|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-11-2010, 14:11 | #11 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 19-01-2008
Skąd: Zabrze
Model: Kuga / Sharan
Silnik: 2.0 TDCi / 2.0 TDI
Rocznik: 2009 / 2015
Postów: 234
|
Odp: Zmiany w modelu 2011
Cytat:
a to co Ci sie podoba to nie chwilowe spalanie tylko poziom paliwa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
08-11-2010, 14:13 | #12 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 23-08-2010
Skąd: Wrocław
Model: S-Max
Silnik: 2.2TDCi
Rocznik: 2009
Postów: 11
|
Odp: Zmiany w modelu 2011
Cytat:
|
|
08-11-2010, 14:14 | #13 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 19-01-2008
Skąd: Zabrze
Model: Kuga / Sharan
Silnik: 2.0 TDCi / 2.0 TDI
Rocznik: 2009 / 2015
Postów: 234
|
Odp: Zmiany w modelu 2011
Cytat:
Duss miales w zeszlym tygodniu wrzucic posta dot. spota na slasku i ... |
|
08-11-2010, 14:25 | #14 |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 06-10-2009
Skąd: WS/WI/WU
Model: S-max/QQJ11
Silnik: 2.0 TDCi 185KM/400Nm by Heko /DIG-T
Rocznik: 2009/2016
Postów: 464
|
Odp: Zmiany w modelu 2011
rafi5733, mayek - sorry Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. myślałem ze zastąpili te cyferki paskiem jak jest np w Hondach..
|
08-11-2010, 17:29 | #15 |
ford::advanced
Imię: Michał
Zarejestrowany: 27-10-2008
Skąd: Gdańsk
Model: S-Max Trend
Silnik: 1.6 EcoBoost
Rocznik: 2011
Postów: 326
|
Odp: Zmiany w modelu 2011
Jak dla mnie, "zubożenie" zegarów to porażka. Właśnie ze względu na tradycyjne wskaźniki zdecydowałem się na S-Maxa w 2009. Converse+ potraktowałem jako przydatny gadżet. Jeśli Ford idzie w kierunku "ucyfrowienia" wskaźników, to jest to wg mnie zły kierunek. Nie idźcie tą drogą! ;-)
|
08-11-2010, 19:52 | #16 |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Kraków
Model: S MAX II Titanium 4x4 180 Aut
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 284
|
Odp: Zmiany w modelu 2011
Witam, wszystkich serdecznie.
Swojego S-Maxa odebrałem tydzień temu - MY2011. Zmiany jakie zauważyłem są następujące : 1. Czarne klawisze klimy oraz klawisze na panelu. 2. Funkcja Ford Eco (takie ****ienko pokazujące kiedy zmieniać biegi, co ciekawe przy zimnym silniku wyświetla symbol zmiany przy 2000 rpm, przy ciepłym 1500.... 3. Klawiszem OK na kierze zmieniamy funkcje komputera - spalanie średnie, zasięg itp. 4. Temperatura silnika jest ukryta w kompie, jeśli wychodzi poza normę komputer sam wyświetli jej symbol. 5. Wskaźnik paliwa jest w formie paska postępu. 6. Indeksy prędkościomierza sa teraz pisane kursywą. Drogi Fordzie nadal czekamy na : 1) Możliwość wyboru konkretnej litery alfabetu z ks. telefonicznej. 2) Zgranie parktronika z Converse+ (wydaje mi się to chyba niemożliwe, parktronik chyba jest poza CANem, czyli na to samo wyszłoby gdybyśmy go sami zamontowali. Odnosząc się do usterek modelu poliftowego spieszę donieść: 1. Listy boczne trzymają się dobrze 2. BT już raz się przywiesił i musiałem wiązać ręcznie z telefonu 3. Nie ma żadnych szarpań przy przyspieszaniu w ok 2000 rpm. Jeśli ktoś ma jakieś pytania proszę pytać chętnie odpowiem. Paweł Ostatnio edytowane przez pawel2m ; 08-11-2010 o 20:07 |
08-11-2010, 21:02 | #17 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 21-08-2010
Model: S-Max Titanium Ice White
Silnik: 2.0L Duratorq DOHC (163PS)
Rocznik: 14.10.2010
Postów: 25
|
Odp: Zmiany w modelu 2011
pawel2m fajnie , że potwierdzasz zmiany(chyba na lepsze jednak) twój eMaxsiu to wersja Titanium oczywiście. Napisz kiedy został wyprodukowany.Swojego odbieram w piątek i zastanawiam się czy mam wersję 2011.Czy masz dodatkowy przycisk blokady tylnych drzwi(bezpieczeństwo dzieci)?
|
08-11-2010, 21:19 | #18 | |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Kraków
Model: S MAX II Titanium 4x4 180 Aut
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 284
|
Odp: Zmiany w modelu 2011
Cytat:
Mój wyprodukowany 6.10.10 i przycisk jest w standardzie już w MY2011. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez pawel2m ; 08-11-2010 o 21:31 |
|
08-11-2010, 21:35 | #19 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 27-06-2007
Skąd: Bielsko-Biała
Model: Mondeo Gold X
Silnik: 2.0 TDCI 115KM/146KM
Rocznik: 2011
Postów: 246
|
Odp: Zmiany w modelu 2011
Piękne zdjęcia , pięknego samochodu.
Ja odbieram auto w środę. Wg etis opuścił fabrykę 23.08.2010 i jest to model 2010.5. Chciałem, aby koniecznie nie było DPF więc modelu 2011 mieć nie mogłem. Albo rybki, albo akwarium.
__________________
pozdrawiam Andrzej Ostatnio edytowane przez andy-w ; 08-11-2010 o 21:41 |
08-11-2010, 21:44 | #20 | |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Kraków
Model: S MAX II Titanium 4x4 180 Aut
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 284
|
Odp: Zmiany w modelu 2011
Cytat:
Nie boję się DPF, auto przynajmniej nie kopci przy odpalaniu, miałem Vectrę C z DPF 210 000 km i nie było żadnych problemów. Nie ma co demonizować problemu. Wiadomo że nie kupujemy Diesla by jeździć codziennie 3 km do pracy. |
|