|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
24-08-2010, 22:29 | #11 |
ford::expert
Zarejestrowany: 05-03-2007
Skąd: Zabrze
Model: mondeo mk3
Silnik: 2,2 Tdci 185 KM 440 Nm
Rocznik: XXI
Postów: 3,197
|
Odp: naprawa silnika 1.4I po zerwaniu paska rozrządu
Nie wiem czy zawór uderzając w krzywkę nie mógł tą krzywka uszkodzić popychacza.
|
25-08-2010, 07:21 | #12 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-02-2010
Skąd: Śląsk Cieszyński SCI
Model: Ford Escort MK7
Silnik: 1.4i
Rocznik: grudzień 1995
Postów: 34
|
Odp: naprawa silnika 1.4I po zerwaniu paska rozrządu
Witam!
Alarm na razie odwołany, przywiozłem na kilka minut pobliskiego mechanika i o dziwo jak odpaliłem to silnik był o niebo cichszy niż wczoraj Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Ponoć popychacze potrzebują niekiedy wielu kilometrów by się napełnić olejem ale jak ten stukot zupełnie nie ustanie to trzeba będzie wymienić któreś popychacze. Dziękuję wszystkim Forumowiczom za pomoc. Do niedzieli zrobię zestawienie kosztów i umieszczę tu. 27-08-2010 Jeszcze kilka szczegółów z pierwszych jazd, niestety zaczął szarpać. Nie jest to odma bo ją przy okazji tego remontu usunąłem, wygląda mi to na filtr paliwa, który dziś wymienię -jak tylko dostanę w pobliżu. Zastanawia mnie jeszcze uszczelnienie wężyka wychodzącego z obudowy przepustnicy do wspomagania, jest ono od dawna bardzo twarde, to był jedyny element, którego nie udało mi się rozłączyć w czasie naprawy -przepustnica "wisiała" na tym wężyku. Czy jest jakiś "knif" by to wyjąć? ja używałem dość dużej siły i nic! Czy ktoś wie jaki nr katalogowy ma to uszczelnienie? pozdrawiam Marek Ostatnio edytowane przez Marek_BQJ ; 27-08-2010 o 07:24 |