|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
16-03-2013, 23:43 | #1161 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 29-04-2012
Skąd: PO
Model: Mondeo
Silnik: 2.2 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 1
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Witam wszystkich!
Czy ktoś może mi polecić firmę w okolicy Poznania, która sprawnie usunie DFP'a i wgra dobrego wirusa w MK4 2,2 z 2008. Po przeczytaniu wątku chętnie zrobiłbym to u heko, ale niestety nie mam czasu na wycieczkę pod Wawel. Co polecacie: V-tech czy Maptek czy może jeszcze kogoś innego? |
16-03-2013, 23:56 | #1162 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
...Poznań, TuneFORCE Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
28-03-2013, 10:06 | #1163 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 21-01-2009
Skąd: Poznań
Model: Mondeo Vignale
Silnik: 2,0 BiTdci/1.0 EcoBoost
Rocznik: 2016
Postów: 713
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Heko
A jak wyglądają na dziś możliwości zawirusowania poliftowego 2,2 tdci w automacie Durashift? 1. Jest zabezpieczony przed takową ingerencją? 2. Do ilu w ogóle można ciągnąć ten silnik przy takim automacie?
__________________
Ford Mondeo Vignale 2,0 BiTdci kombi, pełna opcja, chip by TuneFORCE 236KM/541Nm, mod audio |
28-03-2013, 11:38 | #1164 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
niema żadnych problemów, durahift także daje radę, jeśli to 175KM to standard, jeśli nowy 200KM to sterownik na stół Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
28-03-2013, 12:18 | #1165 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 21-01-2009
Skąd: Poznań
Model: Mondeo Vignale
Silnik: 2,0 BiTdci/1.0 EcoBoost
Rocznik: 2016
Postów: 713
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Cytat:
__________________
Ford Mondeo Vignale 2,0 BiTdci kombi, pełna opcja, chip by TuneFORCE 236KM/541Nm, mod audio |
|
28-03-2013, 12:31 | #1166 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
joołłł, choć ugrejdy nie są raczej częste
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
26-05-2013, 16:59 | #1167 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 23-05-2008
Model: Mondeo kombi mk4
Silnik: 2,5t
Rocznik: 2007
Postów: 671
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Tak się zastanawiam...Skoro czipując podnosi się moc i moment, to przyśpieszenie od 0-100 też powinno się zmienić, nie? Czy ma ktoś pojęcie w jakim stopniu? No np. mój Mondas ma katalogowo 7.7, więc gdy go zaczipuję to ile będzie miał? Nie jestem zbyt dobry z matmy i z fizyki też nie, ale może jednak ktoś potrafi to obliczyć...Byłbym wdzięczny Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=OVmrO_6LLho |
26-05-2013, 20:34 | #1168 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 14-10-2010
Skąd: polnocne rubieze ;)
Model: byly dwa S-Maxy, jest Mazda CX-5
Silnik: był 2.5T, był 2.0 EB 240PS, jest 2.5 NA
Rocznik: był 2007, był 2012, jest 2016.
Postów: 473
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Obliczenie czegos takiego to jest całkowanie wykresu momentu (na kołach) w funkcji obrotów dla każdego biegu. Pozniej wystarczy znaleźć optymalne biegi (czyli jak najwyższy moment na kołach w każdym momencie/prędkości), doliczyć trochę czasu na wachlowanie lewarkiem i już prawie.... jeszcze tylko należy uwzględnić ogranicznik momentu na I i II biegu (nie mam pojęcia do ilu Nm przycina) i już.
Mówiąc krótko - najłatwiej jest zaczipować, wziąć stoper i depnąć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Tak bardziej na poważnie - są jakieś programy, ale bez znajomości przebiegu krzywej momentu po czipie nie da się określić ile zyskasz: 10% przyrost momentu w całym zakresie nie da 10% oszczędności na czasie rozpędzania. Poza tym - po co komu 0-100, ważniejsze jest 60-220 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Nie wiem, nie znam sie - nie bierzcie mnie na powaznie Ostatnio edytowane przez Zoltyy ; 26-05-2013 o 20:39 |
27-05-2013, 09:10 | #1169 | ||
ford::expert
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Cytat:
Bump: Cytat:
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI |
||
04-09-2013, 16:17 | #1170 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
...po długich mękach, 2.5t lekko dygnęło mocą Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
Tagi |
2.2tdci , 2.5t , chip , chiptuning , hamownia , mondeo mk4 |
|
|