weź go podłącz na dłużej z zewnętrznego baniaka z dobrym paliwem, bezpośrednio do filtra, niech spali to co ma w filtrze (z pół minuty) i potem sprawdź jak pracuje. Pamiętaj, że szybko będzie ubywać paliwa z baniaczka, bo powrót będzie do zbiornika samochodu - nie zapowietrz pompy.
Jeżeli to nic nie da, zaślep EGR.
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 07-11-2013 o 15:09 |
07-11-2013, 15:16 | #33 |
ford::average
Imię: Michał
Zarejestrowany: 19-11-2011
Skąd: legnica
Model: Transit T 350
Silnik: 2402
Rocznik: 2005
Postów: 175
|
Odp: brak zasilania na rozrusznik
ok kolego tak jutro uczynię bo już odchodzę od zmysłów . Jutro dam ci znać co i jak /.
zastanawiam się tylko jakie są konsekwencje zaślepionego egra i jak to zrobić zauważyłem również że nieraz klepie a nieraz nie zależny no hmmm jutro zobaczymy czas pokaże Bump: kolego zobaczyłem coś przypadkiem u konkurencji na forum http://forum.vw-passat.pl/threads/8886-Zaslepiony-EGR-) post numer 13 identycznie jak u mnie . |
08-11-2013, 14:20 | #34 |
ford::average
Imię: Michał
Zarejestrowany: 19-11-2011
Skąd: legnica
Model: Transit T 350
Silnik: 2402
Rocznik: 2005
Postów: 175
|
Odp: brak zasilania na rozrusznik
Witam kolegę
no więc tak zasiliłem pompę ze zbiornika grawitacyjnego i nic dalej to klepanie więc postanowiłem zaglądnąć do egr-a przy rozkręcaniu egra zauważyłem że był zaślepiony lecz blaszka wypalona troszku i dziurka mała no wiec micha mi się ucieszyła że to jest powód dorobiłem blaszkę zakręciłem próba odpalenia no i niestety załamka dalej klepie . Już nie wiem co mam robić pomocy !!! mi się wydaje , że to chyba coś w pompie a dokładnie chodzi mi o ten zawór pod wężami pompy nie ten pomiędzy wężykami tylko ten poniżej to się chyba nazywa kąt wyprzedzania wtrysku , hmmm sadzę że może to jak myślisz kolego ? pozdrawiam |
02-12-2013, 17:14 | #35 |
ford::average
Imię: Michał
Zarejestrowany: 19-11-2011
Skąd: legnica
Model: Transit T 350
Silnik: 2402
Rocznik: 2005
Postów: 175
|
Odp: brak zasilania na rozrusznik
witam kolegów temat rozwiązany klekotanie przy dodaniu gazu po wymianie zaworu w pompie wtryskowej problemu nie ma!
bardzo prosta wymiana od domu odkręcamy zawór , demontując pierw rozrusznik. a z góry ściągamy egr i kolektor ssący i nie ma żadnych problemów przy wymianie zaworu kąta wtrysku. Nie trzeba demontować pompy !!! |
02-12-2013, 18:27 | #36 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: brak zasilania na rozrusznik
Skąd miałeś zawór na wymianę i za ile?
__________________
Zgredzik |
04-12-2013, 19:04 | #37 |
ford::average
Imię: Michał
Zarejestrowany: 19-11-2011
Skąd: legnica
Model: Transit T 350
Silnik: 2402
Rocznik: 2005
Postów: 175
|
Odp: brak zasilania na rozrusznik
|
|
|
|