Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford C-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 17-07-2012, 08:49   #1
qczek
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 17-07-2012
Model: C-MAX Grand
Silnik: EcoBoost 150KM
Rocznik: 2011
Postów: 6
Domyślnie peknięta głowica po 13 tysiącach :(

Witam,
Na początku chciałbym się przywitać, bo to mój pierwszy post na forum Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
Od jakiś 8 miesięcy jeździłem nowym CMax Grandem z silnikiem ecoboost 150KM. Niestety w sobotę zauważyłem że ubyło płynu chłodniczego poniżej dolnej kreski, po ostygnięciu dolałem litr, niemniej po przejechaniu około 7 km znowu zeszło poniżej kreski. Na następny dzień wiozłem lawetę i do serwisu. W pierwszym dniu serwis twierdził, ze nie widzi wycieku, niemniej upierałem się, żeby sprawdzili dobrze, bo moim zdaniem nawet poziom oleju na bagnecie jest powyżej kreski więc może uszczelka siadła pod głowicą. Po dwóch dniach sprawdzania serwis ustalił, że głowica jest pęknięta, trzeba wysłać do forda polska który coś tam zadecyduje... auto co najmniej 2 tygodnie w serwisie...
Oczywiście wszystko miło i tak dalej...
W związku z tym, ze nigdy nie miałem takich przygód z jakimkolwiek z samochodów (a nie jestem przywiązany do żadnej marki, i jeździłem kilkoma), chciałbym dowiedzieć się, czy potrzebuje się jakoś zabezpieczyć (np wziąść od nich jakiś log z komputera samochodu czy coś). Znając życie może być tak, że będą chcieli wykazać, ze za szybko jechałem, albo za wolno, a krótko, za długo generalnie źle Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Komputer w aucie nic nie wskazywał, temperatura była ok, niemniej wentylator jak by za długo chodził po zatrzymaniu auta, to skłoniło mnie do sprawdzenia poziomu płynu...

pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedz
Krzysiek

qczek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-07-2012, 10:22   #2
MIREKTERAZPOLSKA
ford::professional
 
Imię: Mirosław
Zarejestrowany: 08-11-2011
Skąd: wrocław
Model: transit
Silnik: 2,2
Rocznik: 2009
Postów: 1,529
Domyślnie Odp: C-Max i peknięta głowica po 13 tysiącach :(

jeśli posiadasz gwarancję-to spokojnie powinni uznać reklamację
MIREKTERAZPOLSKA jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-07-2012, 13:07   #3
boncio
ford::expert
 
Avatar boncio
 
Zarejestrowany: 03-11-2009
Skąd: Łódź
Model: Audi Q3 Sportback/Mazda CX-3
Silnik: 1.4e 245KM/2.0 121KM
Rocznik: 2022/2019
Postów: 3,728
Domyślnie Odp: C-Max i peknięta głowica po 13 tysiącach :(

Na początku to współczuję. Dostałeś auto zastepcze?
Jeśli chodzi o olej, to u siebie też zauważyłem, że jest go lekko powyżej górnej kreski na bagnecie, a samochód stał całą noc w garazu.
Rozumiem, że ten wentylator chodziło po zatrzymaniu auta i wyłączeniu silnika, bo tylko w takiej sytuacji jestem w stanie go usłyszeć.
ps. Jest temat ogólny o usterkach w nowym modelu.
boncio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-07-2012, 19:45   #4
Zawix
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 04-04-2011
Skąd: Reading
Model: Focus C-Max
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 26
Domyślnie Odp: peknięta głowica po 13 tysiącach :(

Niestety miales pecha jesli pekla glowica po tak malym przebiegu moze to tylko oznaczac ze odlew glowicy byl zle wykonany tzw porus czyli w ktoryms miejscu byla zle odlana i tam pekla. Oglonie taka usterka przy odlewach zdarza sie dosc czesto tylko ze nie powinno to przejsc kontroli jednym slowem pech no ale coz to tylko ford
Zawix jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-07-2012, 16:00   #5
pavman
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 20-09-2011
Skąd: Waw/Rz
Model: Grand C-Max
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2011
Postów: 30
Domyślnie Odp: C-Max i peknięta głowica po 13 tysiącach :(

Cytat:
Napisał boncio Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ps. Jest temat ogólny o usterkach w nowym modelu.
możesz podać link, bo nie mogę znaleźć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a jestem po naprawie gwarancyjnej
pavman jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-07-2012, 17:48   #6
augusti
ford::average
 
Avatar augusti
 
Zarejestrowany: 07-08-2011
Skąd: Tarnów
Model: Ford Grand C-MAX
Silnik: 1.6 Ecoboost 150km
Rocznik: 2011
Postów: 59
Domyślnie Odp: peknięta głowica po 13 tysiącach :(

Witaj, współczuje bo przebieg niski i nowe auto .
Miejmy nadzieję że Ford weźmie winę na siebie (i że nie jest to jakaś "wada fabryczna" ....Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. )
__________________
TURBO ŻYJE TURBO PIJE
augusti jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-07-2012, 20:16   #7
boncio
ford::expert
 
Avatar boncio
 
Zarejestrowany: 03-11-2009
Skąd: Łódź
Model: Audi Q3 Sportback/Mazda CX-3
Silnik: 1.4e 245KM/2.0 121KM
Rocznik: 2022/2019
Postów: 3,728
Domyślnie Odp: C-Max i peknięta głowica po 13 tysiącach :(

Cytat:
Napisał pavman Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
możesz podać link, bo nie mogę znaleźć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a jestem po naprawie gwarancyjnej
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Myślę, że nie znaczenia grand, czy nie.
boncio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-07-2012, 06:40   #8
qczek
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 17-07-2012
Model: C-MAX Grand
Silnik: EcoBoost 150KM
Rocznik: 2011
Postów: 6
Domyślnie Odp: peknięta głowica po 13 tysiącach :(

Witajcie,
Wczoraj dowiedziałem się, że Ford zadecydował o wymianie całego silnika. W sumie dobrze, bo jak usterka była spowodowana np źle wykonanym blokiem silnika czy coś, to po wymianie powinno być dobrze. Dostałem zastępczego fieste, ale być może uda się wymienić na coś większego.... Ogólnie ok, tylko czekania jeszcze z 3 tygodnie....
Pozdrawiam
Krzysiek
qczek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-07-2012, 20:35   #9
M.A.G.
FCP member
 
Avatar M.A.G.
 
Imię: Marek
Zarejestrowany: 27-11-2009
Skąd: Lubin
Model: S-Max / Octavia
Silnik: 2.0 EB PS / 1.5 TSI DSG
Rocznik: 2010 / 2021
Postów: 587
Domyślnie Odp: peknięta głowica po 13 tysiącach :(

Czyli wszystko w porządku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Mam nadzieję, że ten "drobny" incydent nie zniechęci Ciebie do Fordów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
M.A.G. jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-07-2012, 21:14   #10
qczek
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 17-07-2012
Model: C-MAX Grand
Silnik: EcoBoost 150KM
Rocznik: 2011
Postów: 6
Domyślnie Odp: peknięta głowica po 13 tysiącach :(

Raczej nie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
qczek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 18:19.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.