|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
14-12-2010, 17:00 | #21 | ||||||
Zablokowany
Zarejestrowany: 31-07-2007
Skąd: Częstochowa - Genewa (3-miasto czasami)
Model: Galaxy Ghia
Silnik: 2,8
Rocznik: '97
Postów: 3,551
|
Odp: Choroba "szalonych diesli"
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
|
||||||
14-12-2010, 17:09 | #22 | |||
ford::advanced
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 07-09-2010
Skąd: Białystok
Model: Mk4 FL PowerShift
Silnik: 2.0 TDCi 163(138)/192 PS & 344/408 Nm by TuneFORCE ;)
Rocznik: 11.2011 prawie 2012 :P
Postów: 400
|
Odp: Choroba "szalonych diesli"
Cytat:
Cytat:
Więc silnik nie może pracować na samym oleju silnikowym, tak?? Tzn, jakoś by tam klekotał. O to od początku mniej więcej mi chodzi!! Nauczyciel starej daty, myślałem, że coś powie dokładnego na ten temat. Cytat:
A rozwija takie prędkości ponieważ i ON i olej silnikowy jest dostarczany do komory spalania? |
|||
14-12-2010, 17:14 | #23 |
ford::expert
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
|
Odp: Choroba "szalonych diesli"
Tak czytam i nie mogę wyjść z podziwu,niektórzy powinni się porządnie do nauki przyłożyć albo conajmniej conieco poczytać na temat silników diesla,oleju napędowym i oleju silnikowym jak i ogólnie o olejach toomekk6 wypisujesz takie brednie że nie wiem czy śmiać się czy płakać. Jeśli faktycznie masz takiego nauczyciela to zastanawia mnie jakim cudem jest on jeszcze nauczycielem.
|
14-12-2010, 17:21 | #24 | ||||
Zablokowany
Zarejestrowany: 31-07-2007
Skąd: Częstochowa - Genewa (3-miasto czasami)
Model: Galaxy Ghia
Silnik: 2,8
Rocznik: '97
Postów: 3,551
|
Odp: Choroba "szalonych diesli"
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
|
||||
14-12-2010, 17:31 | #25 | ||
ford::advanced
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 07-09-2010
Skąd: Białystok
Model: Mk4 FL PowerShift
Silnik: 2.0 TDCi 163(138)/192 PS & 344/408 Nm by TuneFORCE ;)
Rocznik: 11.2011 prawie 2012 :P
Postów: 400
|
Odp: Choroba "szalonych diesli"
Cytat:
Cytat:
Ja cały czas się uczę. Ale niestety nie mam dokładnie omówionego silnika, jego podzespołów itp. Bo niestety mój profil jest zbyt ogólny. Ale dobra, czepiajcie się dalej. A to, że brnąłem w dyskusję błędnie pokierowany przez nauczyciela to już nie moja wina. A Wy od razu mnie zgnoiliście. Ale cóż, tak jest na tym forum. Nie tylko ja to zauważyłem. Ja dopiero się uczę. Wiem, że jeszcze mało wiem ale ku*rde mam dopiero 19 lat i to nieskończone jeszcze. Pozdro i do widzeniaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Miło było... Ostatnio edytowane przez toomekk6 ; 14-12-2010 o 17:37 |
||
14-12-2010, 17:32 | #26 |
ford::expert
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
|
Odp: Choroba "szalonych diesli"
subratri wiesz dobrze że ja to wiem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ,ale jak mówi Ci 20 ludzi że jesteś pijany to znaczy że tak jest Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ,kolega idzie w zaparte i tak jakby ma klapki na oczach,w jednym kierunku idzie i nie przyjmuje żadnych informacji (może nie chce?)
toomekk6 po co się obrażasz? czy internet służy wyłącznie do takich dyskusji? jest cała masa miejsc w sieci gdzie znajdziesz wszystko na temat poruszony tutaj,powiem Ci że napisane przez ludzi kompetentnych,znających się na tym doskonale,tylko do tego trzeba checi. Jeśli chcesz tu kogoś zagiąć wiedzą to niestety ale musisz ją najpierw zdobyć,pogrzebać poszukać i wtedy pisać ale tak jak jest faktycznie Ostatnio edytowane przez Assan ; 14-12-2010 o 17:37 |
14-12-2010, 17:35 | #27 | ||
ford::average
Zarejestrowany: 21-01-2009
Skąd: Genewa
Model: LII
Silnik: V6
Rocznik: 02
Postów: 132
|
Cytat:
Przejrzałem trochę informacji w Internecie na temat samorozpędzaniu się diesli. Sytuacja ta zdarza się również w Renaultach z silnikami dCi, a tam o ile się nie mylę mamy wtryskiwacze piezoelektryczne którymi steruje ECU i w momencie wyłączenia zapłonu przestają działać. Cytat:
- wyjaśnić skąd się bierze problem - podać rozwiązanie jak zachować się w takiej sytuacji.
__________________
Zła nuta zagrana z wahaniem jest zafałszowaniem. Zła nuta zagrana z przekonaniem jest interpretacją. Ostatnio edytowane przez Assan ; 14-12-2010 o 17:39 |
||
14-12-2010, 17:50 | #28 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 31-07-2007
Skąd: Częstochowa - Genewa (3-miasto czasami)
Model: Galaxy Ghia
Silnik: 2,8
Rocznik: '97
Postów: 3,551
|
Odp: Choroba "szalonych diesli"
Cytat:
|
|
14-12-2010, 17:51 | #29 |
ford::advanced
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 07-09-2010
Skąd: Białystok
Model: Mk4 FL PowerShift
Silnik: 2.0 TDCi 163(138)/192 PS & 344/408 Nm by TuneFORCE ;)
Rocznik: 11.2011 prawie 2012 :P
Postów: 400
|
Odp: Choroba "szalonych diesli"
Assan kur*wa nikogo nie chce zaginać wiedzą czy coś w tym stylu. Po prostu bronię swoich racji a Ty od razu pieprzysz, że ktoś tu powinien wziąć się na naukę.
Wiem, jestem jeszcze młody. No ale to nie znaczy, że już od razu gorszy;/ Bajek nie twierdzę. Tylko napisałem, że jeśli się wyłączy zapłon to pompa i tak będzie dawać paliwo. Nie mówię tu do Ciebie, że gnoisz lub wyśmiewasz. Tylko do Assana. Dobrze Panie Assan, nie będę już się wcale wypowiadać na żadne tematy. Subratri ja nie mówiłem, że olej jest nie palny. Tylko, że samozapłon występuje w sporej temp tak jak mi nauczyciel powiedział. Do widzeniaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
14-12-2010, 17:52 | #30 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 31-07-2007
Skąd: Częstochowa - Genewa (3-miasto czasami)
Model: Galaxy Ghia
Silnik: 2,8
Rocznik: '97
Postów: 3,551
|
Odp: Choroba "szalonych diesli"
Cytat:
|
|