|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
16-01-2013, 20:30 | #21 |
ford::average
Zarejestrowany: 12-06-2011
Skąd: Jaworzno
Model: Fiesta Mk4
Silnik: Endura E 1.3
Rocznik: 1999
Postów: 58
|
Odp: Brak kompresji w komorze
mechanik ktory robil glowice (od tego czasu pojawił sie ten niepokojacy mnie odglos spod maski podczas jazdy) twierdzi ze nic nie slyszy i sprawia wrazenie takiego jakbym mu dupe zawracal ze do niego jezdze i mu o tym truje. a ja duzo jezdze i gdy slysze ten trekot to odrazu zwalniam bo nie wiem co jest grane. kiedys, przed wymiana zaworów ten silnik chodzil inaczej, ciszej, bylo slychac sam klekot zaworow a teraz jeszcze jakby cos obok... ogladam rozen filmiki o padnietych panewkach i gdy slucham to odnosze wrazenie jakbym sluchal wlasnie swojego filmiku: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
to na pewno nie panewki... ? nie lubie naprawiac, wole zapobiegac... Ostatnio edytowane przez DewREW ; 16-01-2013 o 21:09 |
16-01-2013, 21:04 | #22 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 30-09-2007
Skąd: near Kraków
Model: Escort MK7 Sedan/Orion
Silnik: 1.3 Endura-E
Rocznik: 1997
Postów: 331
|
Odp: Brak kompresji w komorze
|
17-01-2013, 18:35 | #23 |
ford::average
Zarejestrowany: 12-06-2011
Skąd: Jaworzno
Model: Fiesta Mk4
Silnik: Endura E 1.3
Rocznik: 1999
Postów: 58
|
Odp: Brak kompresji w komorze
jest jeszcze gorzej niz bylo. w tym momencie jak się jedzie to cos szumi jakby łożysko kół ale podniosłem samochó i łożyska bez zmian. Do tego to trekotanie teraz slychac juz nawet na postoju, najczesniej przy spadaniu obrotów, jestem załamany, bo mnie to przeraza a mechanicy robia ze mnie idiote ze wszystko jest dobrze i to moje widzimisie. 3tygodnie temu zrobiono mi remont glowicy z wymiana zaorów i od tego czasu sie zaczelo, bylem 3 razy u mechaników i trąbiłem na alarm ze slysze cos podejrzanego ale oni nic nie slyszeli, ze to zawory itd.. prosze posłuchac, nagranie nie jest najlepszej jakosci ale dzwiek jest jakby uderzac widelcami o siebie, albo wlozyc patyczek od lizaka miedzy szprychy. generlanie występuje przy schodzeniu z obrotów.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] nie mam zielonego pojecia co robic, znowu do nich jechac?i co im powiem.. boje sie ze tym autem juz nigdzie nie zajade. czy można było coś spieprzyc przy zrzucaniu głowicy i wymianie zaworów? Ostatnio edytowane przez DewREW ; 17-01-2013 o 19:14 |
17-01-2013, 19:27 | #24 |
ford::professional
Zarejestrowany: 14-03-2010
Skąd: Chrzanów
Model: transit
Silnik: 2,5 D
Rocznik: 1996 max
Postów: 1,035
|
Odp: Brak kompresji w komorze
Weź kij od miotły, i użyj go jako stetoskopu. Obsłuchaj po kolei dół i górę silnika, może na coś trafisz. Choć ja nie słyszę nic ponad normę fordowskiego grzechotnika Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Mogę Cię tylko zapewnić, że to nie panewy.
|
17-01-2013, 20:32 | #25 |
ford::average
Zarejestrowany: 12-06-2011
Skąd: Jaworzno
Model: Fiesta Mk4
Silnik: Endura E 1.3
Rocznik: 1999
Postów: 58
|
Odp: Brak kompresji w komorze
ech. gdzie w mojej okolicy znajde kogos kto w koncu przygladnie się i fachowo podejdzie do sprawy...
Ostatnio edytowane przez DewREW ; 18-01-2013 o 04:41 |
19-01-2013, 17:25 | #26 |
ford::average
Zarejestrowany: 12-06-2011
Skąd: Jaworzno
Model: Fiesta Mk4
Silnik: Endura E 1.3
Rocznik: 1999
Postów: 58
|
Odp: Brak kompresji w komorze
rozrząd rozrząd. trekocze rozrząd. coś jest z łancuchem podobno.
co to za rozrząd? co to za koła, gdzie w tym zestawie napinacz? rzepraszam bardzo, czy tak wyglada komplet rozrzadu z napinaczem do mk4? http://media1mi.pl/p/1/201/96/photo-...f-for_zoom.jpg znalazlem taka oferte opisana jako ŁAŃCUCH ROZRZĄDU ZESTAW + USZCZELKA + USZCZELNIACZ + NAPINACZ FORD 1,1/1,3 = IM3721 IMAP i z tym zdjeciem,nie znam się do konca dlatego pytam. napinacz lancucha wyglada tak? http://www.motoneo.pl/img/23/min/3452017.jpg muszę kupić łańcuch i napinacz. czy firma SWAG to dobra marka? Ostatnio edytowane przez DewREW ; 20-01-2013 o 18:39 |
20-01-2013, 13:34 | #27 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 14-03-2010
Skąd: Chrzanów
Model: transit
Silnik: 2,5 D
Rocznik: 1996 max
Postów: 1,035
|
Odp: Brak kompresji w komorze
Cytat:
|
|
20-01-2013, 18:39 | #28 |
ford::average
Zarejestrowany: 12-06-2011
Skąd: Jaworzno
Model: Fiesta Mk4
Silnik: Endura E 1.3
Rocznik: 1999
Postów: 58
|
Odp: Brak kompresji w komorze
zdjecie poprawione.
czyli komplet rozrzadu do mojego silnika to tez napinacz i lancuch, zadnych kol zebatych? |
20-01-2013, 19:00 | #29 |
ford::professional
Zarejestrowany: 14-03-2010
Skąd: Chrzanów
Model: transit
Silnik: 2,5 D
Rocznik: 1996 max
Postów: 1,035
|
Odp: Brak kompresji w komorze
|
20-01-2013, 20:02 | #30 |
ford::average
Zarejestrowany: 12-06-2011
Skąd: Jaworzno
Model: Fiesta Mk4
Silnik: Endura E 1.3
Rocznik: 1999
Postów: 58
|
Odp: Brak kompresji w komorze
czyli to wszystko co widnieje tutaj na zdjęciach + napinacz [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] jest kompletem rozrządu do fiesty?
tylko.. czemu w spisie pojazdów nie ma mk4? a to z kolei chociaz nazywa się kompletny rozrząd to nim nie jest? [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] no i co sądzimy o marce SWAG? Ostatnio edytowane przez DewREW ; 20-01-2013 o 20:38 |