Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford C-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 25-07-2012, 21:45   #11
nozda
ford::average
 
Avatar nozda
 
Zarejestrowany: 11-03-2011
Skąd: Kraków
Model: C-Max Trend
Silnik: 1.6 ecoboost 150KM
Rocznik: 2011
Postów: 57
Domyślnie Odp: peknięta głowica po 13 tysiącach :(

po przeczytaniu Twojej historii zajrzałem w moim aucie pod maskę i...
poziom płynu chłodzącego poniżej minimum... dolałem litr płynu chłodzącego wymieszanego z wodą, zgodnie z instrukcją forda.
Olej silnikowy niewiele powyżej minimum....
Obecnie mam ~17000km, za około tydzień jadę na przegląd gwarancyjny...

nozda jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-08-2012, 12:37   #12
schraczek
ford::specialist
 
Avatar schraczek
 
Zarejestrowany: 04-05-2012
Skąd: Wrocław
Model: Skoda Octavia III RS
Silnik: 2.0 TSI 230KM
Rocznik: 2017
Postów: 561
Domyślnie Odp: peknięta głowica po 13 tysiącach :(

ja za około tydzień odbieram nowego i czytam robiąc wielkie oczy. Współczuję bo to już zawsze nie będzie ten sam samochód.
__________________
Misiek.

schraczek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-08-2012, 09:34   #13
roberts3003
ford::average
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 26-10-2009
Skąd: zachodniomoporskie
Model: Grand C-MAX / Escape
Silnik: 1.6 EcoBoost 150 KM / 1.6 EB 180 KM
Rocznik: 2010 / 2016
Postów: 63
Domyślnie Odp: peknięta głowica po 13 tysiącach :(

Tak czytam i włos się jeży! Przecież głowice miały pękać tylko w VW Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. .
Zaczełem nasłuchiwać swojego silnika i zauważyłem że prawie po każdej trasie krótka czy długa, po wyłączeniu silnika wentylator pracuje jakieś 3-4 minuty. Wskaźnik temperatury silnika pokazuje stan OK, płyn jest , a więc po tym co tutaj napisano zaczełem się zastanawiać czy wszystko jest ok? Czy macie taką samą sytuację w swoich Ecoboostach czy jest problem z jakimś czujnikiem??? W instrukcji jest lakoniczny zapis cyt. "Wskazówka:Wentylator może pracować jeszcze przez jakiś czas po wyłączeniu silnika."
Zastanawia mnie że dzieje się tak czasami po brdzo krótkich przejazdach np. 2 km. Czy tez tak macie??
Pozdrawiam
roberts3003 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-08-2012, 12:21   #14
smook
ford::advanced
 
Avatar smook
 
Zarejestrowany: 09-06-2008
Skąd: Kraków
Model: C-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 263
Domyślnie Odp: peknięta głowica po 13 tysiącach :(

@roberts3003 Sprawdź sobie czujnik temperatury... za oknem, albo wsadź zwykły termometr pod maskę wyłączonego samochodu stojącego na parkingu. Jest ciepło? No właśnie.
smook jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-08-2012, 12:58   #15
mr_swistak
ford::average
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 06-07-2007
Skąd: Szczecin
Model: C-Max Titanium
Silnik: 1.6 ecoboost 150KM
Rocznik: 2011
Postów: 100
Domyślnie Odp: peknięta głowica po 13 tysiącach :(

eee coś z tymi wentylatorami jest nie tak u Ciebie.. mi włączył sie tylko raz jak naprawde mocno go przegonilem i odrazu podjechałem na parking - sam odczekałem chwile żeby turbinę uspokoić a mimi to jeszcze jakis czas sam pracował...
w innych sytuacjach zanim zaparkuję na tyle się chyba silnik wystudza, że jak wyłączam silnik to już wiatraki nie pracują.
Coś mi się Twoja sytuacja z ciągłą pracą nie podoba..

Ostatnio edytowane przez mr_swistak ; 09-08-2012 o 13:00
mr_swistak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-08-2012, 13:27   #16
roberts3003
ford::average
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 26-10-2009
Skąd: zachodniomoporskie
Model: Grand C-MAX / Escape
Silnik: 1.6 EcoBoost 150 KM / 1.6 EB 180 KM
Rocznik: 2010 / 2016
Postów: 63
Domyślnie Odp: peknięta głowica po 13 tysiącach :(

no właśnie,
czeka mnie chyba wizyta na diagnostyce układu, bo nie bardzo wiem jak to zrobić "za oknem" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a też mam wrażenie że coś jest nie tak
roberts3003 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-08-2012, 15:05   #17
qczek
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 17-07-2012
Model: C-MAX Grand
Silnik: EcoBoost 150KM
Rocznik: 2011
Postów: 6
Domyślnie Odp: peknięta głowica po 13 tysiącach :(

Hej,
Moje auto nadal w serwisie, i podobno raczej mam nie liczyć że do końca miesiąca dojdzie nowy silnik. Mam auto zastępcze, niemniej to jest jakaś mega porażka, podobno trzeba czekać bo jest do wymiany/wyprodukowania 6 silników i tak dalej....
Nie wiem jak jest z innymi markami, w każdym razie nigdy więcej forda Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Pozdrawiam
Krzysiek
qczek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-08-2012, 19:24   #18
kenji
ford::advanced
 
Avatar kenji
 
Zarejestrowany: 29-07-2010
Skąd: Pionki/Warszawa
Model: Kuga II
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2018
Postów: 233
Domyślnie Odp: peknięta głowica po 13 tysiącach :(

Heh, nie chciałbyś dostąpić nieprzyjemności wymiany silnika w seacie.
kenji jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-08-2012, 08:50   #19
schraczek
ford::specialist
 
Avatar schraczek
 
Zarejestrowany: 04-05-2012
Skąd: Wrocław
Model: Skoda Octavia III RS
Silnik: 2.0 TSI 230KM
Rocznik: 2017
Postów: 561
Domyślnie Odp: peknięta głowica po 13 tysiącach :(

Cytat:
Napisał kenji Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Heh, nie chciałbyś dostąpić nieprzyjemności wymiany silnika w seacie.
tu niwewielki wpływ ma rodzaj salonu tylko zasady i sposób traktowania klienta. Na zachodzie nie do pomyślenia.
JA w Skodzie też miałem poważną usterkę (zerwany pasek rozrządu przed sugerowaną wymianą). Auto 10 tyg. stało w serwisie, pisma prwanicy.... W końcu udało mi się skontaktować telefonicznie z samym dyr. serwisu w Skoda Auto Polska. MOcne moje argumeny, ale przedewszystkim fakt, że jestem klientem flotowym (>30 aut) spowodował że dostałem fabrycznie nową kpl. głowicę (ale po cichu, bez słowa przeprosin nie mówiąc o innych rekompensatach). Klient indywidualny nie miałby szans (było po gwarancji).

PS. Autko juz nigny nie wróciło do swojej świetności (głośniejsza praca, większe zużycie oleju).
__________________
Misiek.

schraczek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-09-2012, 20:52   #20
tofer
ford::beginner
 
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 27-05-2009
Skąd: Trzebinia
Model: C-MAX
Silnik: 1,8 16V
Rocznik: 2003
Postów: 10
Domyślnie Odp: peknięta głowica po 13 tysiącach :(

Teraz to już chyba nie ma "ideałów" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Kumpel miał w salonie Opla w Tychach serwisowaną Vetrę C i magicy mechanicy czyścili mu filtr cząstek stałych nowatorską metodą chyba przez nich opracowaną, czyli bez wymontowywania go z samochodu.... Tak go wyczyścili, że im się samochód na warsztacie zapalił i spłonęło prawie całe wnętrze..... I jak myślicie co zrobił salon? Stwierdził, że to wina klienta, bo to on im kazał tak przeprowadzić czyszczenie.... Sprawa ciągnęła się ponad pół roku i dopiero po interwencji prawnika uznali swoją winę.....
tofer jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:59.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.