Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 03-03-2010, 16:04   #1
Szym0n
ford::advanced
 
Avatar Szym0n
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 26-04-2007
Skąd: Gorzów
Model: MK4 kombi TitaniumX
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 460
Domyślnie Proszę o objasnienie kodów błędów

P0340 Camshaft Position Sensor A Circuit (Bank 1 or single sensor)
P1504 Idle Air Control Circuit (see P0511) (P0511 Idle Air Control Circuit)

Z góry dziekuję

__________________
Było Mondeo MK 1 , MK2 i MK3
Jest: MK4 2.0 TDCi TitaniumX / Hyundai I30 1,6 CRDi
i będzie MONDEO
Szym0n jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-03-2010, 16:47   #2
leone
ford::average
 
Zarejestrowany: 18-01-2010
Skąd: wm
Model: focus
Silnik: 1800
Rocznik: 1999
Postów: 56
Domyślnie Odp: Proszę o objasnienie kodów błędów

P0511 regulacja powietrza biegu jałowego -niesprawność układu prądowego,P0340 czujnik położenia wałka rozrządu A niesprawność układu prądowego.
leone jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-03-2010, 17:20   #3
Szym0n
ford::advanced
 
Avatar Szym0n
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 26-04-2007
Skąd: Gorzów
Model: MK4 kombi TitaniumX
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 460
Domyślnie Odp: Proszę o objasnienie kodów błędów

Cytat:
Napisał leone Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
P0511 regulacja powietrza biegu jałowego -niesprawność układu prądowego,P0340 czujnik położenia wałka rozrządu A niesprawność układu prądowego.

Czyli krótko mówiąc do wymiany krokowy i czujnik wałka rozrządu ?
__________________
Było Mondeo MK 1 , MK2 i MK3
Jest: MK4 2.0 TDCi TitaniumX / Hyundai I30 1,6 CRDi
i będzie MONDEO
Szym0n jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-03-2010, 17:30   #4
leone
ford::average
 
Zarejestrowany: 18-01-2010
Skąd: wm
Model: focus
Silnik: 1800
Rocznik: 1999
Postów: 56
Domyślnie Odp: Proszę o objasnienie kodów błędów

na wymianę zawsze się zdąży ,sprawdź wiązkę czy jest przejście, sprawdź czujnik i zawór na komputerze w ,,dane rzeczywiste,, jak działają.coś powinno wyjść.sprawdź jak działają klapki zawirowacza powietrza.
leone jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-03-2010, 17:34   #5
Szym0n
ford::advanced
 
Avatar Szym0n
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 26-04-2007
Skąd: Gorzów
Model: MK4 kombi TitaniumX
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 460
Domyślnie Odp: Proszę o objasnienie kodów błędów

Cytat:
Napisał leone Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
sprawdź czujnik i zawór na komputerze w ,,dane rzeczywiste,, jak działają.coś powinno wyjść..
1) Moja przygoda z diagnostyką na razie sprowadza się do czytania i kasowania błędów (pcmscan) ... (ale i tak może być problem bo nie mogę odpalić auta)

Cytat:
Napisał leone Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
sprawdź wiązkę czy jest przejście
2)Na razie wtyczki przeczyszczone- krokowy oczywiście cały

Cytat:
Napisał leone Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
sprawdź jak działają klapki zawirowacza powietrza.
3)Nie wiem o czym piszesz ale jesli o klapkach w kolektorze to ich nie mam (i nie ja wywalałem)
__________________
Było Mondeo MK 1 , MK2 i MK3
Jest: MK4 2.0 TDCi TitaniumX / Hyundai I30 1,6 CRDi
i będzie MONDEO

Ostatnio edytowane przez Szym0n ; 03-03-2010 o 17:49
Szym0n jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-03-2010, 17:49   #6
leone
ford::average
 
Zarejestrowany: 18-01-2010
Skąd: wm
Model: focus
Silnik: 1800
Rocznik: 1999
Postów: 56
Domyślnie Odp: Proszę o objasnienie kodów błędów

najprościej zawór sprawdzisz odłączając wtyczkę na pracującym silniku powinien zgasnąć ,a czujnik wałka rozrządu oporność około 500 omów ,odpowiada za sekwencyjną pracę wtryskiwaczy podczas rozruchu(uszkodzony-trudności z rozruchem)czy błędy dają się skasować?
leone jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-03-2010, 17:56   #7
Szym0n
ford::advanced
 
Avatar Szym0n
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 26-04-2007
Skąd: Gorzów
Model: MK4 kombi TitaniumX
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 460
Domyślnie Odp: Proszę o objasnienie kodów błędów

Cytat:
Napisał leone Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
najprościej zawór sprawdzisz odłączając wtyczkę na pracującym silniku powinien zgasnąć ,a czujnik wałka rozrządu oporność około 500 omów ,czy błędy dają się skasować?
1) po odłączeniu wtyczki praca silnika bez różnicy tj. bardzo nierówna jak nie przygazuję to zgasnie podobnie z czujnikiem od wałka
2) czujnik wałka ok 413ohm- a powinien mieć 550 ohm!
3)tak błędy dają się kasować ale nie wiem z jakim skutkiem bo teraz nie moge odpalić auta zaraz podładuję aku i kolejna próba
__________________
Było Mondeo MK 1 , MK2 i MK3
Jest: MK4 2.0 TDCi TitaniumX / Hyundai I30 1,6 CRDi
i będzie MONDEO

Ostatnio edytowane przez Szym0n ; 03-03-2010 o 18:22
Szym0n jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-03-2010, 18:06   #8
leone
ford::average
 
Zarejestrowany: 18-01-2010
Skąd: wm
Model: focus
Silnik: 1800
Rocznik: 1999
Postów: 56
Domyślnie Odp: Proszę o objasnienie kodów błędów

jeśli nie zgasł silnik to masz dwie możliwości uszkodzony zawór wolnych obrotów lub nieszczelny układ dolotowy i zawór nie daje rady wysterować powietrzem zasysanym i wyrzuca ten błąd P0511 ,gdy błędy się kasują to w większości przypadków wiązka jest OK
leone jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-03-2010, 18:18   #9
Szym0n
ford::advanced
 
Avatar Szym0n
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 26-04-2007
Skąd: Gorzów
Model: MK4 kombi TitaniumX
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 460
Domyślnie Odp: Proszę o objasnienie kodów błędów

Cytat:
Napisał leone Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
nieszczelny układ dolotowy i zawór nie daje rady wysterować powietrzem zasysanym i wyrzuca ten błąd P0511
Sprawdzałem wszystko ok, a pisząc o zaworze cały czas masz na myśli słynny krokowy?

Cytat:
Napisał leone Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
gdy błędy się kasują to w większości przypadków wiązka jest OK
Tyle dobrego :-)
__________________
Było Mondeo MK 1 , MK2 i MK3
Jest: MK4 2.0 TDCi TitaniumX / Hyundai I30 1,6 CRDi
i będzie MONDEO
Szym0n jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-03-2010, 18:48   #10
leone
ford::average
 
Zarejestrowany: 18-01-2010
Skąd: wm
Model: focus
Silnik: 1800
Rocznik: 1999
Postów: 56
Domyślnie Odp: Proszę o objasnienie kodów błędów

tak ,zgadza się.
leone jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 18:14.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.