|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-07-2012, 08:49 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 17-07-2012
Model: C-MAX Grand
Silnik: EcoBoost 150KM
Rocznik: 2011
Postów: 6
|
peknięta głowica po 13 tysiącach :(
Witam,
Na początku chciałbym się przywitać, bo to mój pierwszy post na forum Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Od jakiś 8 miesięcy jeździłem nowym CMax Grandem z silnikiem ecoboost 150KM. Niestety w sobotę zauważyłem że ubyło płynu chłodniczego poniżej dolnej kreski, po ostygnięciu dolałem litr, niemniej po przejechaniu około 7 km znowu zeszło poniżej kreski. Na następny dzień wiozłem lawetę i do serwisu. W pierwszym dniu serwis twierdził, ze nie widzi wycieku, niemniej upierałem się, żeby sprawdzili dobrze, bo moim zdaniem nawet poziom oleju na bagnecie jest powyżej kreski więc może uszczelka siadła pod głowicą. Po dwóch dniach sprawdzania serwis ustalił, że głowica jest pęknięta, trzeba wysłać do forda polska który coś tam zadecyduje... auto co najmniej 2 tygodnie w serwisie... Oczywiście wszystko miło i tak dalej... W związku z tym, ze nigdy nie miałem takich przygód z jakimkolwiek z samochodów (a nie jestem przywiązany do żadnej marki, i jeździłem kilkoma), chciałbym dowiedzieć się, czy potrzebuje się jakoś zabezpieczyć (np wziąść od nich jakiś log z komputera samochodu czy coś). Znając życie może być tak, że będą chcieli wykazać, ze za szybko jechałem, albo za wolno, a krótko, za długo generalnie źle Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Komputer w aucie nic nie wskazywał, temperatura była ok, niemniej wentylator jak by za długo chodził po zatrzymaniu auta, to skłoniło mnie do sprawdzenia poziomu płynu... pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedz Krzysiek |
17-07-2012, 10:22 | #2 |
ford::professional
Imię: Mirosław
Zarejestrowany: 08-11-2011
Skąd: wrocław
Model: transit
Silnik: 2,2
Rocznik: 2009
Postów: 1,529
|
Odp: C-Max i peknięta głowica po 13 tysiącach :(
jeśli posiadasz gwarancję-to spokojnie powinni uznać reklamację
|
17-07-2012, 13:07 | #3 |
ford::expert
Zarejestrowany: 03-11-2009
Skąd: Łódź
Model: Audi Q3 Sportback/Mazda CX-3
Silnik: 1.4e 245KM/2.0 121KM
Rocznik: 2022/2019
Postów: 3,728
|
Odp: C-Max i peknięta głowica po 13 tysiącach :(
Na początku to współczuję. Dostałeś auto zastepcze?
Jeśli chodzi o olej, to u siebie też zauważyłem, że jest go lekko powyżej górnej kreski na bagnecie, a samochód stał całą noc w garazu. Rozumiem, że ten wentylator chodziło po zatrzymaniu auta i wyłączeniu silnika, bo tylko w takiej sytuacji jestem w stanie go usłyszeć. ps. Jest temat ogólny o usterkach w nowym modelu. |
17-07-2012, 19:45 | #4 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-04-2011
Skąd: Reading
Model: Focus C-Max
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 26
|
Odp: peknięta głowica po 13 tysiącach :(
Niestety miales pecha jesli pekla glowica po tak malym przebiegu moze to tylko oznaczac ze odlew glowicy byl zle wykonany tzw porus czyli w ktoryms miejscu byla zle odlana i tam pekla. Oglonie taka usterka przy odlewach zdarza sie dosc czesto tylko ze nie powinno to przejsc kontroli jednym slowem pech no ale coz to tylko ford
|
19-07-2012, 16:00 | #5 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-09-2011
Skąd: Waw/Rz
Model: Grand C-Max
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2011
Postów: 30
|
Odp: C-Max i peknięta głowica po 13 tysiącach :(
Cytat:
|
|
19-07-2012, 17:48 | #6 |
ford::average
Zarejestrowany: 07-08-2011
Skąd: Tarnów
Model: Ford Grand C-MAX
Silnik: 1.6 Ecoboost 150km
Rocznik: 2011
Postów: 59
|
Odp: peknięta głowica po 13 tysiącach :(
Witaj, współczuje bo przebieg niski i nowe auto .
Miejmy nadzieję że Ford weźmie winę na siebie (i że nie jest to jakaś "wada fabryczna" ....Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. )
__________________
TURBO ŻYJE TURBO PIJE |
19-07-2012, 20:16 | #7 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 03-11-2009
Skąd: Łódź
Model: Audi Q3 Sportback/Mazda CX-3
Silnik: 1.4e 245KM/2.0 121KM
Rocznik: 2022/2019
Postów: 3,728
|
Odp: C-Max i peknięta głowica po 13 tysiącach :(
Cytat:
|
|
25-07-2012, 06:40 | #8 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 17-07-2012
Model: C-MAX Grand
Silnik: EcoBoost 150KM
Rocznik: 2011
Postów: 6
|
Odp: peknięta głowica po 13 tysiącach :(
Witajcie,
Wczoraj dowiedziałem się, że Ford zadecydował o wymianie całego silnika. W sumie dobrze, bo jak usterka była spowodowana np źle wykonanym blokiem silnika czy coś, to po wymianie powinno być dobrze. Dostałem zastępczego fieste, ale być może uda się wymienić na coś większego.... Ogólnie ok, tylko czekania jeszcze z 3 tygodnie.... Pozdrawiam Krzysiek |
25-07-2012, 20:35 | #9 |
FCP member
Imię: Marek
Zarejestrowany: 27-11-2009
Skąd: Lubin
Model: S-Max / Octavia
Silnik: 2.0 EB PS / 1.5 TSI DSG
Rocznik: 2010 / 2021
Postów: 587
|
Odp: peknięta głowica po 13 tysiącach :(
Czyli wszystko w porządku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mam nadzieję, że ten "drobny" incydent nie zniechęci Ciebie do Fordów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
-=> S-Max - raport 2023 - kliknij tutaj !! <=- -=> Octavia - raport 2023 - kliknij tutaj !! <=- -=> YT TURBO napęd - kliknij tutaj <=- Był: Focus, Galaxy, Mondeo. Jest S-Max i Octavia |