Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Ogólnie o motoryzacji
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 20-05-2012, 17:22   #691
steell
ford::professional
 
Avatar steell
 
Imię: Andrzej Marek
Zarejestrowany: 26-12-2008
Skąd: Strzelce Opolskie
Model: Ford Fusion mk2 z USA /Mondeo mk5/
Silnik: 1,5 EB wersja SE, K&N 33-5000
Rocznik: 2014 model 2015
Postów: 1,310
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Nie, sprawdź przewody powietrzne

__________________
Mój Grzechotnik]
Biały
steell jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-05-2012, 17:34   #692
lares7106
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 01-10-2011
Model: ford mondeo
Silnik: 2.0 diesel
Rocznik: 2005
Postów: 45
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Cytat:
Napisał steell Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie, sprawdź przewody powietrzne
Przewody powietrzne ? o które przewody chodzi ?

Auto normalnie jedzie, szybko się rozpędza, tylko nie wiem czy to kwestia odzwyczajenia od auta, ale tak jakby po załączeniu turbiny nie było tego odejścia w 100%... dziwny przypadek.
lares7106 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-05-2012, 16:47   #693
Kubus1605
ford::beginner
 
Avatar Kubus1605
 
Imię: Błażej
Zarejestrowany: 24-01-2010
Skąd: Kluczbork PL / Heerhugowaard NL
Model: Fiesta
Silnik: 1,4 97 KM LPG
Rocznik: 2012
Postów: 40
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Witam Wszystkich.
Dawno mnie tu nie było. Moja żaba znowu żyje i jak na razie hula jak lala. Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia (2300 zł), wtryskiwacze ( 2700 zł) oraz koło dwumasowe wraz z całym sprzęgłem ( 1200 zł). Teraz czas na turbine bo coraz częściej lubi zakopcić.
Pozdrawiam użytkowników i z góry dziękuje za ewentualne odpowiedzi.

Ostatnio edytowane przez Wojtek ; 23-05-2012 o 22:24
Kubus1605 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-05-2012, 20:38   #694
jendrekmak
ford::expert
 
Avatar jendrekmak
 
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Cytat:
Napisał Kubus1605 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Teraz czas na turbine bo coraz częściej lubi zakopcić.
zaopiekuj się odmą na początek a nie turbiną. olej w dolocie pochodzi głównie z odmy
jendrekmak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-05-2012, 21:39   #695
pablolinda
ford::advanced
 
Avatar pablolinda
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 28-03-2012
Skąd: Okolice Ryk
Model: MONDEO MK3
Silnik: TDCi 115KM
Rocznik: 2003
Postów: 290
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Witam Państwa . Mam pytanie tudzież niusa dopadła mnie sprężynka byłem w serwisie BratForda w Radomiu i po podłączeniu kompa diagnoza wtryski błąd P051 jak dobrze pamiętam. No i teraz co słyszę na pytanie o regenerację : w obecnej chwili nie regenerujemy z powodu braku oryginalnych zaworków jedyne rozwiązanie nowe za 5 koła z robotą. Firma Delphi zaprzestała sprzedaży indywidualnym klientom a na chińszczyźnie pan nie podejmuje się roboty bo gwarancji nie może dać. I dodaje żeby nie wierzyć jak ktoś zarzeka się że ma oryginalne do sprzedania czy naprawia na takich bo to wyłudzanie pieniędzy a i tak jest włożony badziew chiński który na długo nie starczy i nie ma w nim przed wtrysku co Bedzie powodować głośną pracę silnika. Co teraz zrobić nie stać mnie i nie warto włożyć 5 koła do samochodu który jest wart 13 tyś .Nawet te 2500 jak wcześniej czytałem było dla mnie kolosalną sumą ale to jakoś jeszcze bym przeżył. Do tego mam przejechane 160 tyś km wiec licznik by się zgadzał bo pytałem srednio po ilu padaja to powiedział że po około 150 tyś i teraz pewnie i dwumsa też przy tych km bedzie niedługo chciała się odezwać i nic tylko wrzec się samochodu.

Ostatnio edytowane przez pablolinda ; 24-05-2012 o 21:46
pablolinda jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-05-2012, 23:42   #696
avix
ford::average
 
Zarejestrowany: 17-04-2011
Skąd: katowice
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2003
Postów: 117
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Cytat:
Napisał pablolinda Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Firma Delphi zaprzestała sprzedaży indywidualnym klientom
To że delphi gra bardzo nie czysto na rynku to wiem od dawna... aczkolwiek jak sam piszesz "klientom indywidualnym" co sugeruje że firmy regenerujące mogą kupować części delphi przecież i regenerować wtryski.


Mam problem z ciśnieniem na listwie jedni piszą że kręcąc rozrusznikiem 300 bar jest ok inni że minimum 1000bar ma być. U mnie wyszło 450 bar po 4 sekundach kręcenia z odpiętym regulatorem i odłączonymi przewodami z wtrysków.

dwa pytania!

1. czy jest możliwość że oryginał delphi zaworek niema wybitych znaków delhpi na obudowie grzybka i samym grzybku?

2. jako że zakładam że mam wtryski z chińszczyzną w środku oraz korekty na jałowym w zakresie -3000 mg +4500 mg itd. czy jest opcja (ktoś z was doświadczył) żeby odłączony od wiązki wtrysk i tak przepuszczał paliwo na przelew lub cylinder?
avix jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-05-2012, 00:49   #697
pablolinda
ford::advanced
 
Avatar pablolinda
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 28-03-2012
Skąd: Okolice Ryk
Model: MONDEO MK3
Silnik: TDCi 115KM
Rocznik: 2003
Postów: 290
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

No właśnie problem w tym że nawet Bratford nie może zdobyć tyć części w obecnej chwili i nawet jak bym chciał regenerować u nich to nie zrobią mi bo nie ma skad wziąć tych części. Na chwile obecną wymiajna jedynie na nówke.
pablolinda jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-05-2012, 10:27   #698
Boblo
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo mk3
Silnik: 130 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 824
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

BratFord jako nieautoryzowany serwis delphi nie może zdobyć oryginałów w dobrej cenie i z fakturą. Widać zakup im się nie opłaca. Za to mogą zdobyć nowe wtryski w przyzwoitej cenie i wolą iść tą drogą,.. tak myslę.
Wiem, że "mój" mechanik od układów wtryskowych robi i na oryginalnych zaworkach i na chińskich,.. jak ktoś sobie życzy. Tyle, że chińskie jeszcze w fazie testowania więc nie daje gwarancji. Ale parę aut podobno zrobił w tym roku na chinolach i nic nie wróciło. Oszukać w tym zakresie nie jest łatwo bo oryginały od chińskich różnią się bardzo wyraźnie.
Jakbyś chciał namiar na ten warsztat ( Warszawa ) to mogę Ci wysłac na priv.
Boblo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-05-2012, 19:06   #699
pablolinda
ford::advanced
 
Avatar pablolinda
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 28-03-2012
Skąd: Okolice Ryk
Model: MONDEO MK3
Silnik: TDCi 115KM
Rocznik: 2003
Postów: 290
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Boblo i to jest pewny ten mechanik twój?? Robiłeś u niego regenerację? To poproszę o Kontakt to chociaż przez Tel bym się dowiedział co i jak. Bo tak sie właśnie zastanawiam czy wogóle robić czy sprzedać taki jaki jest bo jeszcze nie jest tragedia ale już bedzie tylko gorzej. No i jak za jakiś czas będę musiał wymienić 2mese to kolejne 2,5 koł i włożę z 5 tysi a ford jak będzie wart 13 tyś tak będzie i nikt mi nie odda. Kupił by człowiek 3 lata temu coś tańszego to może by nie miał teraz takich problemów. Nie dość że stracił tyle na wartości to jeszcze tyle trzeba dołożyć ewentualnie teraz. Ale taka jest cena za nie wiedzę i ówczesny brak Internetu. No nie wiem czy w BratFordzie tak dobrze wychodzą na sprzedarzy nowych skoro operacja koszuje 5 koła to mało kto się na to zdecyduje. Wiem że do tej pory robili taką regenerację nawet na forum o tym pisano nie raz.
pablolinda jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-06-2012, 13:15   #700
avix
ford::average
 
Zarejestrowany: 17-04-2011
Skąd: katowice
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2003
Postów: 117
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

dla tych co jeszcze nie znaleźli

Kodowanie wtrysków niepotrzebne!
Cytat:
Dostosowywanie do wtryskiwaczy. Ze względu na tolerancje mechaniczne, które zmieniają się w trakcie eksploatacji zaworów elektromagnetycznych wtryskiwaczy, moduł IDM musi być w regularnych odstępach czasu dostosowany do zmienionych tolerancji. Dostosowywanie odbywa się oddzielnie dla każdego cylindra w czasie 900 sekund na każdy cylinder. Dostosowywanie odbywa się w takiej samej kolejności jak zapłon. Zaczyna się od cylindra 1. Aby możliwe było przeprowadzenie dostosowywania muszą być spełnione następujące warunki:Temperatura silnika co najmniej 70 °C, Prędkość obrotowa silnika pomiędzy 1800 a 3500 obr/min, Prędkość pojazdu pomiędzy 50 ... 70 km/godz. Jeśli podczas procesu dostosowywania wartości te wyjdą poza podany zakres (warunki nie będą już spełnione), dostosowywanie zostaje wstrzymane i jest kontynuowane podczas następnego spełnienia warunków. Podczas dostosowywania wtrysk wstępny jest wyłączony. Moduł IDM wysyła do zaworu elektromagnetycznego wtryskiwacza sygnał wtrysku o długości zapisanej w charakterystyce (na przykład 8 ms). Na podstawie poboru prądu przez zawór elektromagnetyczny moduł IDM może stwierdzić, czy zawór elektromagnetyczny może zrealizować wytyczne modułu IDM i czy reaguje szybciej (np. w ciągu 7 ms) lub wolniej (na przykład w ciągu 10 ms). Pobór prądu przez zawór elektromagnetyczny służy więc jako odniesienie do sygnału wysłanego z IDM. Dlatego w razie odchylenia reakcji zaworu elektromagnetycznego od wysłanego sygnału musi zostać przeprowadzone dostosowanie w charakterystykach adaptacyjnych. WSKAZÓWKA: Podczas procesu dostosowywania sygnał wtrysku jest tak krótki, że iglica wtryskiwacza nie jest podnoszona. Skutek: w tym czasie dochodzi do wypadania zapłonów, które można odczuć przy podanej prędkości obrotowej i prędkości pojazdu.Wskazówka:Jeśli w ekstremalnych przypadkach warunki odpowiednie do przeprowadzenia dostosowywania nie zostaną osiągnięte przez dłuższy czas, mogą się pojawić nieprawidłowości. Nieprawidłowości te to: nierówna praca silnika, zwiększone wytwarzanie czarnego dymu głośne szumy spalania. Po zakończeniu dostosowywania jednego cylindraproces kontynuowany jest w następnym cylindrze (zgodnie z kolejnością zapłonu). Objawy w razie usterki nierówna praca silnika zwiększone wytwarzanie czarnego dymu głośne szumy spalania ciśnienie paliwa poza zakresem (patrz odpowiednie informacje w tej broszurze).
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
avix jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 08:45.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.