Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Ogólnie o motoryzacji
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 12-02-2011, 21:19   #341
wilhelm
ford::advanced
 
Avatar wilhelm
 
Zarejestrowany: 25-01-2010
Skąd: Katowice
Model: FOKA
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2007
Postów: 296
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

hirotaro sprawdzałeś jakiego koloru masz czujnik położenia wałka rozrządu?

wilhelm jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-02-2011, 09:17   #342
hirotaro
ford::specialist
 
Avatar hirotaro
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-01-2009
Skąd: Zagłębie Dąbrowskie
Model: S-Max
Silnik: 2.0 Ecoboost 240KM Titanium S
Rocznik: 2011
Postów: 652
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

jeszcze nie, narazie mam sporo spraw zwiazanych z rejstracjia i troszkę przywatnych w przyszłym tyg bede wymianiał olej filtry to przy okazji zerknę na czujnik narazie auto sprawowało sie dobrze jak wracałem o elektryka i z przegladu przeciagnołem go na kazdym biegu z gazem do spodu i nic nie wyskakiwalo a co moze jeszcze powodować ten błąd P1631 ?
hirotaro jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-02-2011, 19:05   #343
lukaszrock85
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 02-05-2010
Skąd: Gostyń
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130
Rocznik: 2002
Postów: 3
Domyślnie Zapala sie sprężynka i auto szarpie i gaśnie

Witam koledzy,mam poważny problem z moim mundkiem.Wczoraj rano siadłem do auta i po przekreceniu kluczyka od razu mrugała sprężynka i auto nie mogło odpalić.Uruchomiłem auto dopiero po wsiknieciu plaka do filtra powietrza i spręzynka zgasła.Zrobiłem autem 200km i nie bylo zadnego problemu. Dzisiaj auto odpaliło bez problemu pojechałem na zakupy i pod sklepem silnik zaczął falowac obroty były od 500 do 1500 zgasiłem auto.Po powrocie znow zapaliła sie sprężynka no wiec potraktowałem ją znów plakiem.Jednak podczas jazdy auto zaczęło szarpać i gasnąć gdy sie zatrzymałem znow paliła sie spręzynka i nie mogłem odpalić po ktorymś razie błąd znikł ale nadal nie mogłem odpalić.W koncu udało mi sie uruchomic ale auto caly czas szarpie i gaśnie. Proszę was o pomoc w diagnozie bo mnie sie juz kończą pomysły.Czy to może być pompa wtryskowa i wtryski czy może powód jest całkiem inny. Pozdrawiam Łukasz.
lukaszrock85 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-02-2011, 21:09   #344
lukas810
ford::average
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 02-11-2010
Skąd: Sułów
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 111
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Migająca sprężynka - po raz kolejny
Jakiś czas temu już miałem problemy z tą sprężynką ale po długich próbach wymieniłem czujnik wałka rozrządu i wszystko oki aż do dzisiaj.
Jadę sobie na 5 biegu redukcja na 4 i miga sprężynka, szarpneło lekko tak jakby ale nic jadę dalej a ona miga.Po 100 metrach zatrzymałem się zgasiłem silnik, odpaliłem i niby dobrze.Przejechałem z 10 km nic, zgasiłem go za jakieś 3 godziny wsiadam odpalam jadę a tu sprężynka, miga i miga, gasiłem go ale nic nadal miga, do tego takie klekot jak dodaje gazu a jak wychodzę z samochodu dziwny zapach ;/ wtryski tym razem?
lukas810 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-02-2011, 21:11   #345
lukas810
ford::average
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 02-11-2010
Skąd: Sułów
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 111
Domyślnie Odp: Zapala sie sprężynka i auto szarpie i gaśnie

Cytat:
Napisał lukaszrock85 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Witam koledzy,mam poważny problem z moim mundkiem.Wczoraj rano siadłem do auta i po przekreceniu kluczyka od razu mrugała sprężynka i auto nie mogło odpalić.Uruchomiłem auto dopiero po wsiknieciu plaka do filtra powietrza i spręzynka zgasła.Zrobiłem autem 200km i nie bylo zadnego problemu. Dzisiaj auto odpaliło bez problemu pojechałem na zakupy i pod sklepem silnik zaczął falowac obroty były od 500 do 1500 zgasiłem auto.Po powrocie znow zapaliła sie sprężynka no wiec potraktowałem ją znów plakiem.Jednak podczas jazdy auto zaczęło szarpać i gasnąć gdy sie zatrzymałem znow paliła sie spręzynka i nie mogłem odpalić po ktorymś razie błąd znikł ale nadal nie mogłem odpalić.W koncu udało mi sie uruchomic ale auto caly czas szarpie i gaśnie. Proszę was o pomoc w diagnozie bo mnie sie juz kończą pomysły.Czy to może być pompa wtryskowa i wtryski czy może powód jest całkiem inny. Pozdrawiam Łukasz.
Podjedź na komputer zobacz jakie będą błędy, myślę że to czujnik wałka rozrządu bo ja miałem podobne objawy ;/
lukas810 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-02-2011, 21:28   #346
hirotaro
ford::specialist
 
Avatar hirotaro
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-01-2009
Skąd: Zagłębie Dąbrowskie
Model: S-Max
Silnik: 2.0 Ecoboost 240KM Titanium S
Rocznik: 2011
Postów: 652
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

u mnie błąd P1631 co po sprawdzeniu kodu dało błąd centralki głównej po skasowaniu błędu narazie wszystko jest OK wiem na pewno że do wymiany mam akumulator zdecydowanie dwa dni w garażu a mondek ledwo zakręcił i nie odpalił na komputerze nic nie wyszło o wtryskach czy czujnikach wszelkiej maści
hirotaro jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-02-2011, 09:42   #347
SrebnaStrzała
ford::expert
 
Avatar SrebnaStrzała
 
Zarejestrowany: 30-01-2008
Skąd: Poznań
Model: A7, Mondeo
Silnik: 50TDI, 2.0TDCI
Rocznik: 2018, 2011
Postów: 4,462
Exclamation Sprężynka - trudna diagnoza

Witam
Dziś upływa prawie 115.000km po regeneracji ale od paru dni mam pewien problem
Podczas przyspieszania na 5tce w okolicach 140km/h wywala błąd i auto wchodzi w tryb serwisowy. Normalnie w przypadku padniętych wtrysków są inne objawy a ten błąd zapala się przy 120km/h

Kolejna sprawa, błąd zawsze znika po ponownym odpaleniu auta dlatego trudno sprawdzić co to jest.

Ostatnio mam wrażenie że auto jakby mocniej kopci podczas przyspieszania, ale możliwe że po prostu wydaje mi się bo zabezpieczyłem chłodnice i teraz spaliny mają większą temperaturę co powoduje z pewnością więcej pary przy niskich temperaturach.
Oczywiście wziąłem pod uwagę problem z ropą bo znajomy zatankował na esso i tak jakby od tego czasu zaczął się problem, ale potem już lałem z powrotem sprawdzoną ropę na sprawdzonej stacji, więc jeśli winne by było paliwo to problem powinien zniknąć.

Kolejna możliwość to problem z powerboxem i to by pasowało do jednego z zbiorczych przypadków w temacie o wtryskach.

Mam jeszcze jedno dziwne odczucie jakby auto miało mniejszy skok mocy przy około 2200 obrotach, ale turbo to raczej być nie może bo sprawdzałem i ciśnienie trzyma tak jak powinno a nic nie hałasuje, nie świszczy aby można szukać usterki.

Pytanie czy box mógł się tak po prostu rozregulować, nagle?

Druga opcja która wydaje mi się mało wiarygodna to czy możliwe że silnik bądź pompa dokańcza żywota i stąd ta nie możność?
Mam przejechane 210000km ale jak już wielokrotnie się wypowiadałem silnik jest w doskonałym stanie zarówno jeśli chodzi o kompresję jak i hamownię z tym że test miał miejsce 1000km temu.
SrebnaStrzała jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-02-2011, 14:20   #348
ethernal
ford::professional
 
Avatar ethernal
 
Imię: Hans Joerg von Wafell
Zarejestrowany: 29-12-2008
Skąd: Racibórz
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.5t
Rocznik: 2007
Postów: 1,423
Domyślnie Odp: Sprężynka - trudna diagnoza

Szukaj przyczyn w pompie CR lub, mimo wszystko, w nieszczelności układu turbo. Sprawdź jeszcze tutaj:[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] i tutaj: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
FORD MONDEO Mk4

Ostatnio edytowane przez ethernal ; 14-02-2011 o 14:22
ethernal jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-02-2011, 14:41   #349
SrebnaStrzała
ford::expert
 
Avatar SrebnaStrzała
 
Zarejestrowany: 30-01-2008
Skąd: Poznań
Model: A7, Mondeo
Silnik: 50TDI, 2.0TDCI
Rocznik: 2018, 2011
Postów: 4,462
Domyślnie Odp: Sprężynka - trudna diagnoza

Czy nieszczelność turbo dałoby sprężyne? nie raz byłą duża dziura i sprężynki nie wywalało.
Generalnie auto dobrze przyspiesza ale przy tych 2200 obrotach przyspieszenie zawsze było takie ostre na początku a teraz przez chwile wydaje się być łagodniejsze/stopniowe. Nie wiem może mi się wydaje, fakt faktem że przy 140 podczas butowania wywala błąd który potem znika.
SrebnaStrzała jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-02-2011, 16:27   #350
lukas810
ford::average
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 02-11-2010
Skąd: Sułów
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 111
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Chłopaki pomóżcie.
Noc postał ja do odpalenia a on nic, kontrolka mruga i mruga, teraz nawet nie mogę pojechać na komputer ;/
Co robić?
Jak go odpalić żeby dojechać pod komputer, pomocyyy!

Ostatnio edytowane przez lukas810 ; 14-02-2011 o 17:33
lukas810 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
diesel , migająca sprężynka , mk3 , mondeo , nie odpala , pompa wtryskowa , tdci , wtryskiwacze



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:58.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.