|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
20-02-2009, 10:57 | #31 |
ford::average
Zarejestrowany: 24-11-2006
Skąd: opolskie
Model: Focus
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 184
|
Re: ranger po przejechaniu 17 tys. km
Wracajac do watku jazdy 2H/4H. Nie wiem, jak jest faktycznie, ale moje odczucia w trakcie jazdy sa takie, ze przy wlaczony RFW jest wlasnie zblokowany tylny most i glownie dlatego nie jest wskazana jazda z RFW po suchej drodze. Nie czujecie, ze na suchym, kiedy RFW sie pali, autem gorzej sie skreca (szczegolnie ostre zakrety przy b. malych predkosciach), wyczuwa sie jakies nieprzyjemne naprezenia? Cos mi sie wydaje, ze panowie z testu, do ktorego link ktos wkleil, niestety sie nie pomylili.
__________________
Focus 1.8TD --> Mondeo 2.0TD & Fusion 1.4 --> Smax 2.0TD --> Ranger 2.5TD --> der Neue Fiesta 1.25 --> Focus MK2FL (historia zatoczyła koło Ulubione auto: Subaru SVX:] |
20-02-2009, 11:24 | #32 |
ford::average
Zarejestrowany: 24-03-2006
Skąd: Kraków
Model: RANGER
Silnik: 2,5 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 80
|
Re: ranger po przejechaniu 17 tys. km
Ty sobie kolego dokładnie popatrz czy kiedy świeci się kontrolka RFW LOCK nie świeci Ci się przypadkiem dodatkowo zielona kontrolka hapędów (zapiętego trybu 4H/4L). Nie dość że w rangerze nie ma opcji blokady w tylnym moście to jeszcze niby-LSD co ma tam być działa mocno wybiórczo... Wkurzyłem się ostatnio bo chciałem sobie cofnąć kilka metrów pod lekką górk na samym i okazało się że jedno koło mieliło cały czas w miejscu a drugie nawet nie próbowało się jakkolwiek zakręcić :fcp24
Spróbuje jeszcze zrobić kilka takich prób i jak będzie kicha i któreś z tylnych kół będzie stało cały czas w miejscu to może da się to reklamować bo auto jest niezgodne z opisem producenta Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Obecnie Fusion Gold i Ranger XLT, kiedyś cztery Escorty... |
20-02-2009, 11:51 | #33 | |
ford::average
Zarejestrowany: 24-11-2006
Skąd: opolskie
Model: Focus
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 184
|
Re: ranger po przejechaniu 17 tys. km
Cytat:
__________________
Focus 1.8TD --> Mondeo 2.0TD & Fusion 1.4 --> Smax 2.0TD --> Ranger 2.5TD --> der Neue Fiesta 1.25 --> Focus MK2FL (historia zatoczyła koło Ulubione auto: Subaru SVX:] |
|
20-02-2009, 11:56 | #34 |
ford::average
Zarejestrowany: 24-03-2006
Skąd: Kraków
Model: RANGER
Silnik: 2,5 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 80
|
Re: ranger po przejechaniu 17 tys. km
To coś masz nie tak z autem, może Ci się napęd przodu nie wypina jak wracasz z 4H na 2H? Owszem u mnie też jeździ się ciężej po przyczepnej nawierzchni ale tylko kiedy jade z napędem na wszystkie koła. Nigdy nie zauważyłem takich objawów przy świecącej lampce RFW i trybie 2H.
__________________
Obecnie Fusion Gold i Ranger XLT, kiedyś cztery Escorty... |
20-02-2009, 13:20 | #35 |
ford::average
Zarejestrowany: 24-11-2006
Skąd: opolskie
Model: Focus
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 184
|
Re: ranger po przejechaniu 17 tys. km
Wypina NA PEWNO. To akurat nie jest trudno stwierdzic... Kurcze, zaczynam sie teraz niepokoic. Nikt nie ma takich doswiadczen, jak ja z jazda 2H+RFW?
__________________
Focus 1.8TD --> Mondeo 2.0TD & Fusion 1.4 --> Smax 2.0TD --> Ranger 2.5TD --> der Neue Fiesta 1.25 --> Focus MK2FL (historia zatoczyła koło Ulubione auto: Subaru SVX:] |
20-02-2009, 17:03 | #36 |
ford::average
Zarejestrowany: 06-01-2009
Skąd: Wielkopolska
Model: RANGER XLT
Silnik: 2,5 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 51
|
Re: ranger po przejechaniu 17 tys. km
koledzy :fcp1 dziś wróciłem z zimowych wakacji i powiem wam co i jak bo przejechałem 800 km po śniegu(było go bardzo dużo jak ktoś ogląda TV to wie :fcp13 ), błocie i stromych górkach i powiem wam jeszcze ze na standardowych oponach jakie sa montowane seryjnie. Bez napędu na 4 koła z tymi oponami można tylko sie załamać, na 4 jest rewelacja tam gdzie moi znajomi osobówkami nie mogli podjechać (bez łancuchów) ja dawałam rade bez najmniejszego problemu, powaga :fcp2. Jeździłem z zapalona lampka RFW prawie cały czas ( z powodu zapinania z 2H na 4H i odwrotnie bez zatrzymywania autka) jak sie pali kieruje sie normalnie jak zapinasz 4 kola odczuwam tylko większy opór podczas ruszania czy cofania. Podczas seretu nie odczuwam żadnych trudności itd. bardzo przydatna była opcja podgrzewania płynu chłodzącego autko na postoju nagrzewa sie bardzo szybko łącznie z szybami nawet nie musiałem ich skrobać. Nie wiem czy cos sie zużyło dowiem sie na przeglądzie który mam w czwartek, wtedy napisze co i jak Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. w każdym bądź razie dojechałem szczęśliwie.
|
31-03-2009, 20:12 | #37 |
ford::average
Zarejestrowany: 10-02-2009
Skąd: Szczecin
Model: Ranger XLT & dieselek 170hp & Yaris 1.3
Silnik: 2500/2000/1300
Rocznik: 2008/2007/2007
Postów: 102
|
Odp: ranger po przejechaniu 17 tys. km
Tylne zawieszenie zaczęło strasznie trzeszczeć :/ Trzeszczy nawet przy wsiadaniu i wysiadaniu z auta. Chyba muszę czymś tam popsikać, tylko czym? Kolega w tym wątku pisał, że kupił coś typu WD-40, ale chyba nie chodziło mu o ten środek. Może ktoś coś polecić? W sumie auto na gwarancji, ale pewnie taka robota zajęłaby im z 2 godziny Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
>>>MOJA GALERIA FOTOGRAFII<<< |
01-04-2009, 20:29 | #38 |
ford::average
Zarejestrowany: 23-12-2007
Skąd: Wawa
Postów: 69
|
Odp: ranger po przejechaniu 17 tys. km
Sluchaj, serio kup cos typu WD-40 lub samo WD-40. Chodzilo mi o to ze mozna uzyc zaminnika. Ja mialem te trzaski po pierwszych myciach. Podjechalem do kolegi ktory ma serwis i powiedzial mi ze to normalne przy resorach. Bierzesz WD-40 i psikasz tam gdzie sa mocowane resory. Naprawde pomaga.
|
01-04-2009, 21:09 | #39 |
ford::average
Zarejestrowany: 24-03-2006
Skąd: Kraków
Model: RANGER
Silnik: 2,5 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 80
|
Odp: ranger po przejechaniu 17 tys. km
Tam gdzie są mocowane czy między pióra??
Bo to spora różnica. Jeśli tam gdzie są mocowane to zalecałbym ostrożność, łatwo można uszkodzić gumowe tuleje łączące. Skrzypi raczej międy piórami i tam bym w pierwszej kolejności atakował jakimś wyciszaczem.
__________________
Obecnie Fusion Gold i Ranger XLT, kiedyś cztery Escorty... |
02-04-2009, 08:25 | #40 |
ford::average
Zarejestrowany: 23-12-2007
Skąd: Wawa
Postów: 69
|
Odp: ranger po przejechaniu 17 tys. km
Ja pryskalem na te tulejki gdzie sa piora mocowane. Zabieg byl powtorzony dwa razy i narazie od roku mam spokuj.
|