|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-11-2010, 02:18 | #71 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Alfreton UK
Model: Mondeo Mk3 Ghia X Black Panther
Silnik: 2.0 TDCI 130 euro3
Rocznik: styczen 2004
Postów: 352
|
Odp: Po regeneracji turbo ciągnie od 3000rpm
Cytat:
Ostatnio edytowane przez INVERTER ; 11-11-2010 o 02:21 |
|
11-11-2010, 02:25 | #72 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Alfreton UK
Model: Mondeo Mk3 Ghia X Black Panther
Silnik: 2.0 TDCI 130 euro3
Rocznik: styczen 2004
Postów: 352
|
Odp: Po regeneracji turbo ciągnie od 3000rpm
Cytat:
|
|
11-11-2010, 10:35 | #73 | ||
ford::average
Zarejestrowany: 07-04-2009
Skąd: Głuszyca
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130KM
Rocznik: 2003
Postów: 75
|
Odp: Po regeneracji turbo ciągnie od 3000rpm
Cytat:
Cytat:
|
||
11-11-2010, 13:43 | #74 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Alfreton UK
Model: Mondeo Mk3 Ghia X Black Panther
Silnik: 2.0 TDCI 130 euro3
Rocznik: styczen 2004
Postów: 352
|
Odp: Po regeneracji turbo ciągnie od 3000rpm
Cytat:
Odlacz EGRa i zaślep otwór po przewodzie w elektrozaworze sterujacym !!! Ostatnio edytowane przez INVERTER ; 11-11-2010 o 13:47 |
|
12-11-2010, 09:08 | #75 |
ford::average
Zarejestrowany: 07-04-2009
Skąd: Głuszyca
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130KM
Rocznik: 2003
Postów: 75
|
Odp: Po regeneracji turbo ciągnie od 3000rpm
Szukałem, szukałem i znalazłem:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] z artykułu wynika, że tych sprężarek się nie regeneruje, ze względu na problemy z ustawieniem przepływu gazów... Ale się wkopałem:/ Dzwoniłem do nich i jedyna szansa to na chybił trafił regulacja ogranicznika i długości cięgna. Ostatnio edytowane przez Andi ; 12-11-2010 o 10:38 |
13-11-2010, 19:00 | #76 |
ford::average
Zarejestrowany: 07-04-2009
Skąd: Głuszyca
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130KM
Rocznik: 2003
Postów: 75
|
Odp: Po regeneracji turbo ciągnie od 3000rpm
Narazie nie miałem kiedy zrobić testu z EGR-em. Dodatkowo doszedł padający akumulator i 2 razy mi się zdarzyło, że auto zaczęło przerywać i zgasło - raz na parkingu a drugi raz podczas jazdy. Podczas jazy zaczęła mrugać sprężynka po tym jak auto zgasło. Błędów żadnych nie było - pewnie skasowała je próba odpalania i reset z powodu słabego akumulatora. Po tym zrobiłem około 120 km w zasadzie bez problemów.
INVERTER jak idzie kręcenie filmu? Pogoda pozwoliła? |
15-11-2010, 11:16 | #77 |
ford::average
Zarejestrowany: 07-04-2009
Skąd: Głuszyca
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130KM
Rocznik: 2003
Postów: 75
|
Odp: Po regeneracji turbo ciągnie od 3000rpm
Wrzucam link do ciekawego artykułu, którym opisują problem, jaki mi też się przydarzył:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] INVERTER w Tobie cała nadzieja: gdyby udało Ci się nakręcić film na którym pokazujesz ciśnienie z odpiętym wężykiem, podpiętym i potem podczas obciążenia, to miałbym jakieś odniesienie. |
15-11-2010, 15:59 | #78 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Alfreton UK
Model: Mondeo Mk3 Ghia X Black Panther
Silnik: 2.0 TDCI 130 euro3
Rocznik: styczen 2004
Postów: 352
|
Odp: Po regeneracji turbo ciągnie od 3000rpm
Cytat:
Z dzisiejszej próby wynikły same problemy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Pojawiło się falowanie wolnych obrotów w przedziale 900-1250obr/min !!! raczej niema to związku z turbo/egr ale skutecznie uniemożliwiło nakręcenie jakiegoś sensownego filmu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. cały czas skaczą wolne obroty !!! Jutro wymiana zaworu na pompie CR, niedomagał już od pewnego czasu !!! no i nakręcenie filmu o zależnościach pomiędzy turbo/egr !!! Ostatnio edytowane przez INVERTER ; 16-11-2010 o 17:52 |
|
15-11-2010, 21:33 | #79 | |
ford::average
Zarejestrowany: 07-04-2009
Skąd: Głuszyca
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130KM
Rocznik: 2003
Postów: 75
|
Odp: Po regeneracji turbo ciągnie od 3000rpm
Cytat:
Przyczyną nie działającego EGR-a jest zawieszony elektrozawór - zardzewiał chyba w środku - zawiesił się w pozycji zamknięty. |
|
16-11-2010, 17:57 | #80 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Alfreton UK
Model: Mondeo Mk3 Ghia X Black Panther
Silnik: 2.0 TDCI 130 euro3
Rocznik: styczen 2004
Postów: 352
|
Odp: Po regeneracji turbo ciągnie od 3000rpm
Mam problem z falowaniem wolnych obrotów, postaram się to jutro rozwiązać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. jak dzisiaj odpaliłem auto, nagle obroty zaczeły skakać i tak się działo przez cały dzień. Momentami mam wrażenie że samochód sam dodaje gazu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. podczas jazdy !!!
Podłączyłem kompa : ciśnienie na szynie Cr zamiast trzymać 230barów skacze między 250-300bar. Czyli zawór na pompie nie domyka tak jak powinien Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dodatkowo jest błąd: zbyt wysokie ciśnienie controlne na wtryskach !!! Ostatnio edytowane przez INVERTER ; 16-11-2010 o 18:10 |