Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 03-10-2009, 12:38   #1
variat13
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 20-09-2009
Model: escort mkVII
Silnik: 1.8
Rocznik: 1996
Postów: 18
Domyślnie Filtr paliwa w 1.8 D Nie mam już siły :(:(

Panowie mam takie pytanie bo mam wielki problem z zapaleniem autka i z przyczyną...Od kręcenia rozładowałem tylko akumulator...Metoda prób i błedów próbuje postawić diagnoze choc jak narazie nie wiem nic,,,Dziś odpiełem przewód paliwowy idący od filtra i był pusty...Zero paliwa w nim wiec od filtra paliwo nie jest podawane dalej??Przyczyna?Nie wiem ale dużo mi daje do myślenia to że pompowałem paliwko tą ręczną pompką która jest przy filtrze i przy zdjętym przewodzie mimo ostrego pompowania z filtra nie leci nawet kropla?a chyba powinna ? Nie wiem już za cholere o co choGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Układ paliwowy wydaje się byc szczelny...Czy możliwe że zapachał się aż tak filtr że mimo pompowania ręcznego nie leci nawet kropla?Nie chce mi się w to wierzyć...Wogóle gdzie znajduja sie pompa wtryskowa? Jeszcze przed filtrem czy za ?


Ostatnio edytowane przez variat13 ; 06-10-2009 o 09:04
variat13 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-10-2009, 17:18   #2
variat13
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 20-09-2009
Model: escort mkVII
Silnik: 1.8
Rocznik: 1996
Postów: 18
Domyślnie Odp: Filtr paliwa w 1.8 D

Las pomocnych rąk :/
variat13 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-10-2009, 21:28   #3
Looney
ford::average
 
Zarejestrowany: 01-05-2007
Skąd: Katowice
Model: Alfa Romeo 147
Silnik: 1.6 TS 105KM
Rocznik: 2003
Postów: 130
Domyślnie Odp: Filtr paliwa w 1.8 D

Odepnij może przewód dochodzący do filtra ( zaznaczony kierunek strzałką na wężyku) i zobacz czy leci jak leci to coś z filtrem będzie, a pompa wtryskowa jest za filtrem oczywiście to po lewej stronie silnika z przodu dochodzi do niej linka gazu. Ja rozpinałem za pierwszym razem filtr gdy zmieniałem wkład i leciało paliwo z przewodów swobodnie póki nie zatkałem.
Looney jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-10-2009, 20:51   #4
Rajmund_Kuchno
ford::average
 
Zarejestrowany: 09-09-2008
Skąd: Gorzyce, podkarpackie
Model: Ford Escort
Silnik: 1,8TD
Rocznik: 1995
Postów: 131
Domyślnie Odp: Filtr paliwa w 1.8 D

Cytat:
Napisał variat13 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Las pomocnych rąk :/
Stawiam ze cofa ci sie paliwo kolego, niedawno przerabialem ten teamt. Zaloz zawor zwrotny przed foltrem paliwa, sciagnij przewod idacy z filtra do pompy wtryskowej i pompuj dopoki nie zacznie leciec. JAk duzo sie paliwo cofnelo to trzeba chwile popompowac, akumulatorem nie ma szans ze zassiesz tyle paliwa. Ja w ogole wywalilem ta reczna pompke i mam zalozony filtr od mondeo i 2 zaworki zwrotne i jest ok, jak zreperuje ta pompke to do niej wroce ale zaworki zwrotne i tak zostana i z rozruchem po nocy ne ma problemu ( nie liczac tego ze mam jeszce swiece do wymiany ale w sumie w miare niezle paliGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) )
POZDRAWIAM i napisz czy udalo ci sie to naprawicGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)
Rajmund_Kuchno jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-10-2009, 21:32   #5
domin83
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 15-08-2009
Skąd: Piątek
Model: escort
Silnik: 1,8 TD 70KM
Rocznik: 1997
Postów: 13
Domyślnie Odp: Filtr paliwa w 1.8 D

Witam,

Też przerabiałem podobny problem. Po wymianie filtra paliwa układ zapowietrzał się i był problem z zapaleniem auta po dłuższym postoju. Okazało się, że po prostu uszczelka pod śrubą mocującą filtr była podwinięta i w tym tkwiła przyczyna. Po poprawieniu i ponownym dokręceniu filtra wszystko wróciło do normy.

Pozdrawiam
domin83 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-10-2009, 09:10   #6
variat13
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 20-09-2009
Model: escort mkVII
Silnik: 1.8
Rocznik: 1996
Postów: 18
Domyślnie Odp: Filtr paliwa w 1.8 D

Nie wiem już co robic....Filtr wymieniony a i tak wielka du...blada Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. pompowanie pompką nic nie daje mimo że odpiełem przewód od filtra by zobaczyć czy wogóle cos te pompowanie daje ale niestety...Nie leci nawet kropelka..Odpiełem ten drugi co idzie przez taka jakąś czarną skrzyneczke i zassałem ustami i paliwko leci wiec układ paliwowy jest szczelny.Jestem juz po trzeciej próbie odpalania tz rozładowanie aku i ponowne ładowanie i tak w kółkoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Już mi ręce opadają...Za każdą próbą odpalenia zalewam filtr ropą i wstrzykuje w paliwo w ten przewód idący do pompy a efektów brakGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Może to wtryski??Co sądzicie??
variat13 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-10-2009, 21:06   #7
Looney
ford::average
 
Zarejestrowany: 01-05-2007
Skąd: Katowice
Model: Alfa Romeo 147
Silnik: 1.6 TS 105KM
Rocznik: 2003
Postów: 130
Domyślnie Odp: Filtr paliwa w 1.8 D

Skoro piszesz że po ściągnięciu przewodu od filtra do pompy nie leci a jak ściągniesz przewód doprowadzający od podgrzewacza paliwa do filtra i leci to może być coś z obudową filtra paliwa i pompką może gdzieś jest nieszczelne i zasysa powietrze zamiast paliwko tylko nie wiem czy wtedy nie miałbyś plamy z ropy pod autem. Wbrew temu że to prosta konstrukcja to np mój poprzednik wymieniał obudowę filtra na nową ponieważ padła , co dokładnie było nie wiem może to samo co u Ciebie? Niestety można się szybko przekonać czy to to ale trzeba by mieć pod ręką taki komplecik nowy a to wydatek około 180 zł lub jakiś sprawny używany i podpiąć. A wogóle od kiedy masz ten problem??? Pojawił się nagle czy np po zmianie filtra paliwa?

Ostatnio edytowane przez Looney ; 06-10-2009 o 21:19
Looney jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-10-2009, 09:04   #8
variat13
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 20-09-2009
Model: escort mkVII
Silnik: 1.8
Rocznik: 1996
Postów: 18
Domyślnie Odp: Filtr paliwa w 1.8 D

Cytat:
Napisał Looney Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Skoro piszesz że po ściągnięciu przewodu od filtra do pompy nie leci a jak ściągniesz przewód doprowadzający od podgrzewacza paliwa do filtra i leci to może być coś z obudową filtra paliwa i pompką może gdzieś jest nieszczelne i zasysa powietrze zamiast paliwko tylko nie wiem czy wtedy nie miałbyś plamy z ropy pod autem. Wbrew temu że to prosta konstrukcja to np mój poprzednik wymieniał obudowę filtra na nową ponieważ padła , co dokładnie było nie wiem może to samo co u Ciebie? Niestety można się szybko przekonać czy to to ale trzeba by mieć pod ręką taki komplecik nowy a to wydatek około 180 zł lub jakiś sprawny używany i podpiąć. A wogóle od kiedy masz ten problem??? Pojawił się nagle czy np po zmianie filtra paliwa?
Nie,właśnie pojawił się nagle...Pewnego ranka autko rano noralnie zapaliło by po 5 sek buuuuuuu i zgasło na amen...Od tego momentu mija tydz i nie moge go zapalic....Na starym filtrze pompka ręczna też jak by nie działała wiec myślałem ze może filtr zapachany wiec wymieniłem na nowy i też nic...Układ poaliwowy jest szczelny bo ustami normalnie idzie z tych przewodów zassac rope.Mimo niesprawnej pompki wydaje mi się że i tak powinien zapalic szczególnie po trzech próbach...Stawiam jednak na pompe..Chyba...Odkeciłem wczoraj te przewody paliwowe metalowe co do wtrysków wchodza i przy kręceniu tylko kropelki kapały z nich...Chyba powinno wtedy zdrowo lecieć?Prawda?Czy dopiero kiedy zapala pompa się załancza i wtryskuje paliwo?aha dodam że zalałem do fulla ten przewod paliwowy idący do pompy i mocno dmuchałem by wtłoczyc paliwo a w tym samym czasie druga osoba kręciła więc nie było mowy że paliwa nie zassało

Ostatnio edytowane przez variat13 ; 07-10-2009 o 09:08
variat13 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-10-2009, 10:21   #9
Looney
ford::average
 
Zarejestrowany: 01-05-2007
Skąd: Katowice
Model: Alfa Romeo 147
Silnik: 1.6 TS 105KM
Rocznik: 2003
Postów: 130
Domyślnie Odp: Filtr paliwa w 1.8 D

Układ układem,ja mówię o samej pompce z obudową. Piszesz, że po odpięciu przewodu idącego od podgrzewacza do filtra i ustnym zassaniu paliwo leci to znaczy jest ok i wiadomo, że wcześniej nic nie blokuje. Natomiast po podpięciu go do filtra i pompowaniu nic nie leci to na chłopski rozum dla mnie jest walnięta sama pompka z obudową ( bądź jak pisał wyżej kolega gdzieś źle jest zamontowane) i zasysa zamiast paliwo powietrze gdzieś. Jeśli tak jest to pompa główna też będzie miała problemy z zassaniem paliwa bo będzie zaciągać powietrze. Najpierw zająłbym się ta pompką i ja sprawdził a potem dopiero szukał we wtryskach problemówGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. I takie przypomnienie bo spotkałem się już z paroma osobnikami, po wymianie filtra trzeba zalać go pompując przyciskiem do oporu aż stwardnieje inaczej będzie kłopot z odpaleniem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ostatnio edytowane przez Looney ; 07-10-2009 o 10:35
Looney jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-10-2009, 10:52   #10
variat13
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 20-09-2009
Model: escort mkVII
Silnik: 1.8
Rocznik: 1996
Postów: 18
Domyślnie Odp: Filtr paliwa w 1.8 D

Cytat:
Napisał Looney Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Układ układem,ja mówię o samej pompce z obudową. Piszesz, że po odpięciu przewodu idącego od podgrzewacza do filtra i ustnym zassaniu paliwo leci to znaczy jest ok i wiadomo, że wcześniej nic nie blokuje. Natomiast po podpięciu go do filtra i pompowaniu nic nie leci to na chłopski rozum dla mnie jest walnięta sama pompka z obudową ( bądź jak pisał wyżej kolega gdzieś źle jest zamontowane) i zasysa zamiast paliwo powietrze gdzieś. Jeśli tak jest to pompa główna też będzie miała problemy z zassaniem paliwa bo będzie zaciągać powietrze. Najpierw zająłbym się ta pompką i ja sprawdził a potem dopiero szukał we wtryskach problemówGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. I takie przypomnienie bo spotkałem się już z paroma osobnikami, po wymianie filtra trzeba zalać go pompując przyciskiem do oporu aż stwardnieje inaczej będzie kłopot z odpaleniem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
No tak ale problem pojawił się nagle i nie przy wymianie filtra wiec złożone jest wszystko ok a pompa ciągnie paliwo prawda? wiec skoro z filtrem w przewodzie do pompy paliwo było full bo wstrzyknełem opór to czemu nie ciągnie i nie zapala?wiec raczej cos z pompą..Na zdrowy rozum...Rozumiem że ręczna powinna pompować ale niestety nie pompuje wiec zalałem wszystkie przewody i filtr i pompa powinna to połknąć a tak nie jest...
variat13 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:38.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.