Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Tuning
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 16-03-2013, 23:43   #1161
R@fi
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 29-04-2012
Skąd: PO
Model: Mondeo
Silnik: 2.2 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 1
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Witam wszystkich!

Czy ktoś może mi polecić firmę w okolicy Poznania, która sprawnie usunie DFP'a i wgra dobrego wirusa w MK4 2,2 z 2008. Po przeczytaniu wątku chętnie zrobiłbym to u heko, ale niestety nie mam czasu na wycieczkę pod Wawel. Co polecacie: V-tech czy Maptek czy może jeszcze kogoś innego?

R@fi jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-03-2013, 23:56   #1162
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

...Poznań, TuneFORCE Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-03-2013, 10:06   #1163
foni
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 21-01-2009
Skąd: Poznań
Model: Mondeo Vignale
Silnik: 2,0 BiTdci/1.0 EcoBoost
Rocznik: 2016
Postów: 713
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Heko

A jak wyglądają na dziś możliwości zawirusowania poliftowego 2,2 tdci w automacie Durashift?
1. Jest zabezpieczony przed takową ingerencją?
2. Do ilu w ogóle można ciągnąć ten silnik przy takim automacie?
__________________
Ford Mondeo Vignale 2,0 BiTdci kombi, pełna opcja, chip by TuneFORCE 236KM/541Nm, mod audio
foni jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-03-2013, 11:38   #1164
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

niema żadnych problemów, durahift także daje radę, jeśli to 175KM to standard, jeśli nowy 200KM to sterownik na stół Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-03-2013, 12:18   #1165
foni
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 21-01-2009
Skąd: Poznań
Model: Mondeo Vignale
Silnik: 2,0 BiTdci/1.0 EcoBoost
Rocznik: 2016
Postów: 713
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Cytat:
Napisał heko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
niema żadnych problemów, durahift także daje radę, jeśli to 175KM to standard, jeśli nowy 200KM to sterownik na stół Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
i na nowo na stół po każdym upgrejdzie softu w serwisie?
__________________
Ford Mondeo Vignale 2,0 BiTdci kombi, pełna opcja, chip by TuneFORCE 236KM/541Nm, mod audio
foni jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-03-2013, 12:31   #1166
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

joołłł, choć ugrejdy nie są raczej częste
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-05-2013, 16:59   #1167
rafiraptor
ford::specialist
 
Avatar rafiraptor
 
Zarejestrowany: 23-05-2008
Model: Mondeo kombi mk4
Silnik: 2,5t
Rocznik: 2007
Postów: 671
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Tak się zastanawiam...Skoro czipując podnosi się moc i moment, to przyśpieszenie od 0-100 też powinno się zmienić, nie? Czy ma ktoś pojęcie w jakim stopniu? No np. mój Mondas ma katalogowo 7.7, więc gdy go zaczipuję to ile będzie miał? Nie jestem zbyt dobry z matmy i z fizyki też nie, ale może jednak ktoś potrafi to obliczyć...Byłbym wdzięczny Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
rafiraptor jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-05-2013, 20:34   #1168
Zoltyy
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 14-10-2010
Skąd: polnocne rubieze ;)
Model: byly dwa S-Maxy, jest Mazda CX-5
Silnik: był 2.5T, był 2.0 EB 240PS, jest 2.5 NA
Rocznik: był 2007, był 2012, jest 2016.
Postów: 473
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Obliczenie czegos takiego to jest całkowanie wykresu momentu (na kołach) w funkcji obrotów dla każdego biegu. Pozniej wystarczy znaleźć optymalne biegi (czyli jak najwyższy moment na kołach w każdym momencie/prędkości), doliczyć trochę czasu na wachlowanie lewarkiem i już prawie.... jeszcze tylko należy uwzględnić ogranicznik momentu na I i II biegu (nie mam pojęcia do ilu Nm przycina) i już.

Mówiąc krótko - najłatwiej jest zaczipować, wziąć stoper i depnąć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Tak bardziej na poważnie - są jakieś programy, ale bez znajomości przebiegu krzywej momentu po czipie nie da się określić ile zyskasz: 10% przyrost momentu w całym zakresie nie da 10% oszczędności na czasie rozpędzania.
Poza tym - po co komu 0-100, ważniejsze jest 60-220 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Nie wiem, nie znam sie - nie bierzcie mnie na powaznie

Ostatnio edytowane przez Zoltyy ; 26-05-2013 o 20:39
Zoltyy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-05-2013, 09:10   #1169
MAG
ford::expert
 
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Cytat:
Napisał heko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
... durahift także daje radę, jeśli to 175KM ...
Heko, przeca nie bylo awtomata do przedliftowego 2,2TDCI 175KM, dopiero w poliftach w wersji 200KM pojawila sie w opcji skrzynia automatyczna Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Bump:
Cytat:
Napisał rafiraptor Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
... No np. mój Mondas ma katalogowo 7.7, więc gdy go zaczipuję to ile będzie miał? ...
Wyliczyc tego za bardzo sie nie da, ale zakladajaac ze po dobrym programie (plus minimum lepszy IC) przybedzie Ci ok. 35-40KM, to jest szansa, ze te pol sekundy dasz rade urwac, a moze nawet i wiecej jak nabierzesz wprawy w ''wyciskaniu'' maxa z auta
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI
MAG jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-09-2013, 16:17   #1170
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

...po długich mękach, 2.5t lekko dygnęło mocą Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.



Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
2.2tdci , 2.5t , chip , chiptuning , hamownia , mondeo mk4



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:12.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.