|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
14-05-2010, 19:50 | #41 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
|
Odp: problem po wyczyszczeniu zaworu EGR
Cytat:
|
|
14-05-2010, 20:30 | #42 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 22-08-2008
Skąd: Lublin
Model: Focus Kombi
Silnik: TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 41
|
Odp: problem po wyczyszczeniu zaworu EGR
wracajac do tematu...
A jezeli zawór zaslepiony? to dymienie powinno sie zmniejszyc ? czy trzeba jednak cos czyscic ? |
14-05-2010, 20:36 | #43 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
|
Odp: problem po wyczyszczeniu zaworu EGR
Cytat:
Ja mam podgrzewacz plynu chlodzacego na EGR i widze roznice w grzaniu sie auta wiec nie zaslepiam |
|
14-05-2010, 20:41 | #44 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 22-08-2008
Skąd: Lublin
Model: Focus Kombi
Silnik: TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 41
|
Odp: problem po wyczyszczeniu zaworu EGR
a mi dymi i dymi i zaslepilem zawor i dymi i turbina sprawdzana OK, i wtryski ponoc OK sprawdzane juz z 3 razy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. A ten dalej dymi ....
|
14-05-2010, 20:43 | #45 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 28-11-2007
Skąd: Kudowa Zdr.
Model: FF1+S-Max-Fiesta
Silnik: 2,0TDCI 130 aut - 1,4 TDCI
Rocznik: 2008r titan.- 2002r
Postów: 1,964
|
Odp: problem po wyczyszczeniu zaworu EGR
Cytat:
|
|
14-05-2010, 20:47 | #46 |
ford::average
Zarejestrowany: 28-12-2009
Skąd: Siedlce
Model: Focus Ghia/Mondeo
Silnik: 1.8 Tddi/1.8 16v
Rocznik: 2001/94'
Postów: 57
|
Odp: problem po wyczyszczeniu zaworu EGR
zgłupieć mozna...za passata z 97 r trzeba tyle dac jak za foke z 2000 oczywiscie w tdi..ale trzeba przyznac Vw ma lepsze blachy..
|
14-05-2010, 21:09 | #47 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 28-11-2007
Skąd: Kudowa Zdr.
Model: FF1+S-Max-Fiesta
Silnik: 2,0TDCI 130 aut - 1,4 TDCI
Rocznik: 2008r titan.- 2002r
Postów: 1,964
|
Odp: problem po wyczyszczeniu zaworu EGR
Cytat:
|
|
14-05-2010, 21:25 | #48 |
ford::expert
Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,659
|
Odp: problem po wyczyszczeniu zaworu EGR
Czy ktoś tu z obecnych miał okazję jeździć pancerwagenem?
Ja tak. Był to VW Bora. Samochód tak w środku wyje że masakra. Komfort jazdy nieporównywalnie niższy od foki. W życiu bym się nie zamienił na VW... To prawda że fordy się bardziej psują i ja wcale tego nie zaprzeczam. Za to komfort jazdy, prowadzenie itd. VW ma 15 lat za fordem. Mam znajomego który ma Audi A3 TDI 110 km. Z ciekawości spytałem ile mu to pali (wszyscy mówią przecież że VW pali 0,5l /1000000 km). Powiedział że średnio ok 6 litrów, a nawet trochę ponad. Więc to samo co mój Ford. Heh poczytajcie na forach jaki szmelc Polacy prowadzą z niemiec: Kupiłem Sharana TDI! Super ! Tylko mechanik powiedział że trzeba silnik wymienić ! Ale co z tego przecież mam VW ! Może to być trup największy ale i tak trzeba go chwalić ! Żenada... Do tego na tdi forum wieszają psy i koty na fordowskie CR. Problem w tym że nie widzą tego że CR Forda miał problemy na początku produkcji (wiek dziecięcy) tak samo jak ich CR. Nie zauważają też że Fordowski CR jaki by nie był te 150 tys. km nalata a ich 2.0 i 3.0 równo co 50 tys. mają zaplanowane wizyty na wymianę wtrysków. Fordowskie Diesle mają jeszcze jedną zaletę: jadę sobie przed czy za Trupwagenem Golfem wciskam gaz i Trupwagen zamienia się w "znikający punkt"... Ostatnio edytowane przez cezarg1410 ; 14-05-2010 o 21:28 |
14-05-2010, 21:29 | #49 | ||
ford::expert
Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
|
Odp: problem po wyczyszczeniu zaworu EGR
Cytat:
Cytat:
Trzeba bylo kupic "szmelca" i popadac na forum w samozachwyt. Ich silnik TDI jest nowoczesna konstrukcja, a pompowtryskiwacze wynalazkiem XI wieku (zapytaj sie ile kosztuje regeneracja i ile firm w Polsce to potrafi - podpowiem, ze mozna pomarzyc o kupowaniu zaworkow jak do TDCI). Ciekawe jednak czemu VW nagle przeszlo na CR. A poza tym slyszales o wycierajacych sie zebatkach pompy oleju w nowiutkich 2.0 TDCI i fakcie, ze trzeba je zmienic razem z walem? Albo o tym, ze glowica gubi plyn chlodzacy przez "za duza porowatosc materialu" i jedynie pomaga wymiana glowicy? Wybuchajace turba i czarne "baki" to tam tez norma. Wymieniales kiedys pasek rozrzadu w 1.9 TDI z ustawieniem na manometr i VAGa? Wielu mechanikow nie dotyka przez to rozrzadu albo jak dotknie to auto przestaje jezdzic. Widziales jak tam wyglada nastawnik? A moze hydrauliczny napinacz, ktorego polowa osob zle zaklada. Poczytaj koniecznie o zacierajacych sie kierownicach turbo i zobacz ile jest setek patentow na odme wywalajaca polowe oleju z tego silnika. Napisz wiec dlaczego francuskie jednostki sa takie zle w porownaniu do VW? Zacierajace sie turbo w 1.6 TDCI? Jak ktos serwisuje auto to mu wymienia sitko, bo Ford juz o tym wie. Cos poza tym? 136PS z 2.0 TDCI przy 5l sredniego spalania? Wsiadz, zobacz jaki to ma moment i jaka kulture pracy (jest cichsze od wiekszosci benzyn). A moze kiepskie jest to, ze wymiana rozrzadu jest przy 250 tys km (zobacz co ile robi sie to w VW). Co do rdzy to owszem kiedys VAG byl dobry (pelny galwanizacja), ale od 2000 roku zaczely sie oszczednosci i w tej chwili nowe auta sa pod tym wzgledem porownywalne do Forda, Opla czy innych marek., Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie rzeki, tylko, ze pewne auta w Polsce to nadal wiekszy luksus i oplywa je rzeka mitow. Wstyd narzekac jak pod domem sie Pasek pasie, jak zwykle TDI, jak zwykle 160tys km, od dziadka, nie bity. |
||
14-05-2010, 21:36 | #50 | |||
ford::expert
Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,659
|
Odp: problem po wyczyszczeniu zaworu EGR
Cytat:
Cytat:
Cytat:
|
|||