Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Ogólnie o motoryzacji
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 23-05-2011, 11:21   #551
hirotaro
ford::specialist
 
Avatar hirotaro
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-01-2009
Skąd: Zagłębie Dąbrowskie
Model: S-Max
Silnik: 2.0 Ecoboost 240KM Titanium S
Rocznik: 2011
Postów: 652
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

a u Ciebie też nie zależnie od obrotów i biegu wyskakiwała?

hirotaro jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-05-2011, 13:59   #552
BadBoy
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 26-07-2010
Skąd: Biskupiec
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130PS
Rocznik: 2002
Postów: 3
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

hirotaro ja w focusie miałem tak jak mi zaczął wycierać sie grafit na taśmie w pedale gazu, zatrzymałem sie zrobiłem restart auta i po chwili w różnych momentach tak jak opisujesz sie włączało. Kupiłem od anglika troche poprzerabiałem, poucinałem i z tego co sie orientuje działa po dziś dzień a focusa gość któremu sprzedałem sprzedał go dalej i mało tego podobno wrócił w moje okolice Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. (taka mała historyjka).


Z moim Modeuszem nie wiem co dalej wtryski sprawdzałem są oki, rury od turbo tak samo zresztą jak już pisałem jak by któraś była dziurawa to by czarny kocioł za mną był a nie biały, no i spaliny śmierdzą ropą, a nie olejem, może po prostu coś w elektronice walnęło. Gadałem z kumplem mechanikiem i mówi abym wsiadał i jechał do niego, nic autu nie może sie stać bo przecież i tak chodzi w trybie awaryjnym, pomalutku pojadę i zobaczymy co z nim.

Co najgorsze wyciągałem bezpieczniki i teraz szyby z pilota mi sie nie zamykają jedynie otwierają Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. , radio sie zakodowało (brak kodu) i jak w samochodzie otwieram lub zamykam szyby to muszę trzymać przycisk żeby sie zamknęły, a wcześniej wystarczyło nacisnąć i puścić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale to nie w tym temacie mowa.
BadBoy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-05-2011, 14:36   #553
wkk
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 12-02-2009
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK III
Silnik: TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 39
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Bad Boy - wpisz w szukajkę programowanie szyb Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. hirotaro - u mnie tryb awaryjny włączał się przy wysokich obrotach. Życzę wam powodzenia w naprawie mondków Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Ja swojego ze spokojnym sumieniem ( już działą ) wystawiam na sprzedaż. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
wkk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-05-2011, 16:19   #554
hirotaro
ford::specialist
 
Avatar hirotaro
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-01-2009
Skąd: Zagłębie Dąbrowskie
Model: S-Max
Silnik: 2.0 Ecoboost 240KM Titanium S
Rocznik: 2011
Postów: 652
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Cytat:
Napisał BadBoy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
hirotaro ja w focusie miałem tak jak mi zaczął wycierać sie grafit na taśmie w pedale gazu.
ale czy to powodowało problemy z ciśnieniem paliwa na pompie bo ja mam cały czas takie dwa błędy już nie wiem co sprawdzać
hirotaro jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-05-2011, 19:24   #555
a_iverson
ford::advanced
 
Avatar a_iverson
 
Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Wadowice/Sunds-DK
Model: Audi a4
Silnik: 3.0TDI
Rocznik: 2010
Postów: 404
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Ja dzisiaj uporałem sie z błedem p0251, problem był z za dużą dawką paliwa na pompie. Koleś, który robił mi chipa dowalił dawke po całości.... dzisiaj Heko zrobił z tym pożądek i wszystko śmiga aż miło Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
nie mam już forda
a_iverson jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-05-2011, 09:03   #556
BadBoy
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 26-07-2010
Skąd: Biskupiec
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130PS
Rocznik: 2002
Postów: 3
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

już autko działa, komp zgubił wszystkie kody wtrysków były same 0000000000000000 (16 cyfrowe kody)
z czytałem z 3 wtrysków, a z jednego nie mogłem niestety bo zdrapana jest naklejka, wpisaliśmy z innego wtrysku tak na razie aby tylko było i działa może nie do końca oki bo wtrysk trochę klepie (dźwięk jak klepiącego zaworu w benzynce) nie wiem jak zdobyć taki kod???
BadBoy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-05-2011, 10:42   #557
cxvdzx
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 07-02-2011
Model: Mondeo mk3
Silnik: 3.0 204KM KOMBI
Rocznik: 2005
Postów: 0
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Cytat:
Napisał cxvdzx Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mondeo mk3 silnik 2.0 TDCi 130KM 150tys. rok 2002. Autko przyjechało z Francji. Jeździło miesiąc w Polsce i bez problemu. Stało jednak w garażu 3 tygodnie(było mroźno) nie odpalany chyba nawet. Po tym czasie zaczęły się problemy.

Sprężynka zaczyna migać przy gwałtownym przyspieszaniu i to na każdym biegu. Objawia się tym, że na chwilkę auto przygasa (jak przy zmianie z benzyny na gaz w aucie) i przełącza się w tryb awaryjny mniejsza moc oczywiście. Jeśli wcisnę mu mocniej gazu na awaryjnym silnik gaśnie.

Jałowy - cegła na pedał obroty na czerwonym 5000/min NIC
1 - cegła 4000/min i sprężynka
2 - cegła 3500/min i sprężynka
3 - cegła 3000/min i sprężynka
4 - cegła 2500/min i sprężynka
5 - cegła 2000/min i sprężynka
wartości +-200 obr. Błędy sypią również przy spokojniejszym przyspieszaniu - czytać normalnym wyprzedzaniu.
Więc nawet nie wyprzedzam innych jak wymaga to naciśnięcia buta.

Im wyższy bieg tym przy mniejszym przyspieszeniu występuje błąd.
Jeśli przyspieszam delikatnie to na:
2 - wchodzi w czerwone
3 - wchodzi w czerwone
4,5 nie testowałem do czerwonego - nie mam gdzie się rozpędzić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jak jadę na 5 i spokojnie przyspieszam do doleci do 150km/h(~3000/min) bez problemu dalej nie próbowałem. Jak jadę na 5 to ruszenie pedałem gazu o 1cm (nie w punkcie mocowania Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) też wywala sprężynkę.

Po ponownym uruchomieniu sprężynki nie ma.
Silnik odpala bez problemu nie kopci, nie trzęsie.
Turbina sprawdzona raczej ok.

Na kompie samemu sprawdzone błędy
- P1211
- P0251

Serwis ASO podobnie. Wycena naprawy 13 000 zł ale tyle tegoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. hahaha wycenę wrzucę jak się uporam z usterką.

Jak na razie wymieniłem czujnik położenia wału.
Teraz zamawiam czujnik położenia rozrządu - nie jest to koszt a może to to?.

Paliwo normalne na stacjach w mieście nie z beczki. Spalanie jakie mu sprawdzałem w mieście (dużo postoju na światłach etc) 11-12/100km dużo pali??? ;//

Więcej grzechów nie pamiętam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jak naprawię to opiszę jeszcze raz wszystko może się przyda.
No i stało się. Powodem była walnięta pompa wtryskowa. Zdecydowałem się od razu na wymianę wtrysków.

W serwisie "po znajomości" wymienili pompę, wtryski, przeczyszczone wszystkie przewody paliwowe, szyna CR, demontaż baku i płukanie(znaleźli trochę syfu). Dodam że przed wymianą stara pompa dawała 140 bar a nowa 340.

Wyszło mnie 6200 zł ;/. I czy przepłaciłem czy nie i tak mniej jak w ASO 13 000 wołali Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
W KOŃCU WIEM CO TO 130KM - leci jak rakieta Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
cxvdzx jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-05-2011, 10:48   #558
cxvdzx
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 07-02-2011
Model: Mondeo mk3
Silnik: 3.0 204KM KOMBI
Rocznik: 2005
Postów: 0
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Cytat:
Napisał BadBoy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
już autko działa, komp zgubił wszystkie kody wtrysków były same 0000000000000000 (16 cyfrowe kody)
z czytałem z 3 wtrysków, a z jednego nie mogłem niestety bo zdrapana jest naklejka, wpisaliśmy z innego wtrysku tak na razie aby tylko było i działa może nie do końca oki bo wtrysk trochę klepie (dźwięk jak klepiącego zaworu w benzynce) nie wiem jak zdobyć taki kod???
W serwisie bosha jak się nie mylę koszt sprawdzenia 100zł za wtrysk i kod ci podadzą (maszyna chyba wylicza na podstawie napięcia cewce i ilości paliwa jakie jest rozpylone -tak tylko przypuszczam).
cxvdzx jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-05-2011, 11:00   #559
cxvdzx
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 07-02-2011
Model: Mondeo mk3
Silnik: 3.0 204KM KOMBI
Rocznik: 2005
Postów: 0
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Cytat:
Napisał hirotaro Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Witam, powracam po weekendzie z nie rozwiązanym problemem ze sprężynką. Wróciłem właśnie od speców sprawdzone wtryski, pompa, regulator na pompie wszystko posprawdzane, nawet filtr paliwa wymieniony i nadal to samo. Przed wywaleniem sprężynki czuć lekkie szarpnięcia i miga w różnych zakresach obrotów, na różnych biegach raz pod dużym obciążeniem a raz bez obciążenia jakieś pomysły jeszcze macie bo już nie wiem co sprawdzać
A ile ci pokazuje np cdif ciśnienie na pompie?
cxvdzx jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-05-2011, 19:12   #560
hirotaro
ford::specialist
 
Avatar hirotaro
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-01-2009
Skąd: Zagłębie Dąbrowskie
Model: S-Max
Silnik: 2.0 Ecoboost 240KM Titanium S
Rocznik: 2011
Postów: 652
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

nie pamiętam ale u mnie problem już zniknął, przejeździłem kilka dni bez butowania tak jak kolega wyżej mi pisał coś o adaptacji się wtryskiwaczy po ich wymianie i dzisiaj sprawdzałem od wymiany zrobiłem ok 2500 km troszkę go pomęczyłem i nic nie wyskakiwało błędy wykasowane wiec chyba już jest wszystko ok, jutro jak pogoda pozwoli biorę się jeszcze za czyszczenie kolektora i EGR
hirotaro jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
diesel , migająca sprężynka , mk3 , mondeo , nie odpala , pompa wtryskowa , tdci , wtryskiwacze



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:23.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.