|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
22-08-2010, 21:26 | #781 | |
ford::average
Zarejestrowany: 11-11-2007
Skąd: Nadarzyn / W-wa
Model: MK4 2.0 Titanium
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2013
Postów: 185
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Cytat:
__________________
Było Mondeo 2,5T, a są: Subaru Impreza WRX '07, Jeep XJ 4.0 Limited, Mondeo 2.0 TDCi '13 |
|
22-08-2010, 21:28 | #782 | |
ford::average
Zarejestrowany: 14-07-2009
Skąd: Holandia/Dolnyśląsk
Model: BYŁ Ford Focus II ST270+
Silnik: 2.5 Turbo R5 20V
Rocznik: 2006
Postów: 78
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Cytat:
__________________
"Twoj samochod jest wtedy wystarczajaco szybki, gdy stojac rankiem przed nim boisz sie go otworzyc"-Walter Röhl IC AirTec Gen3, 3" down-pipe, 3"de-cat, soft... |
|
22-08-2010, 21:37 | #783 |
ford::average
Zarejestrowany: 11-11-2007
Skąd: Nadarzyn / W-wa
Model: MK4 2.0 Titanium
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2013
Postów: 185
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
występuje głównie w sytuacji: jadę z gazem do dechy, odpuszczam gaz i przyhamowuję i znów mocno na gaz - i wtedy na niższych obrotach (jakoś koło 3tyś) kaszle... coś jakby gwałtownie odciął dopływ paliwa i od razu znów podał - potrafi tak 2-3 razy bujnąć. Nie dzieje się to zawsze, ale się zdarza. Szczególnie przy ostrzejszej jeździe i wyprzedzaniach typu but, hebel, but, hebel
__________________
Było Mondeo 2,5T, a są: Subaru Impreza WRX '07, Jeep XJ 4.0 Limited, Mondeo 2.0 TDCi '13 |
22-08-2010, 21:48 | #784 | |
ford::average
Zarejestrowany: 14-07-2009
Skąd: Holandia/Dolnyśląsk
Model: BYŁ Ford Focus II ST270+
Silnik: 2.5 Turbo R5 20V
Rocznik: 2006
Postów: 78
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Cytat:
np. NGK LFR7AIX 2309 do siebie jakoś na dniach właśnie takie będę kupował. Pozdro
__________________
"Twoj samochod jest wtedy wystarczajaco szybki, gdy stojac rankiem przed nim boisz sie go otworzyc"-Walter Röhl IC AirTec Gen3, 3" down-pipe, 3"de-cat, soft... Ostatnio edytowane przez lukasz1983 ; 22-08-2010 o 21:54 |
|
22-08-2010, 21:55 | #785 | |
ford::average
Zarejestrowany: 11-11-2007
Skąd: Nadarzyn / W-wa
Model: MK4 2.0 Titanium
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2013
Postów: 185
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Cytat:
__________________
Było Mondeo 2,5T, a są: Subaru Impreza WRX '07, Jeep XJ 4.0 Limited, Mondeo 2.0 TDCi '13 |
|
23-08-2010, 09:11 | #786 | |
ford::average
Zarejestrowany: 14-07-2009
Skąd: Holandia/Dolnyśląsk
Model: BYŁ Ford Focus II ST270+
Silnik: 2.5 Turbo R5 20V
Rocznik: 2006
Postów: 78
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Cytat:
__________________
"Twoj samochod jest wtedy wystarczajaco szybki, gdy stojac rankiem przed nim boisz sie go otworzyc"-Walter Röhl IC AirTec Gen3, 3" down-pipe, 3"de-cat, soft... |
|
28-08-2010, 15:37 | #787 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-07-2009
Skąd: Holandia/Dolnyśląsk
Model: BYŁ Ford Focus II ST270+
Silnik: 2.5 Turbo R5 20V
Rocznik: 2006
Postów: 78
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Witam
IC Airtec Gen3 , 3" downpipe, 3" decat, reszta wydechu seria, wkładka K&N zamiast seryjnego filtra, ok 3 godz na rolkach i wyszło coś takiego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. 271,6KM i ok 360NM, boost 1bar Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Niuton mały ale to przejściowe bo do wymiany jest jeden dywajs, mimo to furka miło zaczęła zapitalać, po wymianie wtrysków następne strojenie, a lepszy wykres wstawię jak mi doślą na mejla bo ten jest z telefonu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A Angielskie konie mechaniczne można miedzy bajki włożyć. Pozdrawiam
__________________
"Twoj samochod jest wtedy wystarczajaco szybki, gdy stojac rankiem przed nim boisz sie go otworzyc"-Walter Röhl IC AirTec Gen3, 3" down-pipe, 3"de-cat, soft... Ostatnio edytowane przez lukasz1983 ; 28-08-2010 o 15:57 |
01-09-2010, 14:41 | #788 | |
ford::average
Zarejestrowany: 16-07-2008
Skąd: Łódź
Model: Mondeo
Silnik: 2.2 TDCi 183 KM i 481 Nm
Rocznik: 2004
Postów: 148
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Cytat:
jak się domyślam to z Nm jest podobnie ??
__________________
MKIII RS - diabelskie kombi, antracytowe 18", fabryka: 160 KM i 385 Nm, chip + mody: 183 KM i 481 Nm http://i29.tinypic.com/dcy99d.jpg |
|
01-09-2010, 18:39 | #789 | |
ford::average
Zarejestrowany: 14-07-2009
Skąd: Holandia/Dolnyśląsk
Model: BYŁ Ford Focus II ST270+
Silnik: 2.5 Turbo R5 20V
Rocznik: 2006
Postów: 78
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Cytat:
a na takim secie jak u mnie ROBIĄ NIBY 290KM+ dla mnie są to bajki, przykład z jednej ze stron w UK i ICH hamowni K&N Gen2 + soft - 276.2 bhp / 340.5 lbft torque dolot z rurkami + soft - 293.3 bhp / 351.7 lbft torque Następny przykład-sam program. Focus ST225 Standard + soft 270.9 BHP Konia z wozem temu kto w PL osiągnie/osiągnął taki wynik, a bez wymiany seryjnego IC nawet się nie zbliżymy do tego. Wykresy z hamowni są jakby rysowane w Paincie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Podobnie przedstawiają się inni producenci tzw. gotowców. Co do NM to jak najbardziej jest to "realne" czyli wartości oscylujące między 420-460NM Kiedyś nawet widziałem temat na jednym z For w UK że ktoś tam z poza UK robiąc soft z ich tzw. gotowców przedstawił wykres z hamowni obciążeniowej i był nie zadowolony bo moc była niższa niż deklarowana przez sprzedawce no i jak by nie było linią obrony było to że niby auto nie sprawne że to że tamto, klient sprawdził/przetestował dosłownie wszystko w swoim aucie i wszystko było ok w 100%, temat z czasem ucichł a teraz wcale nie mogę go znaleźć. I na bank nie uwierzę że na ful secie w ST225 można osiągnąć 310-320KM bez ruszania wtrysków ( a i chyba seryjna suszarka nie wydoli) jak to w UK robią, porostu jest to praktycznie nie możliwe, ale o tym już gdzieś heko wspomniał. U mnie przy 271 kuca zaczyna pod końcem "brakować" wtrysków, a żeby wszystko było ok następne strojenie będę robił jak wymienię wtryski i dolot. Albo w UK mają magiczne hamownie albo operator takiej zabawki potrafi tak ją obsłużyć że klient na papierze będzie maił moc jaką się spodziewa. Moim zdaniem gotowce nie są złe, są po prostu bezpieczne, tylko firmy które je sprzedają mogły by podawać realne przyrosty, fakt łatwiej znaleźć nabywce jak się podkoloryzuje trochę dane. Pozdrawiam
__________________
"Twoj samochod jest wtedy wystarczajaco szybki, gdy stojac rankiem przed nim boisz sie go otworzyc"-Walter Röhl IC AirTec Gen3, 3" down-pipe, 3"de-cat, soft... Ostatnio edytowane przez lukasz1983 ; 01-09-2010 o 18:47 |
|
01-09-2010, 20:26 | #790 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
...co do wtrysków..to tak jak pisałem...270KM to granica...więcej nie nalejąGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
Tagi |
2.2tdci , 2.5t , chip , chiptuning , hamownia , mondeo mk4 |
|
|