|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
24-02-2011, 08:55 | #391 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
Cytat:
|
|
24-02-2011, 09:43 | #392 |
ford::specialist
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-01-2009
Skąd: Zagłębie Dąbrowskie
Model: S-Max
Silnik: 2.0 Ecoboost 240KM Titanium S
Rocznik: 2011
Postów: 652
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
A u mnie potwierdzone migająca spreżynka i błąd 1631 (błąd centralki głównej) był spowodowany totalnym padnięciem akumulatora wymieniłem akume jeżdze juz tydzien i wszystko OK nic nie wyskakuje
|
24-02-2011, 11:07 | #393 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 11-09-2010
Model: mk3
Silnik: 20tdci
Rocznik: 2002
Postów: 5
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
Witam mam problem ze sprężynką , pali na mrozie bez problemu , ale na zimnym silniku gaśnie i miga sprezynka po cHwili pali normalnie. Zaobserwowalem że jak ciepły jest już i nagrzany ,jest ok . MONDEO MK3 2.0 TDCI 115 KM 205 TYS KM , FILTR PALIW MA WPŁYW , CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA ROZRZĄDU SZARY.
|
24-02-2011, 11:17 | #394 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 11-09-2010
Model: mk3
Silnik: 20tdci
Rocznik: 2002
Postów: 5
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
Dodam że ostatnio nalałem za 100 we zwykłego ON na ORLENIE W WAWIE , a przewaznie latam na vervie.
|
24-02-2011, 12:38 | #395 | |
ford::professional
Imię: Hans Joerg von Wafell
Zarejestrowany: 29-12-2008
Skąd: Racibórz
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.5t
Rocznik: 2007
Postów: 1,423
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
Cytat:
__________________
FORD MONDEO Mk4 |
|
24-02-2011, 19:09 | #396 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-02-2011
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 10
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
Witam podzielę się wiedzą którą nabyłem a właściwie to jej brakiem, zaczynam czasami powątpiewać w ludzi którzy nazywają siebie mechanikami.
Dziś pojechałem do servisu (nieautoryzowanego) podłączyli mnie do komputera jakis magnetic czy cos na M srebrno-czarna skrzynka która łączy się z laptopem za pomocą wi-fi. No i do rzeczy, błąd nadal się wyświetla więc poprosiłem o zaprogramowanie wtryskiwaczy, mechanik wykonał moje polecenie zaprogramował ponownie wszystkie 4 zamiast jednego (dla pewności może) zresetował błędy ale kontrolka nadal mruga i nadal pojawia się błąd, w międzyczasie pojawiały się jeszcze jakieś 2 błędy ale mówił że to nieistotne bo coś tam coś tam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i znikały po resetowaniu a błąd 2338 nadal jest! Dziś ładna pogoda więc wsłuchałem się trochę w pracę silnika i faktycznie słychać na 3 cylindrze stukanie tzn spalanie stukowe i błąd który wyskakuje wskazuje właśnie coś o spalaniu stukowym na 3 cylindrze. Teraz to ja już jestem głupi bo wszystkie wtryski zaprogramowane a błąd nadal siedzi. Mechanik (albo samozwańczy mistrz Yoda) stwierdził że może ktoś wymienił wtryski i nie zaprogramował i komputer nie chce teraz przyjąć kodu bo jest zły, ale na moje oko to skąd komputer ma wiedzieć że jest zły przecież powinien przyjąć i błąd powinien ustąpić, jeśli kod jest zły to objawiało by się to ewentualnie złym dawkowaniem czy parametrami spalania tak mi się zdaje. No nic zmartwiony pojechałem do domu i w agonii wkur----nia złapałem za dostępne mi klucze aby wykręcić wtryskiwacze i samemu się przekonać czy są z tymi właśnie numerami, po chwili zastanowienia i użyciu klucza płaskiego nr. 15 przekręciwszy (po zdemontowaniu rurek od przelewania paliwa jak sądzę i czujników czy co tam jest podpięte) przekręciłem ów wtryskiwacz w prawą stronę z zamiarem jego totlnego wykręcenia nie baczywszy na konsekwencję po obrocie wtryskiwacza o ok 1-1,5 cm ujawniła się naklejka znamionowa z numerem więc sprawdziłem wszystkie 4 i kody są poprawne, więc teraz już zgłupiałem, bo mechanik mówi do mnie rzeczy które nawet dla zielonego człowieka są zbyt niejasne i rzekł bym durne, chyba tylko po to aby wykręcić się od swojej niewiedzy lub braku odpowiedniego sprzętu. Zostaje mi jeszcze jedno podejście które moim zdaniem powinienem zrobić, test przelewowy czy jak to się tam specjalistycznie nazywa, ale wiem już jak go zrobić samodzielnie. Pytanie tylko do czego służy i czy może mi się przydać. No i proszę wasze opinie co mogę jeszcze zrobić co to właściwie jest to spalanie stukowe jaka może być inna przyczyna niż rozkodowany wtrysk? Ah i czy przez to że to właśnie to spalanie stukowe się pojawia to wyskakują różne inne chwilowe błędy ? Dziękuję wam z góry za pomoc. mkaminski100 nie wiem co masz na myśli chodzi o wiedzę jak zaprogramować tym urządzeniem wtryski ? Przecież to żadna tajemna wiedza dołączają to zapewne w instrukcji wraz z urządzeniem. Dlaczego miałby się ktoś nie podzielić kawałkiem instrukcji. Sczerze to mogę napisać do producenta o przesłanie MANUALA w wersji elektronicznej ale jeśli ktoś posiada taki sprzęt i ma ochotę to może napisać tu kilka kroków jak wklepać kody. Poza tym to już chyba nie istotne bo niby kody mam wklepane! Aha zapomniałem iż ów mechanik mówił abym przyjechał do niego prywatnie bo możliwe że w ECU (tak się chyba nazywa komputer) jest coś nie tak i że może trzeba będzie ręcznie wpisać kody albo coś tam jeszcze zrobić, tyle że takie ręczne integrowanie w komputer jak sądzę może skutkować jego uszkodzeniem a jedyne co mogę później usłyszeć to "SORRY" i znów kasa w plecy. Ostatnio edytowane przez Raszowski ; 24-02-2011 o 19:17 |
24-02-2011, 22:38 | #397 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo mk3
Silnik: 130 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 824
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
Cytat:
|
|
25-02-2011, 07:10 | #398 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
Cytat:
czy mogłeś obrócić wtryskiwacz do odczytu kodu bez odkręcania go? bo jeśli tak to był za lekko wkręcony |
|
25-02-2011, 11:21 | #399 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-02-2011
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 10
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
Cytat:
|
|
25-02-2011, 11:30 | #400 | |
ford::amateur
Zarejestrowany: 11-09-2010
Model: mk3
Silnik: 20tdci
Rocznik: 2002
Postów: 5
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
Cytat:
|
|
Tagi |
diesel , migająca sprężynka , mk3 , mondeo , nie odpala , pompa wtryskowa , tdci , wtryskiwacze |
|
|