Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 19-07-2009, 18:33   #41
SrebnaStrzała
ford::expert
 
Avatar SrebnaStrzała
 
Zarejestrowany: 30-01-2008
Skąd: Poznań
Model: A7, Mondeo
Silnik: 50TDI, 2.0TDCI
Rocznik: 2018, 2011
Postów: 4,462
Domyślnie Odp: Problem z turbo :( Duratorq 2.0 TDCi

Cytat:
Napisał madomat Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Widze ze kolega ma spora wiedze, skoro tak jednoznacznie orzekl co jest przyczyna moich problemow, jeszcze jedno , czy jak to kolo dwumasowe wymienie to i dobrze tez od razu sprzeglo i cylinder warto wymienic za jednym zamachem ( sprzeglo i cylinder wymienialem rok temu ) , roznica w cenie jest niewielka wiec moze warto caly zestaw wymienic ?????????????
Tak dla informacji to chce kupic taki zestaw:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Moge prosic o opinie ? Z gory dziekuje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak wymienić i koło dwu-masowe i komplet sprzęgła. To co pokazałeś to standardGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. około 1600zł więc cena dobraGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

SrebnaStrzała jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-07-2009, 07:21   #42
Luk@s
ford::professional
 
Avatar Luk@s
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 11-01-2007
Skąd: KPR
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDDI 90 KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,151
Domyślnie Odp: Problem z turbo :( Duratorq 2.0 TDCi

Jestem dlatego pewny, że mam to samo. Jakoś nie mogę się zabrać do wymiany. Dodatkowo pewnie jak jedziesz na 1-szym biegu i dodajesz i ujmujesz gazu czujesz mniejszy lub większy luz w układzie napędowym. Jeszcze jedno. Sprawdziłeś czy nie masz przypadkowo luzów na przegubach wewnętrznych lub zewnętrznych (półosie)? Napewno lepiej będzie jak wymienisz komplet sprzęgła. Masz wtedy pewność, że za jakiś czas nie padnie Ci na przykład docisk. U mnie jak będzie padnięta tylko dwumasa to wyminię tylko ten element. Sam będę to robił więc ewentualne koszty w puźniejszym czasie dodatkowej robocizny mnie nie obowiązująGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Nie każda mo... pasuje do Forda
President Johnny II ASC + Sirio AS ML-145
Luk@s jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-07-2009, 11:35   #43
Novarob
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 26-03-2009
Skąd: Warszawa - Gocław - Stara Ochota
Model: Mondeo MK III
Silnik: 2.0 Tdci 130 Hp
Rocznik: 2003
Postów: 18
Domyślnie Odp: Problem z turbo :( Duratorq 2.0 TDCi

No to zaliczyłem pierwszą awarię w mondku. Pękła rura od ssania turbo przed intercooler-em.
Efekt niezapomniany czarny dym za autem i połowa kucyków spierdzieliła przez dziurę w płocie. Poza tym dźwiękowo słychać szum huraganu powyżej 2300 tr/min. Spalanie nie wzrasta.
Mam nową rurę mechanicy mówią że: podymi jeszcze z dzień dwa i powinno być OK. Na razie katuję na wysokich obrotach i dobijam speców od Globalnego Ocipienia.
Koszt rury niestety zabójczy 280 PLN. Ale nie miałem czasu szukać. Zapłaciłem i po temacie

Ostatnio edytowane przez Novarob ; 20-07-2009 o 11:39
Novarob jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-07-2009, 11:42   #44
SrebnaStrzała
ford::expert
 
Avatar SrebnaStrzała
 
Zarejestrowany: 30-01-2008
Skąd: Poznań
Model: A7, Mondeo
Silnik: 50TDI, 2.0TDCI
Rocznik: 2018, 2011
Postów: 4,462
Domyślnie Odp: Problem z turbo :( Duratorq 2.0 TDCi

Cytat:
Napisał Novarob Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
No to zaliczyłem pierwszą awarię w mondku. Pękła rura od ssania turbo przed intercooler-em.
Efekt niezapomniany czarny dym za autem i połowa kucyków spierdzieliła przez dziurę w płocie. Poza tym dźwiękowo słychać szum huraganu powyżej 2300 tr/min. Spalanie nie wzrasta.
Mam nową rurę mechanicy mówią że: podymi jeszcze z dzień dwa i powinno być OK. Na razie katuję na wysokich obrotach i dobijam speców od Globalnego Ocipienia.
Koszt rury niestety zabójczy 280 PLN. Ale nie miałem czasu szukać. Zapłaciłem i po temacie
Ja rure kupiłem za 60 zł każdą którą wymieniałem, a wymieniłem wszystkie^^
SrebnaStrzała jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-07-2009, 07:59   #45
madomat
ford::average
 
Avatar madomat
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 28-04-2009
Skąd: Liverpool UK
Model: Galaxy Titanium
Silnik: 2.0 TDCi 163bhp
Rocznik: 2014
Postów: 96
Unhappy Odp: Problem z turbo :( Duratorq 2.0 TDCi

Cytat:
Napisał Lukas22 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jestem dlatego pewny, że mam to samo. Jakoś nie mogę się zabrać do wymiany. Dodatkowo pewnie jak jedziesz na 1-szym biegu i dodajesz i ujmujesz gazu czujesz mniejszy lub większy luz w układzie napędowym. Jeszcze jedno. Sprawdziłeś czy nie masz przypadkowo luzów na przegubach wewnętrznych lub zewnętrznych (półosie)? Napewno lepiej będzie jak wymienisz komplet sprzęgła. Masz wtedy pewność, że za jakiś czas nie padnie Ci na przykład docisk. U mnie jak będzie padnięta tylko dwumasa to wyminię tylko ten element. Sam będę to robił więc ewentualne koszty w puźniejszym czasie dodatkowej robocizny mnie nie obowiązująGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

W moim przypadku nie jest to takie proste Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. do wszystkiego sam dochodze bo angielskim mechanikom cieazko cos wytlumaczyc czy zasugerowac, wiele rzeczy zgaduje i tutaj jest pies pogrzebany, teraz z kolei zauwazylem ze ten mechaniczny stuk pojawia sie zarowno przy zmianie biegu z 1 na 2 jak i przy wstecznym i wydaje mi sie ze jest usytuowany gdzies pod kielumna kierownicy, tak ze widzicie ze w moim przypadku nie jest to takie proste , angole kroja mnie na kase , szukalem polskiego mechanika to znalazlem jakiego pseudo cwaniaka ktoremu sie wydaje ze jest mechanikiem i tak kolo sie zamyka, sam teraz nie wiem za bardzo co robic, jak oddam auto do Forda to pewnie koszt naprawy przerosnie koszt auta i lipa po calej lini Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
madomat jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-07-2009, 11:38   #46
Rondel
ford::average
 
Zarejestrowany: 25-01-2009
Skąd: Bełchatów
Model: Mondeo Mk3 Kombi GhiaX
Silnik: 2.0 TDCI 96KW
Rocznik: 2004
Postów: 133
Domyślnie Odp: Problem z turbo :( Duratorq 2.0 TDCi

Cytat:
Napisał Novarob Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
No to zaliczyłem pierwszą awarię w mondku. Pękła rura od ssania turbo przed intercooler-em.
Efekt niezapomniany czarny dym za autem i połowa kucyków spierdzieliła przez dziurę w płocie. Poza tym dźwiękowo słychać szum huraganu powyżej 2300 tr/min. Spalanie nie wzrasta.
Mam nową rurę mechanicy mówią że: podymi jeszcze z dzień dwa i powinno być OK. Na razie katuję na wysokich obrotach i dobijam speców od Globalnego Ocipienia.
Koszt rury niestety zabójczy 280 PLN. Ale nie miałem czasu szukać. Zapłaciłem i po temacie
Strasznie dużo zapłaciłeś...
Rondel jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-07-2009, 17:29   #47
a_iverson
ford::advanced
 
Avatar a_iverson
 
Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Wadowice/Sunds-DK
Model: Audi a4
Silnik: 3.0TDI
Rocznik: 2010
Postów: 404
Domyślnie Odp: Problem z turbo :( Duratorq 2.0 TDCi

Mam ten sam problem, szum powyżej 2300, która to dokładnie rura jest i gdzie ja kupić??
a_iverson jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-07-2009, 21:28   #48
wojtbf1
F1 fan
 
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 25-05-2008
Skąd: ok.Stargard
Model: Edge ST
Silnik: 2.7 na dwóch turbinach 335 KM
Rocznik: 2019
Postów: 1,033
Domyślnie Odp: Problem z turbo :( Duratorq 2.0 TDCi

Cytat:
Napisał SrebnaStrzała Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ja rure kupiłem za 60 zł każdą którą wymieniałem, a wymieniłem wszystkie^^
Daj namiary, za tą cenę kupię sobie na przyszłość....bo obecnie mam całe.
__________________
Bądż NIEBIESKI-zarejestruj się i wstąp do klubu

[B]Było MONDEO MK4 2.0 TDCi Titanium X....był S-MAX 2.0 240KM Titanium S ...czas na nowe..[B]
wojtbf1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-08-2009, 21:19   #49
madomat
ford::average
 
Avatar madomat
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 28-04-2009
Skąd: Liverpool UK
Model: Galaxy Titanium
Silnik: 2.0 TDCi 163bhp
Rocznik: 2014
Postów: 96
Domyślnie Odp: Problem z turbo :( Duratorq 2.0 TDCi

Witam, sorki ze dlugo sie nie odzywalem , rozwiazalem problem ze stukaniem, powod byl o wiele prostszy i .. tanszy. Okazalo sie ze guma na jednym z uchwytow mocujacych silnik jest uszkodona i to ten uchwyt tlukl o mocowanie , w sumie super ze tak wyszlo bo zamiast wydawac okolo 700-800 funtow wydalem tylko 65, calkiem spora roznica, ale .... pojawil sie kolejny powazny problem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wytlumacze najlepiej jak potrafie , obok alternatora jest calkiem spory pasek i na jednym z napinaczy (ksztalt polokrogly z dwoma rolkami) najprawdopodobniej strzelily lozyska. Rano jak zapale auto to przez kilkanasie sekund trzesie mocno autem, i wyrazny halas dochodzi z tych rolek.. tzn tak mi sie wydaje, mam pytanie czy moge sam sie z tym pobawic czy lepiej oddac to w rece fachowca?
madomat jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-08-2009, 08:10   #50
Novarob
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 26-03-2009
Skąd: Warszawa - Gocław - Stara Ochota
Model: Mondeo MK III
Silnik: 2.0 Tdci 130 Hp
Rocznik: 2003
Postów: 18
Domyślnie Odp: Problem z turbo :( Duratorq 2.0 TDCi

Witam.
Jakoś tak tydzień po pierwszej rurze padła druga. Nowy oryginał w ASO kosztował 170 PLN. Wymiana 30 PLN. Wiem że pierwszy mechanik mnie okradła ale ja nie miałem czasu na szukanie przez kilka dni taniego zamiennika. Auto potrzebne było sprawne od zaraz. Co do kombinowanych tanich rur, to pan z firmy od regeneracji sprężarek stanowczo odradził.
I tyle.
Novarob jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:32.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.